Skip to main content

Pro TV: Al doilea episod Las Fierbinţi, cifre duble faţă de Power Couple. Şi Survivor a fost pe primul loc pe interval

 
Pro TV: Al doilea episod Las Fierbinţi, cifre duble faţă de Power Couple. Şi Survivor a fost pe primul loc pe interval

AUDIENŢE. Al doilea episod Las Fierbinţi din acest sezon, dar şi ediţia Survivor care a urmat după serial, au fost cele mai vizionate programel pe intervalul de difuzare, anunţă Pro TV.

Publicitate

Principalul concurent a fost emisiunea Power Couple, difuzată de Antena 1, în timp ce Kanal D difuza (ca de obicei) un serial turcesc: Poveste din Anatolia.

Dacă Las Fierbinţi a depăşit două milioane şi jumătate de telespectatori în minutele de vârf, Survivor s-a apropiat de două milioane în cele mai bune minute.

Detalii, în continuare:

Audienţe Las Fierbinţi: vârfuri de peste 2,5 milioane de români

Pe publicul comercial al Pro TV (21-54 naţional ABCD), Las Fierbinţi avea 11,2 rating şi 31,8 cotă de piaţă, anunţă Pro TV. Asta înseamnă, în cifre absolute, în jur de 730.000 de telespectatori.

În acelaşi timp, potrivit Pro TV, locul 2 (ocupat de Antena 1) avea 6.5 puncte de audienţă şi 18.5% share, adică în jur de 425.000 de telespectatori. 

Ce s-a întâmplat pe segmentele tradiţionale?

Naţional. De-a lungul difuzării, peste 2,2 milioane de români s-au uitat la al doilea episod Las Fierbinţi din acest sezon, anunţă Pro TV. În minutul de maximă audienţă, la ora 21.15, Lar Fierbinţi erau peste 2,5 milioane de români. În acelaşi timp, la Antena 1, pe Power Couple erau 925.000 de români.

Urban. Proporţiile s-au păstrat şi la oraşe, cu peste un milion de telespectatori la Las Fierbinţi şi în jur de jumătate de milion la Power Couple.

Comercial. Pe publicul comercial 21-54 de ani urban, Las Fierbinţi a numărat 450.000 de telespectatori, iar Antena 1 - 300.000

Top naţional pe intervalul Las Fierbinţi:

1. Pro TV - 2.260.000 de români (12,9 rtg, 29,4 share)

2. Antena 1 - 925.000 (5,3 rtg, 12 share)

3. Kanal D - 670.000

4. Happy Channel - 470.000

5. România TV - 340.000

Top urban pe intervalul Las Fierbinţi:

1. Pro TV - 1.050.000 persoane

2. Antena 1 - 515.000

3. Kanal D - 303.000

4. Happy Channel -  270.000

5. România TV - 200.000

Top comercial 21-54 de ani pe intervalul Las Fierbinţi:

1. Pro TV - 460.000

2. Antena 1 - 300.000

3. Kanal D - 85.000

4. Happy Channel - 50.000

5. Pro Cinema - 35.000

Survivor, pe primul loc după ce s-a terminat Las Fierbinţi: aproape două milioane vârf

Ediţia Survivor care a urmat după episodul Las Fierbinţi a menţinut prima poziţie în top pentru Pro TV. Potrivit Pro TV, vârful de audienţă, în jurul orei 22.00, a adus 1,9 milioane de români în faţa televizoarelor.

Pe publicul comercial al Pro TV (21-54 naţional ABCD), Pro TV a înregistrat pe intervalul Survivor (21.30-00.20) 6,7 puncte de rating şi 25% cotă de piaţă, anunţă postul TV. Asta înseamnă 435.000 de telespectatori. În acelaşi timp, Power Couple avea 4,5 rating şi 16,7 share, adică aproape 300.000 de telespectatori.

La nivelul întregii ţări, media Survivor de 14 februarie, Ziua îndrăgostiţilor, a fost de aproape 1,4 milioane de români în fiecare minut. Antena 1 avea în jur de 600.000, iar la Kanal D se uitau 450.000 de români.

O audienţă de 720.000 de telespectatori la oraşe pentru Survivor. În acelaşi timp, urmăreau Power Couple pe Antena 1 aproape 330.000 de telespectatori din mediul urban. Kanal D şi România TV au fost aproape la egalitate (în jur de 200.000).

Pe comercialul 21-54 de ani urban, Survivor a bifat 320.000 de telespectatori, iar Antena 1 - aproape 200.000.

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus