Skip to main content

BILANȚ. Mircea Badea a produs peste 13 milioane de euro în nouă ani de emisiune. Cum au evoluat audiența și încasările În gura presei

 

mircea badea

Publicitate

Emisiunea În gura presei, prezentată de Mircea Badea, este unul dintre cele mai eficiente programe TV, după analiza încasărilor din reclame. În nouă ani de program (împliniți pe 13 septembrie), În gura presei a atras din publicitate peste 13 milioane de euro, potrivit estimărilor Paginademedia.ro.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, cum au evoluat, pe ani, încasările din publicitate, dar și audiența emisiunii prezentate de Mircea Badea în direct la Antena 3 și în reluare la Antena 1.

Pentru început, cum a mers publicitatea la Mircea Badea, în fiecare an. Estimările Paginademedia.ro au fost făcute pe baza punctelor de audiență (GRP-Gross Rating Points) obține de reclamele difuzate în emisiune.

BANI. 2012, cel mai bun an: 2,3 milioane de euro în total

Încasările de publicitate ale emisiunii au fost proporționale cu audiența emisiunii prezentate de Mircea Badea. În 2004, după trei luni pe Antena 1, banii din reclame, ca și ratingul, erau la început: până în 100.000 de euro.

Un an mai târziu, se lansează Antena 3, iar emisiunea lui Mircea Badea este difuzată și la noul post de știri al Intact. Deocamdată, interesul pentru publicitari rămâne scăzut: 80.000 de euro pe tot anul 2005.

După bani mai puțini în primii doi ani de emisie, publicitatea a explodat, iar în 2007 a atins milionul de euro.

Epoca de vârf în materie de publicitate (și nu numai) a venit după 2008: media încasărilor a sărit de un milion și jumătate de euro pe an ajungând, în 2009, la două milioane de euro.

Vârful a fost atins anul trecut: circa 2,3 milioane de euro atrași de emisiunea În gura presei, cumulat pe Antena 1 și Antena 3.

În total, în fix nouă ani de În gura presei, Mircea Badea a produs pentru grupul Intact publicitate de 13,2 milioane de euro, potrivit estimărilor făcute de Paginademedia.ro.

Cei mai mulți bani au venit din difuzările de la miezul nopții, de pe Antena 3 (peste opt milioane de euro), în timp ce reluările de dimineață, de pe Antena 1, au avut reclame de peste cinci milioane de euro în nouă ani de emisie.

Încasările din publicitate ale emisiunii În gura presei cu Mircea Badea, pe Antena 1 și pe Antena 3:

  Antena 3   Antena 1   Total  
2004 - 97.000 97.000
2005 1.500 78.000 79.500
2006 180.000 102.000 282.000
2007 680.000 321.000 1.000.000
2008 1.000.000 700.000 1.700.000
2009 1.200.000 800.000 2.000.000
2010 1.150.000 900.000 2.050.000
2011 1.300.000 960.000 2.260.000
2012 1.500.000 800.000 2.300.000
2013 990.000 420.000 1.410.000
TOTAL 8.001.500 5.178.000 13.179.500

Sursa: estimare Paginademedia.ro pe baza punctelor de audiență.

AUDIENȚE. Prima zi a lui Mircea Badea, de patru ori În gura presei. Ratingul primelor difuzări

Pe 13 septembrie 2004, Antena 1 difuza prima emisiune În gura presei, un program de jumătate de oră (Antena 3 se va lansa un an mai târziu). În prima zi, emisiunea lui Mircea Badea a fost dată de postul principal al Intact de patru ori. Audiența la cea mai bună difuzare din prima zi: 153.000 de români, dintre care 84.000 din orașe.

Ratingul din prima zi s-a menținut, de altfel, în primii ani de difuzare pe Antena 1. Cu mici variații, din 2004 și până în 2007, Antena 1 avea cu Mircea Badea audiențe de 150-170.000 de români pe minut, din care 90.000 din orașe.

Audiența emisiunii În gura presei în prima zi de emisie (13 septembrie 2004):

Ora difuzare   NATIONAL   URBAN  
6:30 91.000 telespectatori pe minut (0,5 rtg) 68.000 (0,6)
8:15 102.000 (0,5) 77.000 (0,7)
12:30 93.000 (0,5) 69.000 (0,6)
24:05 153.000 (0,8) 84.000 (0,8)

Ca o paranteză, formatul de one man show nu îi era străin lui Mircea Badea. În 2001-2002, când Realitatea TV abia era lansată, Mircea Badea făcea un program la postul deținut atunci de Silviu Prigoană. Câteva imagini de atunci, obținute de Paginademedia.ro:

EVOLUȚIA AUDIENȚEI. Mircea Badea, aproape “invizibil” în primul an de Antena 3. Creșteri de câteva ori pe an

Pe Antena 1, Mircea Badea și-a atras, din start, o masă de fani care s-a menținut constantă de-a lungul anilor. Pe Antena 3 însă, post aflat la început, emisiunea În gura presei a avut de așteptat până să obțină cifre de audiență notabile (ca de altfel întregul canal de știri al Intact).

