Skip to main content

Radu Moraru a lansat o școală de televiziune

 

scoala de televiziune
Sursa foto: scoalatv.md

Publicitate

Nasul TV, postul deținut de Radu Moraru, în parteneriat cu TESmedia au lansat Școala jurnalistului TV de mâine. Cursurile se vor ține în perioada 1 iunie - 22 septembrie, iar înscrierile se pot face până pe 31 mai. Școala de televiziune are cursuri pentru jurnaliști cu studii medii (84 de locuri), operator producție RTV (28 de locuri) și machior (28 de locuri).

Cursurile sunt cofinanțate cu 70%. Astfel, cursanții vor plăti 1800 lei în loc de 6000 lei. Locurile se vor ocupa după criteriul “primul sosit, primul servit”.

Cursurile teoretice se vor ține în zilele de sâmbătă și duminică iar cursurile practice se vor ține în cursul săapămânii, la sediul postului de televiziune Nașul TV.

Fiecare cursant la jurnalism (în colaborare cu operatorii și machiorii) va realiza pe parcursul celor 3 luni propria emisiune tv. 18 cele mai bune emisiuni vor fi transmise pe tv on line, 3 cele mai bune din cele 18 se vor difuza pe postul de televiziune Nasul TV.

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Mie mi se pare suspect proiectul asta din cauza pretului, care ar fi redus. Fiecare cursant ar plati 1800 lei, dar Nasul TV ar plati pt el 4200 lei. Pentru cei de la jurnalism cu studii medii (meserie care nu exista) pretul total e de 151.200 lei, dar Nasul TV plateste prin cofinantare 352.800 lei. E ceva subred cu proiectul asta!
  • se pare ca unii iau apararea acestei scoli. sa fim seriosi. in primul rand doar strica piata. pt ca vor fi angajati amatori pe bani de nimic, iar cei cu experienta, tinuti deoparte. IMA ii o porcarie pt naivi. doar un mod de a mai face bani. scoli de genul acesta apar din nevoia de face bani.
    romania ii politizata. nu prea exista oameni in preaa de nici o culoare politica. si daca exista, nu vor rezista prea mult.
  • 73 de angajati in urmatorul an? Asta inseamna cheltuieli, nu gluma. Probabil ca Nasul a dat de bani, ca e greu de crezut ca oamenii scoliti la acest post, unde nu pare sa existe cenzura, ar putea fi angajati de moguli gen Voiculescu sau Ghita.
  • Din ce am citit mai sus, pare sa se contureze un lucru deloc frumos: angajatii actuali pot sa-si faca bagajele, ca vin altii mai ieftini in locul lor. S-a mai intamplat si in alte parti, nu ar fi o premiera.
    Ca telespectator, cred ca singurul lucru bun ar fi daca s-ar inlocui emisiuni precum Istoria medicinei, Doctor de suflet, Arta de a trai sau Meritocratia cu altceva mai de calitate. Cum spuneau si ceilalti comentatori, la ora actuala este cam multa umplutura pe acest post, care incepe sa semene prea mult cu OTV.
  • Se cheama economie de piata. Fara o piata concurentiala nu va exista performanta. Iar proiectul vizeaza performanta.
  • Proiectul prevede si consiliere profesionala. Este un proiect la care se lucreaza din 2010. S-au facut 180 de studii de caz pe toate aspectele. Tocmai asta se doreste, revenirea la un alt tip de jurnalism. Renuntarea la violenta, egalitate de sanse si gen. Exista un indice de performanta impus de 87% ceea ce inseamna ca 73 din cei 84 vor trebui angajati in urmatorul an si ca isi vor pastra locul de munca sau avansa, in urmatorii 3 ani.
    Este o asumare de responsabilitate majora. De aceea se vor folosi cele mai bune metode (cercetate in 2 ani) de FPC. Deci... fara copy-paste...
  • Au copiat reteta IMA. Iau niste oameni de pe strada, le iau banii pe "cursuri" si apoi ii angajeaza ca sclavi pe plantatie pe bani de mizerie. Se stie ca astia de la Nasul n-au bani nici de salarii, angajatii isi iau leafa in rate cu intarzieri mari. Daca vroiau calitate, profitau de concedierile din alte parti si luau oameni cu experienta, nu copii incepatori.
  • Deci... suficienti lectori de baza. Sunt doar 84 de cursanti, adica 3 grupe. 5 formatori foarte buni si un parteneriat extern pt schimb de experienta.. :)
  • Peste tot in presa se fac restructurari si concedieri, iar "scolile de televiziune" apar ca ciupercile dupa ploaie. Ce se va alege de absolventii lor, nimeni nu stie. Vor ingrosa randul somerilor sau vor ajunge jurnalisti tip "copy-paste", pe cateva sute de lei noi, care sa nu poata scrie o stire fara sa dea un search pe Google. Asa se duce dracului presa romaneasca.

Trimite un comentariu