Skip to main content

AFILIERE. SeniorHyper, agenția digitală a Lowe, devine Lowe Profero București

 
AFILIERE. SeniorHyper, agenția digitală a Lowe, devine Lowe Profero București
Veronica Savanciuc
Agenția digitală SeniorHyper se afiliază rețelei internaționale Lowe Profero, anunță grupul de comunicare Lowe, din care aceasta face parte. În acest context, SeniorHyper devine, de la 1 ianuarie 2016, Lowe Profero. 

Veronica Savanciuc, președinte și CEO Lowe România: „Comunicarea digitală reprezintă o prioritate strategică pentru grupul nostru, astfel încât, pentru a dezvolta expertiza business-ului nostru în această direcție, am decis să ne aliniem la o rețea internațională puternică. Imediat ce am cunoscut echipa Lowe Profero, am simțit că rezonăm cu viziunea, capabilitățile și referințele acestui brand, pe care dorim să le valorificăm și în piața din România. De asemenea, Lowe Profero încorporează un ADN și o abordare de business apropiate de valorile grupului nostru.”

Publicitate

Lowe Profero este o rețea cu birouri în piețe precum New York, San Francisco, Londra, Singapore, Sydney, Hong Kong sau Tokyo.

Dale Gall, CEO Lowe Profero pentru regiunea Europa, Orientul Mijlociu și Africa: „Cunoscând echipa din București, am înțeles că aceasta este o piață în creștere, cu competențe ce ne pot ajuta să livrăm soluții și mai bune către clienții noștri globali. Grupul Lowe România și SeniorHyper au o echipă de leadership fantastică. Suntem mândri că lansăm Lowe Profero aici și că o echipă atât de talentată și dinamică ne preia numele și devine partenerul nostru. Cu talentele și performanțele noastre dovedite, cu instrumentele inovatoare și know-how-ul internațional, credem că vom obține succese importante pentru clienții locali și globali, în urma acestei lansări. Suntem pregătiți să aplicăm aici filosofia noastră de business – Lowe Profero Way: Find, Inspire, Connect – care combină media, strategia de comunicare şi creativitatea, o abordare holistică ce livrează rezultate clienţilor noştri.”

SeniorHyper numără în România 42 de angajați, agenția fiind lansată pe piața din România în urmă cu opt ani. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu