Skip to main content

AUDIENŢE TV. Las Fierbinţi, debut (ca de obicei) în forţă. La ce distanţă, de data aceasta. Cum s-a descurcat X Factor marţi

 
AUDIENŢE TV. Las Fierbinţi, debut (ca de obicei) în forţă. La ce distanţă, de data aceasta. Cum s-a descurcat X Factor marţi

AUDIENŢE. Ţara a ars-o pe comedie. Din nou. Sezonul 14 al serialului de comedie Las Fierbinţi a pus postul pe prima poziţie în audienţe. Pro TV a avut pe interval cifre duble faţă de Kanal D şi de Antena 1 pe toate targeturile.

Publicitate

X Factorul, mutat marţea, a făcut cifre apropiate pe varianta difuzată duminica seara, timp de două săptămâni. Cifrele, în continuare.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Las Fierbinţi:

NAŢIONAL. Aproape un sfert din publicul care avea aseară televizoarele deschise era pe Pro TV, la Las Fierbinţi. Serialul de comedie s-a apropiat de două milioane de telespectatori din întreaga ţară, şi o cotă de piaţă de 24,2%.

Locul secund a fost al Kanal D, cu 960.000 de telespectatori media. Antena 1, cu X Factor pe interval. Locul patru a fost happy Channel, care a avut aseară un serial turcesc „Femeie în înfruntarea destinului”, producţie difuzată peste vară de Antena 1.

URBAN. Serialul de comedie, scris de Mimi Brănescu, a avut la oraşe aproape 930.000 de telespectatori, cifre peste media Pro TV, din prime-time. Kanal D a avut poziţia a oua cu cifre la jumătate: 450.000 de privitori, media.

Antena 1 a fost a treiacu o medie de 390.000 de persoane, media, urmată de Happy Channel.

COMERCIAL. Pro TV a dominat detaşat pe publicul tânăr, cu peste 440.000 de privitori, media şi o cotă de piaţă de 27,3%. Antena 1 a fost pe locul secund, cu aproape 180.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL

NATIOANL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.998.000 11.2 24.2
2 Kanal D 961.000 5.4 11.6
3 Antena 1 756.000 4.2 9.2
4 Happy Channel 412.000 2.3 5.0
5 Pro X 384.000 2.1 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 927.000 9.6 21.0
2 Kanal D 454.000 4.7 10.3
3 Antena 1 390.000 4.1 8.8
4 Happy Channel 287.000 3.0 6.5
5 Antena 3 218.000 2.3 4.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30) pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 441.000 10.0 27.3
2 Antena 1 177.000 4.0 11.0
3 Kanal D 147.000 3.3 9.1
4 Happy Channel 129.000 2.9 8.0
5 Pro X 61.000 1.4 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Intervalul X Factor

X factorul de marţi seara a fost uşor peste ediţia de duminică, 2 septembrie, pe publicul comercial. De la 177.000, media (4 rating), la 213.000 de persoane (4,8 rating).
Show-ul de talente a pus Antena 1 pe trei la nivel naţional şi în mediul urban şi pe locul al doilea, pe comercial.
Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.509.000 8.4 19.8
2 Kanal D 952.000 5.3 12.5
3 Antena 1 831.000 4.6 10.9
4 Antena 3 387.000 2.2 5.1
5 Romania TV 328.000 1.8 4.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-23.00), în mediul URBAN:
URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 741.000 7.7 17.9
2 Kanal D 448.000 4.7 10.8
3 Antena 1 444.000 4.6 10.7
4 Antena 3 262.000 2.7 6.3
5 Happy Channel 208.000 2.2 5.0
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-23.00) pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 384.000 8.7 24.9
2 Antena 1 213.000 4.8 13.8
3 Kanal D 145.000 3.3 9.4
4 Happy Channel 89.000 2.0 5.8
5 Prima TV 59.000 1.3 3.8
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • e singurul serial care merge cat de cat pe pro tv! a aparut prostia tampenia aia de triplusec care nu cred ca o sa reziste! ai nostri de asemenea! atletico textila cea mai mers! dar fara sa aiba mai multe audiente!
  • Noroc de Antena 1,că Happy Channel este pe locul patru. După terminarea serialului nu va mai fi așa.
  • "Mihai", eu astept de la toti comentatorii sa fie impartiali, nu sa laude un post si sa critice alt post...
    Si unde scrie ca serialul "este un serial pt cei de la tara" ? Ca asa crezi tu ? Vad ca e lider pe comercial, aproape dublu fata de locul 2. Inseamna ca este si "un serial pt cei tineri". Nu crezi ?
  • @ Doru: ce te-ai aprins asa? Ziceam de serial, nu de post, nu de tine sau de familie. Geeeez, mai calmati-va oameni buni, ca nu discutam de politica aici, nu trebuie sa fiti ultrasi. PS Da, o mare incurcatura, de 0.4%
  • "Pro TV cu Las Fierbinti: 11.2% pe national si doar 9.6% pe comercial si 10% pe urban."
    "Mihai", si de emisiunea "Pe bune?!" nu zici nimic ? 3,6 pe national si 5,6 pe comercial ? Sau de "Visuri la cheie" cu 6,2 pe national si 7,1 pe comercial ? Sau de "Ninja Warrior" cu 7,3 pe national si 8,6 pe comercial ?
    Si vezi ca ai incurcat ratingurile... E 10% pe comercial si 9,6 pe urban.
  • Pro TV cu Las Fierbinti: 11.2% pe national si doar 9.6% pe comercial si 10% pe urban. E clar, este un serial pt cei de la tara, despre cei de la tara cu nivel intelectual de cei de la tara.
  • Razvane , o i-a tare inainte si ramane in urma tribul lui codruta si compania , il baga de proba o zi sa vada cum merge , si o i-a pe coaja
  • "O sa vedem noi mâine seara protevistilor, o so ia tare las prajiți !"
    "Razvan", pai depinde de intervalul orar... Daca luam ora serialului "Las Fierbinti", sigur o sa fie lider "Pro TV". Daca luam intervalul de 3 ore al emisiunii "Ultimul Trib", probabil "Antena 1" o sa fie lider, ca recupereaza in alea 2 ore.
  • "1q s am", sau de "Pro X" de ce nu ai scris nimic, ca a prins top 5 pe comercial ? Oricum, serialul de pe "Happy Channel" se termina saptamana aceasta; slabe sanse sa mai prinda top 5. Chiar si top 10...
  • "am scris eu ca antena unu e prima care a facut asta ? am scris ca a procedat corect, inteligent . atat."
    Si de ce nu ai laudat si "Pro TV" pentru aceasta "miscare" ?
  • @ iuli : nici la ora aia nu ar duce-o mai bine. Nu am văzut nimic din noul sezon, dar din sezoanele trecute era o emisiune expirata, învechită, inferioara emisiunilor de același gen, inclusiv de la antena.
  • O sa vedem noi mâine seara protevistilor, o so ia tare las prajiți !
  • marian @ mda...tot ana...bet esti ;)
    [email protected] esti p..st ? am scris eu ca antena unu e prima care a facut asta ? am scris ca a procedat corect, inteligent . atat. ce ai "*** ?"

Trimite un comentariu

sus