Skip to main content

Audiente Românii au talent. De 8 martie, emisiunea de pe Pro TV s-a apropiat de trei milioane de români

 
Audiente Românii au talent. De 8 martie, emisiunea de pe Pro TV s-a apropiat de trei milioane de români

AUDIENŢE Românii au Talent. De 8 martie, show-ul de pe Pro TV a avut audienţe de câteva ori mai mari faţă de locurile următoare.

Publicitate

Câţi români s-au uitat?

Potrivit Pro TV, "de-a lungul difuzării, aproape 2.4 milioane de români s-au bucurat de spectacolul oferit de concurenţi". Locul al doilea a fost ocupat de Kanal D, cu peste 750.000 de români la serialul O dragoste. Pe Antena 1 se uitau vineri seara aproape jumătate de milion de români.

Care a fost vârful Românii au talent?

"În minutul de aur, la ora 20:51, peste 2.8 milioane de telespectatori erau cu ochii pe Pro TV", spune postul de televiziune.

Situaţia pe publicul comercial al Pro TV pentru emisiunea prezentată de Smiley şi Pavel Bartoş:

Pro TV: "În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.5 puncte de rating şi 36.3% cotă de piaţă". În cifre absolute, înseamnă 740.000 de telespectatori.

"Locul 2 avea 3.0 puncte de audienţă şi 9.4% share". Adică aproape 200.000 de telespectatori din acest segment pentru Antena 1 pe intervalul emisiunii cu Andra, Andi Moisescu, Mihai Bobonete şi Dragoş Bucur.

De notat:

1. Poziţie mai bună pentru Happy Channel. În seara în care a împlinit 8 ani, postul Intact a fost pe poziţia a patra atât la nivelul întregii ţări, cât şi la oraşe.

Kanal D îşi păstrează locul al doilea la nivel naţional şi la oraşe, cu noul serial O dragoste, dar trece pe poziţia secundă şi pe publicul comercial urban între 21 şi 54 de ani.

2. Locul ocupat de Film Cafe pe publicul comercial 21-54 de ani urban (aintrat în top 5).

3. Poziţia Prima TV pe publicul comercial 21-54 de ani urban, practic la egalitate cu Film Cafe.

Citeşte şi: AUDIENŢE Românii au talent 2024. Prima ediţie, vârfuri de trei milioane de români care s-au uitat la show. Diferenţe mari faţă de celelalte posturi

Citeşte şi: AUDIENŢE Românii au talent. A doua ediţie din sezonul 2024, peste debutul de sezon: vârfuri de peste trei milioane de români

Citeşte şiShow-ul de pe Pro TV a ajuns şi la peste trei milioane de români

Citeşte şiRomânii au talent de 1 martie. Show-ul de pe Pro TV, la mare distanţă de celelalte posturi

Audienţa posturilor TV vineri, 8 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), la nivel NAŢIONAL

1. Pro TV - 2.350.000 de telespectatori (13,5 rating, 35,7% share)

2. Kanal D - 755.000 (4,3 rtg, 11,5 share)

3. Antena 1 - 490.000 (2,8 rtg, 7,4 share)

4. Happy Channel - 260.000

5. România TV - 240.000

6. DigiSport - 180.000

Audienţa posturilor TV vineri, 8 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), în mediul URBAN:

1. Pro TV - 1.220.000 de telespectatori (12,3 rtg, 34,4 share)

2. Kanal D - 420.000 (4,2 rtg, 11,8 share)

3. Antena 1 - 195.000 (2 rtg, 5,5 share)

4. Happy Channel - 150.000

5. Digisport - 140.000

6. România TV - 130.000

Audienţa posturilor TV vineri, 8 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

1. Pro TV - 510.000 de telespectatori (10,9 rating, 36,3% cotă de piaţă)

2. Kanal D - 135.000 (2,9 rtg, 9,7 share)

3. Antena 1 - 90.000

4. Happy Channel - 40.000

5. Film Cafe - 35.000

6. Prima TV - 35.000

Audienţa posturilor TV vineri, 8 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), pe publicul NAŢIONAL 21-54 de ani ABCD (targetul comercial al Pro TV:

1. Pro TV - 750.000 de telespectatori (11,5 rating, 36,3% share)

2. Antena 1 - 190.000 (3 rtg, 9,4 share)

3. Kanal D - 190.000

4. DigiSport - 75.000

5. Happy Channel - 55.000

6. Antena 3 - 55.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus