Skip to main content

SECȚIUNE SPONSORIZATĂ. Apartamentele de două camere, cele mai căutate la Târgul Imobiliar Online. TIOR în cifre

 
SECȚIUNE SPONSORIZATĂ. Apartamentele de două camere, cele mai căutate la Târgul Imobiliar Online. TIOR în cifre

Ce tip de case și apartamente au fost căutate cel mai mult la primul Târg Imobiliar Online - TIOR? Câți vizitatori s-au “plimbat” prin standurile virtuale?

TIOR a avut loc între 1 și 8 martie, iar organizatorii pregătesc deja ce-a de-a doua ediție, pentru luna iunie.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Cele mai căutate locuinţe din timpul târgului au fost apartamentele cu 2 camere, din zona de nord a Capitalei, cu o suprafaţă utilă de peste 60 mp.

CONTEXT. Aşa cum v-am anunţat şi în articolele anterioare, în perioada 1-8 martie s-a desfăşurat cel mai mare târg imobiliar online din România. Peste 24.000 de vizitatori unici s-au plimbat online printre standurile Târgului Imobiliar Online Român şi au adunat aproximativ 150.000 de afişări ale ofertelor prezentate.

Prima ediţie a târgului a adus pentru vizitatori şi viitori proprietari 40 de standuri cu peste 240 de oferte de locuinţe noi, case şi apartamente, din mai multe zone ale ţării: Bucureşti, Ilfov, Cluj, Braşov, Ploieşti şi Iaşi.

Organizatorii pregătesc deja cea de-a doua ediţie a târgului, care se va desfăşura în perioada 5-7 iunie 2017, unde organizatorii pregătesc deja cu 50% mai multe standuri decât în ediţia trecută.

Dezvoltatorul The Park, participant la TIOR: Vârsta medie a clienților este 35 de ani. Ofertele au fost văzute de mii de persoane

Cererea este una foarte eterogenă. Există clienți pentru toate categoriile majore de produse imobiliare, spun oficialii dezvoltatorului imobiliar The Park, unul dintre expozanți.

“Piața nu este fomată acum doar din cupluri tinere aflate la prima achiziție. Acum avem și un număr important de clienți implicați în tranzacții tip upgrade, respectiv aleg un imobil mai nou, mai bine poziționat, poate chiar mai mare.”

Vârsta medie a clienților: 35 de ani.

Peste 3.000 de persoane au văzut ofertele dezvoltatorului la Târgul Imobiliar Online. Și la The Park, apartamentele de două și trei camere au fost de interes.

Despre avantajele unui târg online:

“Un târg imobiliar online implică economii importante de timp – poți ține legătura cu persoanele interesate de oferta expusă și în același timp să fii angrenat în alte activități, nu mai este nevoie ca echipa de vânzări și marketing să se deplaseze de la birou zile întregi ca în cazul târgurilor offline.

Faci economii considerabile de resurse care se traduc, în cele din urmă, în costuri de promovare mult mai mici, iar efectul obținut este unul similar – nu mai este necesară amenajarea unui stand, printarea unor broșuri sau a unor mape de prezentare.”

Răspunsurile dezvoltatorului imobiliar The Park, integral:

Cum vi s-a părut participarea la TIOR față de un târg imobiliar offline?

Participarea la Târgul Imobiliar Online TIOR a reprezentat pentru noi o experiență bună. Am fost contactați de un număr important de posibili clienți, leaduri calificate, care au petrecut minute bune pe site pentru a analiza oferta noastră.

Un târg imobiliar online implică economii importante de timp – poți ține legătura cu persoanele interesate de oferta expusă și în același timp să fii angrenat în alte activități, nu mai este nevoie ca echipa de vânzări și marketing să se deplaseze de la birou zile întregi ca în cazul târgurilor offline.

Faci economii considerabile de resurse care se traduc, în cele din urmă, în costuri de promovare mult mai mici, iar efectul obținut este unul similar – nu mai este necesară amenajarea unui stand, printarea unor broșuri sau a unor mape de prezentare.

Cum a decurs dialogul online cu clienții? Care a fost cea mai frecventă cerință a acestora?

Numărul de telefon și ofertele noastre au fost vizualizate de circa 3.287 de persoane iar reprezentantul THE PARK @ TIOR a răspuns în timp real cererilor înregistrate, făcând astfel ca procesul de prospectare să se desfășoare rapid.

Care au fost cele mai de succes oferte pe care le-ați avut la TIOR 2017?

Apartamentele cu două și cu trei camere au înregistrat cel mai mare interes din partea vizitatorilor standului THE PARK Apartments.

Ce caută românii în 2017 în piața imobiliară?

Cererea este una foarte eterogenă. Există clienți pentru toate categoriile majore de produse imobiliare.

În ultimii ani am asistat la o maturizare a pieței de rezidențial. Lucrurile erau cu totul diferite în urmă cu trei-patru ani când pe piața locală a locuințelor noi era vizat doar un tip de public, respectiv clienții cu venituri medii și mici aflați la prima achiziție.

Aceștia erau interesați doar de produse care puteau fi finanțate integral prin programul Prima Casă, iar discuțiile avute vizau doar prețul de tranzacționare.

Acum există în continuare un număr mare de clienți care cumpără apartamente prin programul Prima Casă. Piața nu este fomată acum doar din cupluri tinere aflate la prima achiziție. Acum avem și un număr important de clienți implicați în tranzacții tip upgrade, respectiv aleg un imobil mai nou, mai bine poziționat, poate chiar mai mare.

Există în piață acum chiar categoria clienților care au cumpărat acum câțiva ani un prim imobil prin Prima Casă, dar între timp au evoluat în carieră sau și-au schimbat structura familiei. Aceste persoane sunt interesate acum de un alt tip de ofertă.

Vârsta medie a clienților în THE PARK Apartments este de circa 35 de ani. Vorbim, în multe cazuri, de persoane care au evoluat destul de mult profesional, se simt împlinite și vor să-și ofere lor sau familiei un produs care să reflecte valori personale.

Indiferent de motivația din spatele unei achiziții, alegerile clienților sunt totuși limitate de sumele de care dispun sau pe care le pot accesa prin intermediul unui credit. Noi am analizat cum putem oferi cel mai bun nivel de calitate clienților din clasa medie care sunt foarte atenți la detalii, pragmatici, dar, în același timp, sunt dornici de adoptarea unui stil de viață modern, occidental.

Soluția identificată de noi în proiectul THE PARK Apartments a constat în regândirea spațiilor. Piața rezidențială a mers în această direcție în majoritatea capitalelor europene. Apartamentele construite în Europa sunt mai compacte, adaptate unor nevoi concrete.

GALERIE FOTO.

 

Citește și:

 

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro

Trimite un comentariu