Skip to main content

AUDIENȚE. Vocea României - X Factor, confruntarea de vineri seara

 
AUDIENȚE. Vocea României - X Factor, confruntarea de vineri seara
Laurentiu Mihaiu si Alexandru Arnautu, în a treia ediție de confruntări de la Vocea României

AUDIENȚE. Pro TV a condus seara de vineri, cu Vocea României, la a treia rundă de confruntări. Postul a avut aproape 1,4 milioane de telespectatori, sub ediția de săptămâna trecută. În același timp, pe Antena 1 erau puțin peste un milion de privitori. 

De menționat că, distanța dintre Pro TV și Antena 1, pe publicul comercial, s-a micșorat . Doar 50.000 de persoane diferență între cele două posturi, față de 65.000 săptămâna trecută și 100.000 în urmă cu două săptămâni. 

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele confruntării Vocea României - X Factor, de vineri, 3 noiembrie:

NAȚIONAL. Pro TV a obținut, vineri seara, cu Vocea României o medie de aproape 1,4 milioane de privitori, în timp ce săptămâna trecută show-ul a avut 1,45 milioane de privitori. Și, la fel că săptămâna trecută, distanța dintre Pro TV și Antena 1 a fost de aproximativ 300.000 de persoane. 

URBAN. La orașe, show-ul jurizat de Smiley, Loredana, Tudor Chirilă și Adi Despot a avut, în medie 760.000 de telespectatori, media pe minut. În același timp, pe Antena 1 erau, în medie 570.000 de persoane.  

COMERCIAL. Pro TV și Antena 1 au fost la mică distanță, pe publicul comercial, al persoanelor cu vârste între 18 și 49 de ani, pe intervalul Vocea României. Pro a avut o medie de 360.000 de persoane, în timp ce Antena avea aproape 315.000. 

Audienţa posturilor TV vineri, 3 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.390.000 7.7 18.8
2 Antena 1 1.027.000 5.7 13.9
3 Kanal D 803.000 4.5 10.9
4 Romania TV 399.000 2.2 5.4
5 National TV 387.000 2.2 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 3 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.30) în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 759.000 7.8 18.7
2 Antena 1 568.000 5.8 14.0
3 Kanal D 448.000 4.6 11.0
4 Antena 3 213.000 2.2 5.3
5 Romania TV 195.000 2.0 4.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 3 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 361.000 8.0 22.8
2 Antena 1 314.000 7.0 19.8
3 Kanal D 115.000 2.6 7.2
4 Prima TV 68.000 1.5 4.3
5 Romania TV 59.000 1.3 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

AUDIENȚELE de SĂPTĂMÂNA TRECUTĂ, aici

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @Afi
    Multumesc pentru raspuns, sper ca Lidia Isac va fi apreciata pentru talentul ei (nu pentru poveste). Talentul ei este urias si nu are nevoie de altceva. Am inteles ca l-a ales pe Tudor Chirila, chiar cred ca daca el nu va reusi sa o puna in valoare, inseamna ca nu a vrut, pentru ca a demonstrat ca poate cu prietena lui, Cristina Balan. Am asteptari mari de la colaborarea Chirila-Lidia Isac. Astept cu nerabdare aceasta zi de vineri.
  • @calin, Deocamdată nu sunt noutăți despre Lidia, dar confruntarea ei va fi cu siguranță vinerea asta, când se vor da ultimele 7 dueluri.
  • Ce conteaza publicitatea din SUA? Ei chiar se cred centrul lumii, mai ales in materie de televiziune, au impresia ca merita sa astepte pentru orice, pentru ca ei cred ca showrile lor sunt maximum de calitate pe acest pamant. E treaba lor daca sunt asa dependenti de tv, in alte tari telespectatorii nu stau dupa tine si pauzele tale de publicitate. Nu esti asa important pentru romani, incat sa-i convingi sa te astepte oricat.
  • mile, problema e ca eu nu consider cultura generala ceea ce invata antenele in general. s-ar putea sa am mai multa decat tine. Si cu publicitatea, Pro-ul a ramas cu mitul, poti sa "mori" in fata televizorului si cand te uiti la Antena 1, Kanal D, Prima etc.
  • mile, eu sunt de partea ta. exact asta am spus si eu ca am citit in ziar. n-are limite, adica e fara afarsit si nu stii nici cand incepe nici cand se termina.
  • asa e! am citit si eu intr-un ziar din Slobozia ca in America e publicitate cate o ora si jumatate la fiecare ora si inca un sfert de ora promo fara limite si dupa aceea e nimic.
  • @ Gigi : nu am văzut vineri, dar m-as mira sa fie mai multa publicitate. Protv nu prea depășește. Antena și Kanal au fost amendate ultima oară.
  • Problema principala la Vocea Romaniei este numarul de pauze publicitare. Eu unul imi pierd rabdarea si renunt la a mai urmari show-ul pana la final. Este mult prea multa reclama! Apropo, CNA-ul mai exista s-au a fost desfiintat?
  • @ mile : nu e fals, dar peste tot toată lumea e plătită. La Protv, antena, prima, ce alta televiziune vrei tu. Eu zic sa iti încerci și tu norocul la o viitoare emisiune de la antena. Implineste-ti visul. :))
  • "stai linistit ionut , pt asa cheltuieli , vocea nu o duce bine , vezi fort"
    mile este mai nou si contabil/economist si stie ce bani invart televiziunile. avand in vedere ca Vocea deja a trecut de preselectii si se descurca asa e destul de bine, dupa parerea mea. despre "the wall" nu pot sa comentez mai multe ca n-am vazut. Totusi, ma gandesc ca e o emisiune destul de costisitoare daca au filmat-o in Polonia...
  • @ Iuli : te dai așa mare cunoscător, dar văd ca nici minimul nu îl știi. De la big brother la gospodari, toată lumea primește bani.

Trimite un comentariu