Skip to main content

(P) Din AFI în Caraibe. Totul deste Campania inspirată din Piraţii din Caraibe

 
(P) Din AFI în Caraibe. Totul deste Campania inspirată din Piraţii din Caraibe

(P) Putem spune ca oricine poate face o campanie vizibilă? Da, cu condiţia să vină cu o idee inedită şi să facă tot posibilul să o pună în practică, să creadă că este memorabilă şi să-i convingă şi pe ceilalţi. Iar de aici, mai sunt doar câţiva paşi pentru a crea ceva nemaivazut.

Publicitate

Forţele creative s-au unit şi au găsit formula potrivită pentru a realiza campania “Din AFI în Caraibe” desfăşurată de AFI Cotroceni toată luna mai. Astfel, AFI Cotroceni împreună cu Forum Film, distribuitorul filmului “Piraţii din Caraibe” au găsit formula potrivită de a comunica în luna mai.

Mecanismul campaniei a fost simplu: În perioada 01.05.2017 – 31.05.2017 pe baza achizitionarii produselor din magazinele Centrului Comercial, având o valoare de minimum 200 lei cumulată prin minimum 1 bon de cumparaturi şi maximum 10 bonuri de cumpărături, participanţii se puteau înscrie în campanie.

Marele câştigător al campaniei “AFI Cotroceni te trimite la Piratii din Caraibe: Razbunarea lui Salazar” este Dragan Ana Maria, care a primit ca premiu o excursie Caraibe. Pe lângă Marele Premiu, au mai fost acordate 50 de invitaţii duble la film.

Conceptul creativ al campaniei a fost dezvoltat de Creative Laboratories, Copywriter Dragoş Popescu şi Art Director Cătălin Rulea, inspiraţi fiind de filmul “Piraţii din Caraibe. Răzbunarea lui Salazar.”

Iulia Borşan, Corporate Marketing Director, AFI Europe:

“Când demarăm o campanie ne facem foarte bine temele: obiectiv, strategie, concept creativ, planificarea acţiunilor şi evaluarea rezultatelor. Iar prin această campanie ne-am dorit să fim mai aproape de consumatori şi să creştem nivelul actual de relaţionare dintre clienţi şi AFI Cotroceni.

Lucrăm într-un domeniu unde nu poţi să trişezi. Dacă ai facut o treabă bună se vede imediat, iar daca nu, din nefericire la fel de repede.“

Andreea Zidaru, Director General Forum Film România:

“Ne-am dorit să găsim un mix de comunicare creativ si un partener puternic care să ne ajute să promovăm filmul “Piraţii din Caraibe. Răzbunarea lui Salazar”, iar în AFI Cotroceni am găsit partenerul potrivit. Am beneficiat de suportul şi mai ales de entuziasmul echipei de marketing de la AFI Cotroceni şi am demarat o campanie creativă şi benefică pentru ambele părţi.” a menţionat.

Mixul de comunicare al campaniei a fost complex şi a inclus: promovare la radio, outdoor – prin panotaj stradal, indoor creativ, activităţi de PR, proiecte speciale cu influenţatori şi bloggeri, social media si activări tactice.

Raluca Zamfir, Manager Partner, RAN Events PR Agency:

“Prin acţiunile de PR am dorit să inspirăm consumatorii să viziteze cel mai modern loc de cumpărături şi distracţie din Bucureşti şi să descoperim împreună drumul rapid până în Caraibe, folosind canale de PR tradiţional, social media, proiecte speciale şi evenimente.”

Dincolo de pozitionare si mesaj, rezultatele campaniei au fost peste aşteptări, AFI Cotroceni fiind vizitat de peste 1.700.000 de oameni.

Din partea AFI, echipa implicată în realizarea campaniei a fost formată din:

  • Iulia Borsan – Corporate Marketing Director AFI Europe,
  • Amira Stănescu – Marketing Manager AFI Cotroceni
  • Andra Stănescu, Senior Marketing Specialist AFI Cotroceni
  • Andreea Rafila – Marketing Executive AFI Cotroceni

Echipa Forum Film Romania a fost formată din:

  • Andreea Zidaru – General Manager
  • Patricia Calugaru – Marketing Coordinator

Echipa RAN Events a fost formată din:

  • Raluca Zamfir – Managing Partner
  • Anca Marcu – PR Manager
  • Claudia Miler – PR Manager

GALERIE FOTO.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus