Skip to main content

AUDIENŢE SURVIVOR 2024. Câţi români s-au uitat la prima ediţie din acest an? Pro TV, primul loc în audienţe. Peste 2,2 milioane la minutul de vârf

 
AUDIENŢE SURVIVOR 2024. Câţi români s-au uitat la prima ediţie din acest an? Pro TV, primul loc în audienţe. Peste 2,2 milioane la minutul de vârf

AUDIENŢE SURVIVOR. Câţi români s-au uitat la startul noului sezon Survivor, acum într-o variantă "All Stars" cu foşti concurenţi şi câştigători ai show-ului? Prima ediţie a noului sezon Survivor a fost pe primul loc în audienţe, pe toate segmentele de public.

Publicitate

În minutul de vârf, potrivit datelor Pro TV, se uitau la emisiunea filmată în Republica Dominicană peste 2,2 milioane de români. Se întâmpla la 21.34.

Şi după media pe minut pe toată emisiunea (care a început la 21.30, "lansată" de un episod Las Fierbinţi), audienţele au fost ridicate: peste 1,6 milioane de români în medie.

Pe segmentul comercial al staţiei (21-54 de ani naţional ABCD), cota de piaţă a depăşit 30%, ceea ce înseamnă că unul din trei telespectatori din acest target care avea televizorul deschis se uita la Survivor.

Înainte de cifre, cu ce s-a intersectat Survivor:

  • Antena 1: Poftiţi pe la noi - Poftiţi în Dobrogea.
  • Kanal D: Serialul turcesc Tărâmuri nelegiuite şi, de la 23.00, reluare Roata Norocului
  • Pro Cinema: filmele Trăgător de elită şi Colecţionarul de oase

Audienţele primei ediţii Survivor 2024 All Stars, detaliat:

  • S-au uitat la prima ediţie Survivor peste 1,6 milioane de români, în fiecare minut al show-ului, potrivit datelor Pro TV. Cota de piaţă s-a apropiat la nivel naţional de 30%. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, audienţa a fost de aproape trei ori mai mare decât a locului următor, ocupat de Kanal D.
  • La oraşe, audienţa Survivor s-a apropiat de 900.000 de telespectatori, de două ori şi jumătate mai mult decât următoarele locuri din clasament.
  • Pe publicul comercial al Pro TV (adică naţional 21-54, ABCD, după gradele ESOMAR), Survivor a avut 8,7 rating, potrivit datelor Pro TV. Asta înseamnă, în cifre absolute, în jur de 570.000 de telespectatori. Cota de piaţă pe acest segment: 31%. Locul al doilea a revenit aici Antenei 1.
  • Şi pe publicul comercial 21-54 urban, Survivor a fost cel mai urmărit. cu o cotă de piaţă de 33%, de peste trei ori mai mult decât locul al doilea, ocupat de Antena 1.

GALERIE FOTO. Survivor, primul episod

Audienţa posturilor TV pe intervalul debutului Survivor 2024 (marţi, 16 ianuarie, intervalul 21.30-24.00), la nivel NAŢIONAL:

1. Pro TV - 1.654.000
2. Kanal D - 642.000
3. Antena 1 - 572.000
4. Antena 3 CNN - 323.000
5. Romania TV - 299.000
6. Pro Cinema - 212.000
7. Realitatea Plus - 207.000
8. Happy Channel - 180.000
9. Antena Stars - 105.000
10. TVR 1 - 91.000

Audienţa posturilor TV pe intervalul Survivor 2024 (marţi, 16 ianuarie, intervalul 21.30-24.00), în mediul URBAN:

1. Pro TV - 867.000
2. Kanal D - 320.000
3. Antena 1 - 300.000
4. Romania TV - 201.000
5. Antena 3 CNN - 185.000
6. Happy Channel - 134.000
7. Pro Cinema - 128.000
8. Realitatea Plus - 93.000
9. TVR 1 - 72.000
10. Antena Stars - 69.000

Audienţa posturilor TV pe intervalul Survivor 2024 (marţi, 16 ianuarie, intervalul 21.30-24.00), pe SEGMENTUL COMERCIAL PRO TV (21-54 naţional ABCD):

1. Pro TV - 567.000
2. Antena 1 - 263.000
3. Kanal D - 145.000
4. Pro Cinema - 96.000
5. Antena 3 CNN - 65.000
6. Happy Channel - 41.000
7. Digi 24 - 39.000
8. Antena Stars - 37.000
9. TV1000 - 33.000
10. Romania TV - 32.000

Audienţa posturilor TV pe intervalul Survivor 2024 (marţi, 16 ianuarie, intervalul 21.30-24.00), SEGMENTUL COMERCIAL 21-54 de ani, urban:

1. Pro TV - 425.000
2. Antena 1 - 152.000
3. Kanal D - 101.000
4. Pro Cinema - 62.000
5. Antena 3 CNN - 46.000
6. Romania TV - 31.000
7. TV1000 - 28.000
8. Happy Channel - 24.000
9. Antena Stars - 22.000
10. Prima TV - 22.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus