Skip to main content

CONTURI. Propaganda a lansat Campania pentru dulceața Râureni. Infinit a luat contul de digital al Borsec. Sănătate pentru Mame și Sugari la Rogalski Damaschin

 
CONTURI. Propaganda a lansat Campania pentru dulceața Râureni. Infinit a luat contul de digital al Borsec. Sănătate pentru Mame și Sugari la Rogalski Damaschin
Raureni

DIN PUBLICITATE. Agenția Propaganda a lansat campania pentru dulceața Râureni. Infinit Solutions a luat contul de digital al Borsec, iar Rogalski Damaschin comunică pentru programul SAMAS – Sănătate pentru Mame și Sugari.

Publicitate

Câteva detalii:

  • Agenția Infinit Solutions gestionează contul de digital al brandului Borsec. Compania de digital se va ocupa pentru Borsec de creație, strategie, dezvoltare web și mobile, media planning & buying și social media. În perioada următoare, Infinit Solutions Agency va începe şi schimbarea website-ului Romaqua, cu un nou „facelift” inedit, dar și o abordare integrată pe partea de media digitală.
  • Propaganda a lansat spotul TV pentru dulceața Râureni. Dinu Pănescu, creative director al agenției, explică excuția de mai jos: „De la bun inceput am decis ca ne trebuie o idee cat mai simpla si ca ne concentram pe executie. Adica pe «ce se vede pe sticla». Pentru ca, in mod particular, atunci cand vine vorba de mancare ingredientul secret al oricarei reclame este calitatea productiei si, in mod si mai particular, calitatea imaginilor cu produsul in sine.”

VIDEO. Spotul TV pentru Râureni

  • Rogalski Damaschin anunță un nou cont. Agenția de PR se ocupă de comunicarea pentru programul SAMAS - Sănătate pentru Mame și Sugari, program de educație perinatală destinat gravidelor și mamelor, derulat de Asociația SAMAS.

Agenția de PR va asigura pentru organizație consultanță strategică permanentă, managementul relației cu liderii de opinie, dar și dezvoltare de conținut pentru platforme digitale și offline. Colaborarea are în vedere creșterea vizibilității brandului în rândul publicului larg și profesioniștilor din domeniul medical și îmbunătățirea interacțiunii cu mass-media.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu