Afacerile din România ale Central European Media Enterprises (CME) s-au ridicat, în perioada iulie - septembrie 2014, la 46,8 milioane de dolari, în creştere faţă de perioada similară a lui 2013, când compania avea aproape 44 de milioane de dolari. România rămâne ţara cea mai profitabilă pentru compania-mamă a Pro TV.
Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) au ajuns la 4,8 milioane de dolari.
Veniturile nete ale CME pentru cel de-al treilea trimestru al lui 2014 s-au ridicat la 140,1 milioane de dolari, în creştere faţă de anul precedent, când compania de media a avut 131 de milioane.
Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) a revenit pe plus, în cel de-al treilea trimestru, ridicându-se la 2,9 milioane de dolari, în timp ce în 2013 aceasta fusese de -31,6 milioane de dolari.
Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer al CME: "Rezultatele financiare din cel de-al treilea trimestru continuă să reflecte revenirea puternică a rezultatelor noastre. De fapt, per total, acesta este cel mai impresionant trimestru din acest an.”
Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer, added: „Performanţele obţinute de programele noastre de toamnă demonstrează puterea brandurilor noastre şi a conţinutul şi ne pune într-o situaţie foarte bună în cel de-al patrulea trimestru pe măsură ce începem negocierile pentru bugetele de publicitate din 2015.”
Veniturile Central European Media Enterprises, în cel de-al treilea trimestru al lui 2014 şi în perioada ianuarie - septembrie 2014 (milioane de dolari):
Tara
iul - sept 2014
iul - sept 2013
ian - sept 2014
ian - sept 2013
Romania
46,8
43,9
157,5
136
Cehia
38
35,9
136,4
110,7
Bulgaria
17,7
17,9
60,9
58,5
Slovacia
17,6
13,2
60
52,1
Croatia
10,9
10,9
43,8
40,8
Slovenia
9,5
10,2
41,4
43,4
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii