Skip to main content

Campania Gândul pentru britanici, nominalizare la Cannes. Ce alte agenții au mai fost nominalizate

 

campanie gandul

Publicitate

Campania-răspuns a Gandul.info pentru britanicii îngrijorați că țara lor va fi invadată de români a fost nominalizată la festivalul de creație Cannes Lions. Campania, semnată de GMP și Webstyler, este considerată una dintre cele mai tari ale anului și a primit două nominalizări în cadrul secțiunii PR a festivalului.

Paginademedia.ro prezintă în continuare ce alte agenții de publicitate au primit nominalizări în prima zi a festivalului de creație.

McCann are nominalizări la secțiunile direct, promo&activations și media cu campania pentru Vodafone, „Biblioteca digitală”. Tot la media, McCann are o nominalizare pentru campania Doncafe Live Radio Vending Machine.

Leo Burnett a intrat în cursa pentru un premiu în cadrul promo&activation cu o campanie pentru Gazeta Sporturilor.

Graffiti a primit câte două nominalizări la press și outdoor pentru campania „Fii propriul tău șef”, realizată pentru Capital în luna aprilie.

Biblioteca-digitala-adhugger-1
Biblioteca digitala Vodafone - Sursa foto; AdHugger

business_man_aotw

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu