Skip to main content

Primii o sută de advertiseri americani au cheltuit 109 miliarde de dolari pe pubicitate în 2013

 

P&GPrimii 100 de advertiseri din America au cheltuit suma record de 109 miliarde dolari pentru publicitate, în 2013, scrie AdAge.com.

Publicitate

Potrivit celor mai recente studii de piață consultate de AdAge.com, investițiile în publicitate ale primilor 100 de advertiseri din America au crescut cu 4,4% anul trecut, o cifră susținută de o crestere a cheltuielilor cu 26% în industria de tehnologie.

Cei doi câstigători ai grupului au fost Expedia și Microsoft, care au crescut cheltuielile cu publicitatea cu 30%, respectiv 61%.

La fel ca anul trecut, Procter & Gamble a cheltuit cei mai mulți bani pentru publicitate, bugetul companiei fiind putin sub 5 miliarde in 2013.

Bugetul P&G a fost împărțit astfel:

  • TV: 1,9 miliarde dolari
  • Reviste: 1,1 miliarde dolari
  • Ziare: 280 milioane dolari
  • Internet: 234 milioane dolari
  • Altele: 1,5 miliarde dolari

Pe locul doi în topul companiilor care au cheltuit cei mai mulți bani cu publicitatea anul trecut a fost AT&T, care a cheltuit 2,91 miliarde dolari, urmată de General Motors (2,15 miliarde dolari).

Citește și:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu