Skip to main content

AUDIENŢE. iUmor, iAudienţă, pe publicul comercial. Show-ul depăşit de Exatlon la oraşe şi la nivel naţional. Pro TV, al treilea pe toate categoriile

 
AUDIENŢE. iUmor, iAudienţă, pe publicul comercial. Show-ul depăşit de Exatlon la oraşe şi la nivel naţional. Pro TV, al treilea pe toate categoriile

AUDIENŢE. Sezonul cinci al show-ului iUmor a pus Antena 1 în poziţia de lider pe publicul comercial, cel vizat de clienţii de publicitate.

Publicitate

Kanal D a fost, cu Exatlon, lider la nivel naţional şi în mediul urban. Pro TV a fost pe locul trei pe toate targeturile,

Paginademedia.ro prezintă audienţele obţinute de ediţia de debut iUmor, difuzată duminică seara:

NAŢIONAL. La nivel naţional, show-ul jurizat de Bendeac, Delia şi Cheloo a avut în fiecare minut de difuzare în medie 1,3 milioane de privitori. iUmor a fost pe locul al doilea, la mare distanţă de liderul Kanal D, care avea aproape două milioane de privitori, cu show-ul Exatlon.

Pro TV a fost al treilea, la egalitate cu Antena 1. Postul a avut pe interval ştirile din sport, meteo şi filmul Planeta Maimuţelor.

URBAN. iUmor a fost pe poziţia a doua şi în mediul urban, fiind urmărit de aproape 780.000 de persoane. Cifrele sunt peste media postului. Kanal D a avut primul loc, cu 860.000, media.

COMERCIAL. Antena 1 a fost lider detaşat pe publicul comercial cu debutul noului sezon iUmor: peste 470.000 a fost media postului, pe publicul celor cu vârste între 18 şi 49 de ani.

GALERIE FOTO. iUmor, ediţia din 25 februarie
Audienţa posturilor TV duminică, 25 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.25), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 1.986.000 11.1 20.1
2 Antena 1 1.329.000 7.4 13.4
3 Pro TV 1317.000 7.4 13.3
4 Prima TV 577.000 3.2 5.8
5 Romania TV 562.000 3.1 5.7
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 25 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.25), în mediul URBAN
URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 858.000 8.9 16.5
2 Antena 1 777.000 8.1 14.9
3 Pro TV 655.000 6.8 12.6
4 Antena 3 330.000 3.4 6.4
5 Romania TV 301.000 3.1 5.8
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 25 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.25), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 472.000 10.6 22
2 Kanal D 378.000 8.5 17.6
3 Pro TV 341.000 7.7 15.9
4 Prima TV 93.000 2.1 4.3
5 DigiSport 1 81.000 1.8 3.8
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    ura ura ura , in-sfit am fost si noi lideri primavara asta , maimulte emisiuni ca aiumor , trebuie , la grla anten 1 , cel de mai de valoare valoare televiziune din galacse , daca a venit ffrig , toameni cu dialect de ferentari , si prea mult scoala au stat in casa , si sau uitat la iumor, , cel mai tare emisiune , pentru tineri , asa ca mine , mam prapadit de ras la glumele lui bendeacu , si launi concurentii , traieasca don profesor, ca ne ofera posibliatea sa vedem aceste emisiuni frumse
  • Costi Costi
    Va plangeați ca nu o sa aiba audiența! :)))Asta nu a fost nimic, iUmor inca este o emisiune de nivel mediu stați sa înceapa și celelalte sa vedem ca va face protv-ul vostru.Kanal D și-a format un "fanbase" de telespectatori îi are cam pe aceeași aproape 2 milioane nici mai mult nici mai puțin, dar odata și odata tot se va termina iar Kanal D va trece la loc pe 3.

Trimite un comentariu

sus