Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent de 1 martie. Show-ul de pe Pro TV, la mare distanţă de celelalte posturi

 
AUDIENŢE. Românii au talent de 1 martie. Show-ul de pe Pro TV, la mare distanţă de celelalte posturi

AUDIENŢE Românii au Talent. Emisiunea din prima zi de vară s-a menţinut pe primul loc în opţiunile românilor.

Publicitate

De 1 martie, potrivit Pro TV, la Românii au talent s-au uitat, în fiecare minut, în jur de 2,3 milioane de români. Ca şi la ediţia trecută, vârfurile emisiunii prezentate de Pavel Bartoş şi Smilei au sărit de trei milioane de telespectatori (s-a întâmplat la ora 20.59).

Pe publicul comercial al Pro TV (adică 21-54 naţional ABCD), cifrele Românii au talent au fost de peste trei ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de Antena 1.

Pro TV: "În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.5 puncte de rating şi 37.7% cotă de piaţă".

În cifre absolute, înseamnă în jur de 740.000 de telespectatori.

Totodată, pe publicul comercial al staţiei, Pro TV notează că "locul 2 avea 3.5 puncte de audienţă şi 11.5% share". Adică 230.000 de telespectatori la Antena 1.

De notat:

1. Kanal D îşi păstrează locul al doilea la nivel naţional şi la oraşe, cu noul serial O dragoste, dar trece pe poziţia secundă şi pe publicul comercial urban între 21 şi 54 de ani.

2. Poziţia în top cinci la nivel naţional şi la oraşe a Happy Channel, cu serialele turceşti.

3. Urcarea Pro Cinema în această săptămână, peste Film Cafe, cu clasicul "Fantoma mea iubită", cu Demi Moore şi Patrick Swayze.

4. Interesul pentru meciurile din Liga I care menţine DigiSport între primele posturi vineri seara.

Ce au avut celelalte posturi pe intervalul Românii au talent:

Antena 1 - serialul Camera 609 şi, de la 23.00 o reluare Power Couple

Kanal D - serialul turcesc O dragoste şi Jocul cuvintelor cu Dan Negru

Happy Channel - seriale turceşti: Capcana iubirii, Ziua în care mi s-a scris destinul, Flăcările destinului

DigiSport - Politehnica Iasi-Dinamo

Pro Cinema - filmele Fantoma mea iubită şi Rocketman

Citeşte şi: AUDIENŢE Românii au talent 2024. Prima ediţie, vârfuri de trei milioane de români care s-au uitat la show. Diferenţe mari faţă de celelalte posturi

Citeşte şi: AUDIENŢE Românii au talent. A doua ediţie din sezonul 2024, peste debutul de sezon: vârfuri de peste trei milioane de români

Citeşte şiShow-ul de pe Pro TV a ajuns şi la peste trei milioane de români

Audienţa posturilor TV vineri, 1 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), la nivel NAŢIONAL

1. Pro TV - 2.295.000 de telespectatori (13,1 rating, 35,9% share)

2. Kanal D - 695.000 (4 rtg, 10,9 share)

3. Antena 1 - 565.000 (3,2 rtg, 8,8 share)

4. România TV - 280.000

5. Happy Channel - 230.000

6. DigiSport - 185.000

Audienţa posturilor TV vineri, 1 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), în mediul URBAN:

1. Pro TV - 1.185.000 de telespectatori (12 rtg, 34,8 share)

2. Kanal D - 355.000 (3,6 rtg, 10,4 share)

3. Antena 1 - 260.000 (2,6 rtg, 7,6 share)

4. România TV - 160.000

5. Happy Channel - 120.000

6. DigiSport - 115.000

Audienţa posturilor TV vineri, 1 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

1. Pro TV - 460.000 de telespectatori (9,9 rating, 34,8% cotă de piaţă)

2. Kanal D - 140.000 (3 rtg, 10,5 share)

3. Antena 1 - 130.000

4. DigiSport - 55.000

5. Pro Cinema - 40.000

6. România TV - 30.000

Audienţa posturilor TV vineri, 1 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), pe publicul NAŢIONAL 21-54 de ani ABCD (targetul comercial al Pro TV:

1. Pro TV - 745.000 de telespectatori (11,5 rating, 37,7% share)

2. Antena 1 - 230.000 (3,5 rtg, 11,5 share)

3. Kanal D - 180.000

4. DigiSport - 80.000

5. Pro Cinema - 70.000

6. Antena Stars - 50.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus