Skip to main content

AUDIENŢE. Visuri la cheie n-a ţinut piept Fructului oprit. Ce a făcut Exatlon

 
AUDIENŢE. Visuri la cheie n-a ţinut piept Fructului oprit. Ce a făcut Exatlon

AUDIENŢE. Antena 1 a surclasat Pro TV şi Kanal D în topul audienţelor. Serialul Fructul oprit a fost cel mai urmărit program al serii, peste Visuri la cheie şi Exatlon. Emisiunea de transformări, de la Pro TV, s-a clasat pe locul al treilea în toată ţara şi a fost a doua producţie la oraşe şi pe publicul comercial.

Publicitate

Pro TV a avut o audienţă medie, la nivel naţional, de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. A fost aproape la egalitate cu Kanal D, postul de pe locul doi.

Pe acelaşi interval, Antena 1 a strâns o medie de audienţă de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut.

Naţional TV şi România TV s-au clasat pe locul patru, respectiv cinci, la nivel naţional.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:

NAŢIONAL. Visuri la cheie a fost sub Fructul oprit şi a fost aproape la egalitate cu Exatlon, dar pe locul trei. Emisiunea de la Pro TV a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. Pro TV şi Kanal D au avut o cotă de piaţă de 13,5%, respectiv 13,9%.

Antena 1, liderul serii, a avut o audienţă medie 1,3 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 16,4%.

URBAN. În mediul urban, Pro TV a urcat pe locul doi. Visuri la cheie a avut o medie de audienţă de aproximativ jumătate de milion de telespectatori.

Fructul oprit a avut, pe intervalul Visuri la cheie, o audienţă medie de aproximativ 700.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a terminat pe locul trei, cu o audienţă medie de aproxiamativ 420.000 de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Pro TV a ocupat tot pozoţia secundă sub Antena 1. Visuri la cheie a avut o medie de audienţă de aproximativ 260.000 de telespectatori în fiecare minut şi o cotă de piaţă de 16,4%.

Serialul Fructul oprit a avut, pe intervalul Visuri la cheie, o medie de aproximativ 340.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 21,5%.

Kanal D a strâns, pe acelaşi interval, o medie de aproximativ 150.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 9,6%.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.342.000 7.5 16.4
2 Kanal D 1.136.000 6.3 13.9
3 Pro TV 1.103.000 6.2 13.5
4 National TV 440.000 2.5 5.4
5 Romania TV 406.000 2.3 5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 689.000 7.2 16.4
2 Pro TV 525.000 5.5 12.5
3 Kanal D 419.000 4.4 9.9
4 Antena 3 279.000 2.9 6.6
5 Romania TV 179.000 1.9 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 341.000 7.7 21.5
2 Pro TV 260.000 5.9 16.4
3 Kanal D 153.000 3.5 9.6
4 National TV 78.000 1.8 4.9
5 Pro 2 52.000 1.2 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Doru Doru
    "Ce ziceți baieți , a luat bataita Pro tv -ul vostru ???"
    "Razvan Putina", ti-am raspuns pe cealalta stire: "Singurul "produs" din "ograda" "Antena 1" ce mai prinde locul 1. Acum, iar urmeaza o saptamana pe locul 2, pana miercuri..."
    Daca postul "Antena 1" se multumeste sa fie lider doar o zi din sapte...

    Acum vad "Pro 2" in top 5. Nu mai apare "Happy Channel".
  • Doru Doru
    Deci fata de saptamana trecuta, pe comercial "Antena 1" a crescut cu 1,5 rating ("Las Fierbinti" ieri cu 1,8); se pare ca serialele ce aduc audiente mari la primele doua posturi TV. Noul prezentator de la "Visuri la cheie" nu e bun de nimic la "Pro TV". Cred ca mai bun era Bartos, sau Cabral.
    Problema e ce se intampla cu "Exatlon"... Saptamana trecuta 3,4; aseara doar 3,5.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Ce ziceți baieți , a luat bataita Pro tv -ul vostru ??? 3,2,1, si începeti atacul la adresa Antenei 1!

Trimite un comentariu

sus