Skip to main content

Mihai Gongu este noul Director de Creație al GMP Advertising

 

Mihai Gongu BBDO
Mihai Gongu este de la jumătatea lunii ianuarie noul Director de Creație al GMP Advertising. El vine din Graffiti BBDO unde a ocupat o poziție similară. Funcția de Director de Creație a GMP Advertising a fost ocupată anterior de Ștefan Vasilachi care, la finele anului 2012, a ales un alt drum în carieră.

Publicitate

Andreea Nemens, Director Executiv al GMP Advertising: „Mihai are profil de neamț. Din ăla creativ, a la Jung von Matt. Și GMP are nevoie acum de un om efervescent, foarte pasionat de creație, dar și un om foarte dăruit muncii. Nu poți să scoți o idee senzațională decât după ce ai scris 1.000. Trebuie să fii curios și să vrei să știi mai mult, să încerci și, îndrăznind, într-o zi o să îți iasă. Cred că Mihai este un astfel de om. Și în plus, e un creativ cu viziune care vine să facă echipă și să își ajute echipa să meargă mai sus. Și asta e tot ce ne dorim”.

Mihai Gongu: „GMP este cred agenția independentă cu evoluția cea mai spectaculoasă din România. Dincolo de a fi prima care a adus un leu de la Cannes și de prezența constantă pe podiumurile locale la Effie, ADOR sau ADC, GMP a arătat că poate face campanii care inspiră și performanțe pe clienți mari”

Mihai Gongu a intrat în publicitate în 2002, la Leo Burnett, unde și-a început cariera de copywriter. Dezvoltarea a continuat-o în Graffiti BBDO, unde a ocupat, pe rând, funcția de Senior Copywriter, Deputy Creative Director, Senior Creative al BBDO Berlin și din 2010 Creative Director al Graffiti BBDO.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu