Skip to main content

AUDIENŢE. Chefii de pe Antena 1, record pe comercial: cifre de peste două ori mai mari decât Pro TV. Cele mai mari audienţe de la lansare

 
AUDIENŢE. Chefii de pe Antena 1, record pe comercial: cifre de peste două ori mai mari decât Pro TV. Cele mai mari audienţe de la lansare

AUDIENŢE. Chefi la cuţite, de pe Antena 1, ia avans în faţa MasterChefilor de pe Pro TV.

Publicitate

Luni seară, la a treia confruntare direct, foştii MasterChefi Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea i-au lăsat în urmă pe noii MasterChefi de pe Pro TV (Chef Samuel Le Torriellec, Chef Răzvan Exarhu şi Liviu Popescu).

Diferenţele dintre cele două show-uri culinare au fost considerabile.

Pe segmentul comercial, a fost record de audienţă pentru Chefi la cuţite: 615.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe intervalul de intersecţie, adică aproape 14 rating, cel mai mare pe acest target de lansarea emisiunii de pe Antena 1.

La nivel naţional, au fost 1,6 milioane de români pe minut la Chefi la cuţite, faţă de puţin peste 900.000 la Pro TV (care a fost pe locul al treilea).

La oraşe, show-ul de pe Antena 1 a avut aproape un milion de telespectatori, în timp de la MasterChef, pe Pro TV, se uitau 450.000 de oameni la oraşe (tot locul trei, după Kanal D).

Audienta posturilor TV luni, 20 februarie, pe intervalul de intersecţie Chefi la cuţite - MasterChef (20.30 - 22.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.599.000 8.9 17.4
2 Kanal D 1.517.000 8.4 16.5
3 Pro TV 919.000 5.1 10
4 Romania TV 626.000 3.5 6.8
5 Antena 3 454.000 2.5 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 20 februarie, pe intervalul de intersecţie Chefi la cuţite - MasterChef (20.30 - 22.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 994.000 10.2 19.4
2 Kanal D 736.000 7.6 14.3
3 Pro TV 452.000 4.6 8.8
4 Romania TV 416.000 4.3 8.1
5 DigiSport 1 320.000 3.3 6.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 20 februarie, pe intervalul de intersecţie Chefi la cuţite - MasterChef (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 615.000 13.7 29.8
2 Pro TV 274.000 6.1 13.3
3 Kanal D 226.000 5 11
4 DigiSport 1 136.000 3 6.6
5 Romania TV 85.000 1.9 4.1

VEZI audienţa primei confruntări directe dintre Chefi la cuţite şi noii Masterchefi, AICI.

VEZI cifrele de marţea trecută, la a doua confruntare, AICI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    ce tarziu , sambata sunt audiente dimineata , si pe intervalul emisiunii , timp de trei ore a fost 13 rating si 31 % share , ce bine ca i-a dat afara pro tv pe chefi , lumea s-a obisnuit luni sa se uite la acest gen de emisiuni, inca un esec al unui mare brand international , chefi la cutite e reality conform antenei
  • marian marian
    Iuli esti multumit . asta este realitatea . . problema sunt jurati in rest este cea mai buna emisiune culinara .nu prostia de pe antenuta .. puteti sa va bucura ti tu si mile , ,acum pe urma vom vedea cat timp ,pana o inlocuieste

Trimite un comentariu

sus