Skip to main content

AUDIENȚE. Românii au talent, peste ediția trecută. Pe comercial, Pro TV a depășit toate posturile TV luate la un loc

 
AUDIENȚE. Românii au talent, peste ediția trecută. Pe comercial, Pro TV a depășit toate posturile TV luate la un loc

AUDIENȚE. Românii au talent a avut, la a treia ediție, cifre peste săptămâna trecută. Audiențele Pro TV au fost de câteva ori mai mari decât posturile de pe locurile următoare.

Publicitate

Pe publicul comercial, cota de piață a Pro TV a fost de aproape 57%. Cu alte cuvinte, pe acest target, Românii au talent a adunat mai mult decât toate cele aproape 60 de posturi TV monitorizate la un loc.

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, aproape 3,6 milioane de români s-au uitat la emisiunea jurizată de Florin Călinescu, Andra, Mihaela Rădulescu și Andi Moisescu. Săptămâna trecută, la show se uitau 3,3 milioane. 

Audiența Pro TV a fost de trei ori mai mare decât a Kanal D (locul doi) și de aproape șase ori mai mare decât a Antenei 1.

URBAN. Două milioane de telespectatori la orașe pentru Românii au talent (cu 70.000 peste ediția trecută). Emisiunea prezentată de Smiley și de Pavel Bartoș a fost de trei ori și jumăate peste Kanal D și de șapte ori peste Antena 1. 

COMERCIAL. Pe publicul comercial, în număr de persoane, cifrele au fost apropiate de săptămâna trecută: un milion de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut. Cota de piață a fost peste săptămâna trecută: 56% dintre telespectatorii între 18 și 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

Audienta posturilor TV vineri, 3 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 3.572.000 19.9 43.2
2 Kanal D 1.123.000 6.3 13.6
3 Antena 1 610.000 3.4 7.4
4 Romania TV 310.000 1.7 3.8
5 Antena 3 268.000 1.5 3.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 3 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.999.000 20.5 43.7
2 Kanal D 566.000 5.8 12.4
3 Antena 1 285.000 2.9 6.2
4 Romania TV 202.000 2.1 4.4
5 Antena 3 153.000 1.6 3.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV 3 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.001.000 22.2 55.7
2 Antena 1 132.000 2.9 7.3
3 Kanal D 130.000 2.9 7.2
4 Prima TV 37.000 0.8 2.1
5 Romania TV 34.000 0.8 1.9

VEZI audiențele de săptămâna trecută, AICI

VEZI ce audiențe a avut Românii au talent la debutul sezonului, AICI

VEZI cum a debutat Românii au talent anul trecut, dar și în toate sezoanele de până acum, AICI

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu