Skip to main content

AUDIENŢE ROMÂNII AU TALENT. Show-ul de pe Pro TV a ajuns şi la peste trei milioane de români

 
AUDIENŢE ROMÂNII AU TALENT. Show-ul de pe Pro TV a ajuns şi la peste trei milioane de români

AUDIENŢE Românii au Talent. A treia ediţie Românii au talent din 2024, a treia emisiune care a adus milioane de români în faţa televizoarelor, pe Pro TV.

Publicitate

Emisiunea de pe Pro TV a dominat seara de vineri, cu cifre de cel puţin patru ori mai mari decât concurenţa.

Plus un moment special: o cascadorie spectaculoasă, cu maşini în flăcări, realizată în curtea studioului Românii au talent de Lae Drăghici (72 de ani) şi de fiul său).

Potrivit datelor Pro TV, vârfurile emisiuni au depăşit, la această ediţie, trei milioane de români în faţa televizoarelor.

Două lucruri de notat:

1. În această săptămână, locul al doilea a fost ocupat de Kanal D, cu noul serial O dragoste, cu cifre peste Antena 1. Antena 1 a avut locul secund pe publicurile comerciale.

2. Surpriza Film Cafe - cu două filme, cu Van Damme şi cu Bruce Willis, între primele cinci staţii.

Detalii, în continuare:

Ce spune Pro TV?

Că "în intervalul orar 20:28 – 24:10. În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 12.0 puncte de rating şi 38.3% cotă de piaţă". Asta înseamnă că pe acest segment s-au uitat aproape 800.000 de telespectatori.

Pro TV notează că "locul 2 care avea 3.3 puncte de audienţă şi 10.6% share". Vorbim de Antena 1, cu 220.000 de telespectatori.

Potrivit datelor Pro TV, "aproape 2.4 milioane de români s-au bucurat de momentele celor care urcau pe scenă, iar în minutul de aur, la ora 20:54, peste 3 milioane de telespectatori erau cu ochii pe Românii au talent".

Ce au avut celelalte posturi pe intervalul Românii au talent:

Antena 1 - serialul Camera 609 şi, de la 23.00 o reluare Power Couple

Kanal D - serialul turcesc O dragoste şi Jocul cuvintelor cu Dan Negru

Happy Channel - seriale turceşti: Capcana iubirii, Ziua în care mi s-a scris destinul, Flăcările destinului

DigiSport - CFR Cluj - Dinamo

Film Cafe - filmele Risc Maxim (cu Jean Claude Van Damme) şi Zonă de impact (cu Bruce Willis)

Citeşte şi: AUDIENŢE Românii au talent 2024. Prima ediţie, vârfuri de trei milioane de români care s-au uitat la show. Diferenţe mari faţă de celelalte posturi

Citeşte şi: AUDIENŢE Românii au talent. A doua ediţie din sezonul 2024, peste debutul de sezon: vârfuri de peste trei milioane de români

Situaţia pe targeturi:

Naţional: Românii au talent a fost urmărte în fiecare minut de 2,4 milioane de români (cifră apropiată de săptămâna trecută, când erau peste două milioane şi jumătate de români).

Primul loc pentru Pro TV, urmat de Kanal D. Postul a urcat pe poziţia secundă cu noul serial O dragoste după ce, săptămâna trecută, era pe trei. Antena 1 a coborât pe a treia poziţie.

Loc bun pentru DigiSport, cu meciul de fotbal CFR Cluj - Dinamo, dar şi pentru filmele de anii 90 de pe Film Cafe.

Urban: Peste 1,2 milioane de telespectatori la oraşe pentru Românii au talent. Emisiunea cu Smiley şi Pavel Bartoş a fost urmată tot de Kanal D, cu cifre de patru ori mai mici.

Şi aici, Antena 1 a fost pe locul al treilea.

Comercial 21-54 de ani: Pe publicul comercial 21-54 urban, emisiunea jurizată de Andra, Andi Moisescu, Mihai Bobonete şi Dragoş Bucur a atras aproape jumătate de milion de telespectatori.

Pe aceste segment, locul al doilea a fost al Antenei 1. Serialul de pe Kanal D a fost pe locul al treilea.

Audienţa posturilor TV vineri, 23 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), la nivel NAŢIONAL

1. Pro TV - 2.400.000 de telespectatori (13,7 rating, 35,7% share)

2. Kanal D - 648.000 (3,7 rtg, 9,7 share)

3. Antena 1 - 545.000 (3,1 rtg, 8,1 share)

4. DigiSport - 270.000

5. Film Cafe - 250.000

6. Happy Channel - 245.000

Audienţa posturilor TV vineri, 23 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), în mediul URBAN:

1. Pro TV - 1.240.000 de telespectatori (12,6 rtg, 34,5 share)

2. Kanal D - 330.000 (3,3 rtg, 9,1 share)

3. Antena 1 - 240.000 (2,4 rtg, 6,5 share)

4. DigiSport - 175.000

5. România TV - 150.000

6. FilmCafe - 135.000

Audienţa posturilor TV vineri, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.15), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

1. Pro TV - 490.000 de telespectatori (10,5 rating, 37% cotă de piaţă)

2. Antena 1 - 120.000 (2,6 rtg, 9,1 share)

3. Kanal D - 95.000

4. DigiSport - 85.000

5. Film Cafe - 53.000

6. Happy Channel - 30.000

Audienţa posturilor TV vineri, 9 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), pe publicul NAŢIONAL 21-54 de ani ABCD (targetul comercial al Pro TV:

1. Pro TV - 780.000 de telespectatori (12 rating, 38,2% share)

2. Antena 1 - 220.000 (3,3 rtg, 10,6 share)

3. Kanal D - 175.000

4. DigiSport - 120.000

5. Film Cafe - 82.000

6. Happy Channel - 55.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus