Skip to main content

VIDEO. O reclamă de milioane de dolari. Cât costă un spot la Super Bowl

 
VIDEO. O reclamă de milioane de dolari. Cât costă un spot la Super Bowl
Foto: CBS
Preț record pentru o singură reclamă, de ordinul milioanelor de euro pentru 30 de secunde. Recordul de tarif, anunțat de AdWeek, vine din cea mai dezvoltată piață de publicitate - SUA - și de la un eveniment de impact puternic: Gala Super Bowl 2016.
 
La ediția din acest an, o reclamă de o jumătate de minut va costa cinci milioane de dolari.
 
SuperBowl este recunoscut ca un magnet de publicitate și prilej de lansare a unor reclame memorabile. Prețul pentru o reclamă de 30 de secunde a crescut anul acesta cu 11 % față de anul trecut, când pentru un spot advertiserii au plătit circa 4,5 milioane de euro.
 
Prețul spoturilor de la Super Bowl au crescut, în medie, cu 500.000 de dolari în fiecare an, în 2014 advertiserii plătind patru milioane de dolari.
 
Finala campionatului american de fotbal se va desfășura pe data de 7 februarie și va fi difuzată de postul CBS.
 
În ciuda prețurilor exorbitante, advertiserii se înghesuiesc să apară în calupurile de publicitate de la Super Bowl.

Care sunt brandurile care își vor face apariția la Super Bowl?
 
Branduri auto
  • Acura
  • Buick (General Motors)
  • Honda
  • Hyundai
  • Kia

MINI USA

Publicitate

Branuri de produse alimentare și băuturi

  • Avocados From Mexico
  • Budweiser (Nestle)
  • Butterfinger
  • Doritos
  • Kraft Heinz
  • Montain Dew
  • Pepsi
  • Skittles
  • Snickers
  • Taco Bell

Brand de jocuri

  • Pokemon

Branduri de asigurări și finanțe

  • Intuit
  • SunTrust Bank 
  • Turbo Tax

Branduri de servicii online 

  • Squarespace
  • Wix

Produse non-alimentare

  •   Colgate

Printre brandurile care au renunțat la apariția de anul acesta a competiției Super Bowl se numără: Mercedes-Benz, Nissan și GoDaddy (companie de hosting online). 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu