Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent, peste ediţia trecută. Pe comercial, Pro TV a depăşit toate posturile TV luate la un loc

 
AUDIENŢE. Românii au talent, peste ediţia trecută. Pe comercial, Pro TV a depăşit toate posturile TV luate la un loc

AUDIENŢE. Românii au talent a avut, la a treia ediţie, cifre peste săptămâna trecută. Audienţele Pro TV au fost de câteva ori mai mari decât posturile de pe locurile următoare.

Publicitate

Pe publicul comercial, cota de piaţă a Pro TV a fost de aproape 57%. Cu alte cuvinte, pe acest target, Românii au talent a adunat mai mult decât toate cele aproape 60 de posturi TV monitorizate la un loc.

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 3,6 milioane de români s-au uitat la emisiunea jurizată de Florin Călinescu, Andra, Mihaela Rădulescu şi Andi Moisescu. Săptămâna trecută, la show se uitau 3,3 milioane.

Audienţa Pro TV a fost de trei ori mai mare decât a Kanal D (locul doi) şi de aproape şase ori mai mare decât a Antenei 1.

URBAN. Două milioane de telespectatori la oraşe pentru Românii au talent (cu 70.000 peste ediţia trecută). Emisiunea prezentată de Smiley şi de Pavel Bartoş a fost de trei ori şi jumăate peste Kanal D şi de şapte ori peste Antena 1.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, în număr de persoane, cifrele au fost apropiate de săptămâna trecută: un milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut. Cota de piaţă a fost peste săptămâna trecută: 56% dintre telespectatorii între 18 şi 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

Audienta posturilor TV vineri, 3 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 3.572.000 19.9 43.2
2 Kanal D 1.123.000 6.3 13.6
3 Antena 1 610.000 3.4 7.4
4 Romania TV 310.000 1.7 3.8
5 Antena 3 268.000 1.5 3.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 3 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.999.000 20.5 43.7
2 Kanal D 566.000 5.8 12.4
3 Antena 1 285.000 2.9 6.2
4 Romania TV 202.000 2.1 4.4
5 Antena 3 153.000 1.6 3.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV 3 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.001.000 22.2 55.7
2 Antena 1 132.000 2.9 7.3
3 Kanal D 130.000 2.9 7.2
4 Prima TV 37.000 0.8 2.1
5 Romania TV 34.000 0.8 1.9

VEZI audienţele de săptămâna trecută, AICI

VEZI ce audienţe a avut Românii au talent la debutul sezonului, AICI

VEZI cum a debutat Românii au talent anul trecut, dar şi în toate sezoanele de până acum, AICI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • daca nu faceau gafa catastrofala cu schimbarea juriului la masterchef ...*** 1 era spulberata la rating...bad move pro tv ..dar si asa e numarul 1
  • mad, doar poporul se umileste singur, adica turma ,pleava societatii
  • mileu,e miercuri noapte revizie tehnica la antene,daca vrei sa stii
  • andrei , asta si spun , doar comercial conteaza, restul e inutil
  • ProTV a copiat un promo de la Antena1.
    Promo-ul iUmor este folosit de Jocuri de celebritate :)
  • Mile asta e caz patologic . Mai sunt unii ca el doar ca ei sunt pro Pro :) Trist e nici macar nu e postac platit , face asta probabil benevol . Poate e un pensionar , fost militar , cunostinte minime de media , habarnist de orice la el in bloc . O sa cer voie spre vara de la administratorul paginii sa folosesc cazul lui Mile pt o lucrare . Mda , sunt student UMF viitor psihiatru :)
  • De ce celelalte televiziuni nu scot emitatoarele din priza sa se mai raceasca , sa le faca o revizie , sa mai faca economii la curent , decat sa mearga in gol ?
  • Mile, fata de saptamana trecuta au avut un minus de 7.000 pe comercial, un plus de 71.000 mii pe urban si 237.000 pe national. Deci eu zic ca a crescut. Nu stiu ce fel de matematica faci tu...
  • saptamana viitoare vor scadea sub 1 milion , cum a crescut daca spatamana trecuta au fost peste 20,000 in plus , pe cine credeti ca pacaliti , a scazut consumul de tv de aceea a crescut ca share dar ca rating au scazut , paine si circ , asta e valabil de 2000 de ani

Trimite un comentariu

sus