În 2005, primul an de Antena 3, audiența lui Mircea Badea, la miezul nopții, abia se vedea: o medie de 8.000 de telespectatori pe minut la nivel național, 6.000 la orașe. Ratingul a sărit în 2006 de câteva ori: 44.000 de români media pe minut. În 2007, aproape s-a triplat.

Până în 2012, audiența lui Mircea Badea, la miezul nopții, a crescut în fiecare an.

Cea mai bună audiență medie pe Antena 3 a avut-o anul trecut: 333.000 de români media pe minut, dintre care 268.000 din orașe.

Audiența emisiunii În gura presei pe ANTENA 1, în fiecare an (media pe ediție):

ANTENA 1   NATIONAL   URBAN  
2004 148.000 telespectatori pe minut (0,8 rtg) 92.000 (0,9)
2005 158.000 (0,8) 90.000 (0,8)
2006 173.000 (0,9) 99.000 (0,9)
2007 157.000 (0,8) 90.000 (0,9)
2008 219.000 (1,1) 147.000 (1,3)
2009 262.000 (1,3) 186.000 (1,6)
2010 256.000 (1,3) 182.000 (1,6)
2011 246.000 (1,2) 177.000 (1,5)
2012 230.000 (1,2) 147.000 (1,4)
2013 203.000 (1,1) 117.000 (1,1)

Audiența emisiunii În gura presei pe canalul de știri ANTENA 3, în fiecare an (media pe ediție):

ANTENA 3   NATIONAL   URBAN  
2005 8.000 telespectatori pe minut 6.000 (0,1 rtg)
2006 44.000 (0,2) 35.000 (0,3)
2007 103.000 (0,5) 73.000 (0,7)
2008 202.000 (1) 165.000 (1,5)
2009 263.000 (1,3) 210.000 (1,8)
2010 268.000 (1,3) 204.000 (1,8)
2011 320.000 (1,6) 239.000 (2,1)
2012 333.000 (1,7) 268.000 (2,6)
2013 284.000 (1,5) 230.000 (2,2)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • […] BILAN Asta-i adevarul stiu ca nu va place nu eu am adus in discutie comparatia asta.As fi curios daca tot spuneati ca va place matematica sa vad si cifrele pe care le-ati avut de pe urma emisiunii voastre la sport.ro.Poate ca e Badea neanderthal cum spuneati are si multe parti rele inteleg dc nu va place si mie mi se pare enervant cateodata dar daca e sa comparam cati bani a incasat emisiunea In Gura Presei din publicitate si cat ati facut voi cu emisiunea de pe sport.ro+podcastul all time yo zic stati mai bine in bancile voastre ca sunteti prea mici.Obs nici nu stii cat de mic incepi sa fii!)) Răspunde cu citat […]
  • Ma intreb daca dl. Badea a castigat din aceasta afacere la cati bani a adus companiei? In plus ar fi interesant de vazut ce produse si-au facut reclama pe spatiul emisiunii, desi asta ar insemna munca mai multa de analiza. ..
  • Pe Antena1 reluarile sunt in cadere constanta din 2009 incoace, iar pe Antena3 anul asta e cel mai slab din ultimii 3 ani ... semn ca lumea s-a cam saturat de gura astuia ...
  • Ar fi tare interesant sa vedeti cati bani de fapt reprezinta batere la productiile grupului! deci sunt bani fictivi! 2012 a fost un an de maxim al nemultumirii intretinute de antene! Le-a crescut audienta de aia sunt mai multi bani! Va repet doar pe hartie!
  • Precum numitul Mircea Badea ,bani ,la fel de multi ,produc si curvele si interlopii.Numai ca ,celor enumerati ...le lipseste onoarea.
  • Razvane de ce te-ai aprins asa ? Ai cumva o cota -parte din ce castiga MB ? Si ce valori ai in viata asta,numai banii? Mitocania si infatuarea aceastui individ nu te misca in nici un fel ? Multa lume sta prost in tara asta la capitolul educatie . Si sa nu ma consideri "basel turbat" [ce formula !!! " ], sunt exact opusul...
  • Urca Badea, urca, dar sa-l vedeti si cand o sa se prabuseasca. Cu cat o sa urce mai tare, cu atat mai dramatica va fi prabusirea lui.
  • Dar tu, Gigele, cat ai produs pana acum? Din gura sau altfel?
    De-abia astept sa-si faca simtita prezenta tarla de basei turbati sa comenteze si la stirea asta. Dar cu cifre, va rog, da?
    De exemplu, cat produce emisiunea lui Raducu Banciu pe acelasi tronson ca MB?

Trimite un comentariu