Skip to main content

Aproape cinci milioane de români cu ochii pe Chelsea – Steaua

 

Sursa foto: Mediafax
Sursa foto: Mediafax

Publicitate

AUDIENȚE. Meciul Stelei cu Chelsea a ținut în fața televizoarelor 4,8 milioane de telespectatori pe minut, între orele 22.00 și 00.00. Cei mai mulți au urmărit partida pierdută de Steaua cu 3-1 la Pro TV. O parte au fost pe Dolce TV.

Audiența este apropiată (ușor mai scăzută însă) de săptămâna trecută când, la meciul de la București, ratingul a sărit de 4,9 milioane de români în fiecare minut. Cei mai mulți – 4,7 milioane, erau pe Pro TV, iar pe Dolce Sport se uitau 220.000 de români. Partida a fost transmisă mai devreme, de la ora 20.00.

Meciurile Stelei cu Chelsea au fost și pe Digi Sport, post care nu este în măsurătorile de audiență.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, cifrele meciului Chelsea – Steaua:

LA NIVEL NAȚIONAL. Aproape 4,6 milioane de români erau în fiecare minut pe Pro TV, urmărind partida de la Londra. Și Dolce Sport a transmis meciul, cu o audiență de 258.000 de telespectatori pe minut. După Pro TV, următorul loc în clasamentul de audiență a fost Kanal D, la mare distanță de Pro TV.

Vârf național: 5.196.000 de telespectatori la minutul 22.51 (rating 27,3).

LA NIVEL URBAN. Din telespectatorii partidei de pe Pro TV, aproape 2,5 milioane de persoane erau din mediul urban. Pe Dolce Sport, se uitau la Chelsea – Steaua 104.000 de orășeni în fiecare minut.

Vârf urban: 2.942.000 de telespectatori la ora 22.51 (28,1 rating).

SEGMENTUL COMERCIAL. La Pro TV, un număr de 1,4 milioane de telespectatori pe minut au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani (25,4 rating pe segment). Pe locul doi a fost Antena 1, cu 177.000 de telespectatori pe minut din targetul commercial (3,2 rating).

Audiența posturilor TV pe intervalul meciului Chelsea – Steaua, joi, 14 martie:

  NATIONAL     URBAN  
Pro TV 4.567.000 telespectatori pe minut (24 rtg) Pro TV 2.480.000 (23,7)
Kanal D 519.000 (2,7) Antena 1 258.000 (2,5)
Antena 1 405.000 (2,1) Kanal D 236.000 (2,2)
Acasa 364.000 (1,9) Acasa TV 213.000 (2)
Prima TV 307.000 (1,6) Antena 3 146.000 (1,4)

Audiențele meciului tur Steaua – Chelsea, de la București, aici.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Da Raule,ca al tau are sigur. M-am saturat de astia ca voi ca singurul fel in care sa contracarati o opinie(care e fix atat, O OPINIE),este sa il intrebati pe respectivul daca a facut ceva in domeniul despre care comenteaza. Aiureala mai mare sa mor de am vazut. Pai buey ciocoflendere,trebuie cumva sa fi facut ceva in domeniul muzicii de exemplu ca sa imi pot da cu parerea ca industria muzicala de la noi, cu toate papuselele scoase pe banda rulanta, este la pamant dpdv calitativ? (asta asa ca exemplu). Nici mie nu imi plac pareristii de ocazie,si mai sunt si stelist dupa toate astea DAR ca sa ataci o simpla opinie cu non-argumente d'astea e cel putin ciudat(asta ca sa nu schimb registrul)
  • E clar.Primele 2 posturi in Romania sunt Protv si Kanal D.Antena 1 cade incet dar sigur.Iar Antena 3....cum nu sunt alegeri, greve, suspendari cum dispare de acolo.Poate inteleg si deontologii de acolo ca ratingurile pe care le faceau nu erau datorita priceperii lor ci doar unei conjuncturi.
  • daca tot esti asa bun la tastat aiurea, de ce nu esti tu acum la Steaua? de ce nu ai fost tu aseara pe teren sa joci? comentariile tale n-au sens.
  • Cu tot respectul pentru Steaua, insa aseara au dat dovada de prostie la greu. Nu poti sa iesi dupa meci si sa spui ca asta ne e nivelul, si ca nu putem mai mult de atat in Europa, tinand cont ca meciul tur era castigat, iar aici, la pauza aveau 1-1. Au avut calificarea in mana, erau la doar un pas distanta, insa au preferat sa-si bata joc. Pacat. In repriza a doua s-a vazut clar ca nu le mai era aminte de joc, alergau de parca erau niste melci lesinati, batuti de soare.

Trimite un comentariu