Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent, cifrele ediţiei. Antena 1, cifre de zece ori mai mici. A fost depăşită de Antena 3

 
AUDIENŢE. Românii au talent, cifrele ediţiei. Antena 1, cifre de zece ori mai mici. A fost depăşită de Antena 3

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la Românii au talent la a doua ediţie?

Publicitate

Diferenţe considerabile faţă de locurile următoare pentru Românii au talent, show-ul de pe Pro TV ajuns la ediţia a doua din sezon.

Faţă de săptămâna trecută, cifrele au fost mai mari la nivelul întregii ţări, dar mai mici pe publicul urban şi pe ce comercial.

De notat, pe interval, poziţia Antenei 1. Postul Intact a avut, la nivel naţional şi la oraşe, cifre de zece ori mai mici decât Pro TV. A fost pe locurile patru-cinci, fiind depăşită şi de staţia de ştiri din grup, Antena 3. A avut un loc mai bun pe comercial, dar mult în urma Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă cifrele celei de-a doua ediţii Românii au talent:

NAŢIONAL. Peste 3,5 milioane de români s-au uitat la a doua ediţie Românii au talent din acest sezon (cu 100.000 peste ediţia de săptămâna trecută).

Cifrele Pro TV au fost de peste trei ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de Kanal D.

Antena 1 a fost, pe interval, pe poziţia a patra, după Antena 3. O medie de 300.000 de telespectatori la Antena 1, adică de peste zece ori mai puţin decât la Pro TV.

Vârful naţional: 4,2 milioane de români, adică 23,4 rating şi 42,7 cotă de piaţă, la 21.09.

URBAN. La oraşe, show-ul jurizat de Florin Călinescu, Andra, Mihaela Rădulescu şi Andi Moisescu a ţinut 1,66 milioane de telespectatori de la oraşe (săptămâna trecută, erau 1,9 milioane).

Audienţa a fost de peste trei ori mai mare decât Kanal D (locul doi) şi de aproape zece ori peste Antena 1. De altfel, la oraşe, Antena 1 a fost pe poziţia a cincea, fiind sub Antena 3 şi DigiSport.

COMERCIAL. Aproape 800.000 media Românii au talent pe publicul comercial (cu peste 100.000 sub săptămâna trecută).

Diferenţele faţă de celelalte staţii? Locul doi pentru Kanal D, cu 140.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (de aproape şase ori mai puţin).

Poziţia a treia pentru Antena 1, cu 104.000 de telespectatori din target (adică de peste şapte ori sub Românii au talent).

Vârf comercial: 922.000 de telespectatori (20,6 rating şi 50,7 cotă de piaţă) la ora 21.17.

Audienta posturilor TV vineri, 23 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 3.529.000 19.7 41.1
2 Kanal D 1.178.000 6.6 13.7
3 Antena 3 358.000 2 4.2
4 Antena 1 304.000 1.7 3.5
5 Romania TV 267.000 1.5 3.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 23 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.664.000 17.2 37.2
2 Kanal D 519.000 5.4 11.6
3 Antena 3 247.000 2.6 5.5
4 DigiSport 1 185.000 1.9 4.1
5 Antena 1 177.000 1.8 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 23 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 790.000 17.6 46.8
2 Kanal D 141.000 3.1 8.3
3 Antena 1 104.000 2.3 6.1
4 DigiSport 1 80.000 1.8 4.7
5 Antena 3 33.000 0.7 2

Vezi audienţa debutului de săptămâna trecută Românii au talent, aici

Citeşte şi: Cum au debutat toate cele opt sezoane ale show-ului. 2013 a fost cel mai bun an

GALERIE FOTO. Românii au talent, a doua ediţie din 2018

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    f, doru , dar de ce va ingrijorati , uite ca eu nu am nicio problema ca antena e asa de jos , dar voi faceti exact ce fac antena 3 si romania tv , aparati pe cineva , nu e la fel , oare nu a fost nimic sex de au scazut
  • F F
    Antena a ajuns televiziune de locurile 3 4 pe comercial. :)) și degeaba o dai în diverse mile. Toată lumea știe ca romanii au talent scade după prima ediție. Toată lumea știe, iar tu ar trebui sa știi cel mai bine ca o spui în fiecare an.

    Problema pentru antena e ca nu mai este pe 3 doar vinerea, ci momentan cam toată săptămâna. A mai prins un 2 așa, la limita.
  • Doru Doru
    "mile", stii sa citesti sau nu ? Uite aici: "Față de săptămâna trecută, cifrele au fost mai mari la nivelul întregii țări, dar mai mici pe publicul urban și pe ce comercial."
    Dar nu asta conteaza... Conteaza ca emisiunea "Romanii au talent" nu are concurenta serioasa pe intervalul ei. Sa mute "Antena 1" "iUmor" vineri, sa vedem.
  • mile mile
    dar ca talentatii au scazut si ei nu constatati , nu aveti voie sa ziceti , vreti sa distrageti atentia prin faptul ca antena are audiente mici , dar ele au fost asa de 8 ani , inseamna ca devine plictiseala , florica s-a vandut si el , dupa ce declara prin 2011 ca emisiunea nu e buna , maestre putina consecventa

Trimite un comentariu

sus