Skip to main content

Ghiţă Ciobanul vrea să fie marcă la OSIM

 
Capturaţi ecranul complet 04.11.2013 143226.bmp
Capturaţi ecranul complet 04.11.2013 143226.bmp

Capturaţi ecranul complet 04.11.2013 143226.bmp

Publicitate

Ghiţă Ciobanul, băiatul prietenos de la Vodafone, la un pas să devină marcă în toată regula. Vodafone România, compania care l-a făcut celebru pe ciobanul din vârf de munte, a depus la OSIM solicitarea pentru a înregistra marca Ghiţă Ciobanul.

Rămâne de văzut dacă operatorul telecom va ajunge proprietar al mărcii.

Ghiţă a devenit vedetă recent, după ce a apărut în mai multe spoturi publicitare. Ciobanul are şi cont de Facebook, unde este urmărit de peste 420.000 de fani.

Citeşte şi:

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • De cand ma stiu la ciobani cel mai intalnit nume este Ghita.Nu stiu cum poate OSIM sa lase Vodafone ca asa ceva sa se inregistreze ca marca proprie Vodafone.Este ca si cum o firma care face reclama la paine sa inregistreze painea ca marca proprie.Asta e culmea.

Trimite un comentariu

sus