Skip to main content

AUDIENŢE. Premieră. Visuri la cheie, depăşită la nivel naţional de un serial turcesc. Au rămas primii la oraşe şi pe comercial

 
AUDIENŢE. Premieră. Visuri la cheie, depăşită la nivel naţional de un serial turcesc. Au rămas primii la oraşe şi pe comercial

AUDIENŢE. Premieră în acest sezon de Visuri la cheie. Emisiunea de pe Pro TV, care a dominat fără drept de apel audienţa până acum, în acest sezon, a fost pe locul al doilea la nivelul întregii ţări. Serialul turcesc Mireasa din Istanbul a fost peste Visuri.

Publicitate

Visurile au rămas pe primul loc pe publicul de la oraşe şi pe segmentul comercial între 18 şi 49 de ani.

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de miercuri, 29 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie:

NAŢIONAL. Emisiunea Visuri la cheie a fost urmărită, aseară, de 1,3 milioane de români, în timp ce la serialul de pe Kanal D se uitau peste 1,4 milioane.

Până aseară, Visurile aveau un avans consistent. Săptămâna trecută, de exemplu, media de audienţă era de peste 1,8 milioane, cu jumătate de milion mai mulţi decât avea Kanal D.

URBAN. Show-ul de pe Pro TV a fost cel mai urmărit la oraşe, dar şi aici a fost o scădere faţă de săptămâna trecută: 770.000 de telespectatori la Pro TV, faţă de 645.000 la Kanal D.

Cu o săptămână în urmă, Visurile se apropiau de un milion, iar serialul de pe Kanal D era la 300.000 de telespectatori în urmă.

COMERCIAL. Din publicul Visuri la cheie, 390.000 de telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani (săptămâna trecută erau 500.000).

Pe publicul comercial, serialul de pe Kanal D a fost în urmă, pe locul al treilea, cu cifre de peste două ori mai mici decât Pro TV.

Audienţa posturilor TV miercuri, 29 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.412.000 7.8 16.4
2 Pro TV 1.337.000 7.4 15.5
3 Antena 1 974.000 5.4 11.3
4 National TV 434.000 2.4 5
5 Antena 3 404.000 2.2 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 29 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie, în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 723.000 7.4 15.9
2 Kanal D 645.000 6.6 14.2
3 Antena 1 490.000 5.0 10.7
4 Antena 3 280.000 2.9 6.1
5 DigiSport 1 229.000 2.4 5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 29 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie, pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 386.000 8.6 22.8
2 Antena 1 248.000 5.5 14.6
3 Kanal D 164.000 3.7 9.7
4 DigiSport 1 105.000 2.3 6.2
5 National TV 59.000 1.3 3.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

GALERIE FOTO. Apartamentul din ediţia de aseară Visuri la cheie, înainte şi după renovare

VEZI audienţele ediţiei de săptămâna trecută, AICI

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Lasati ca sunt programe pentru genii Las Fierbinti, Gospodar sau Capatos!
  • Mai bine o emisiune "lacrimogena" decat "Cenusareasa". Alt film nu gaseau ?
  • Emisiunea ''Visuri la cheie'' este extrem de lacrimogena, dar macar ajuta niste oameni. Totusi nu inteleg de ce trebuie sa faca parte din decor si un acvariu cu pesti. Aceste fiinte au nevoie de ingrijire, de curatarea peretilor acvariului, nu oricine vrea sa invete sa se ocupe de aceste detalii, este oribil ca un acvariu este considerat doar decor. Per total emisiunea nu este pe gustul meu. Foarte bine ca ajutati oameni aflati in nevoie, dar toate acele decoruri pastelate nu ma intereseaza.
  • cris, ce crezi ca daca te uiti la emisiuni lacrimogene esti mai presus , emisiunea cu sarantoci de la pro tv e mai buna , fiecare se uita ce vrea , dar luni nu te-ai ingrijorat cand pro tv a fosr primul pe national , ca si kanal d , iar la comercial invinsi de antena , ruralul e bun doar pt pro tv cand e lider
  • Pentru @Cris ai dreptate omule de aceeia romanii au cel mai slab iq din lume suntem pe ultimele locuri alaturi de Turcia India pakistan
  • Ca de obicei,prostimea romana,indica audienta.Un ballshit de serial de mana a doua,cică, face audienta.Hai,sa fim serioși, numai *** se uita la aiurelile turcești...wow,ce îmi vor sari în cap,*** dar, de fapt,pe românește, pe gusturile romanilor *** *** ...probabil, doar când faci poze cu raposata Stela Popescu,în sicriu...asta da,mentalitate de idioți, *** analfabeți,..bineînțeles, bucureșteni cu 2 clase ca la tren.Nu..

Trimite un comentariu

sus