Skip to main content

AUDIENŢE TV. Las Fierbinţi, debut (ca de obicei) în forţă. La ce distanţă, de data aceasta. Cum s-a descurcat X Factor marţi

 
AUDIENŢE TV. Las Fierbinţi, debut (ca de obicei) în forţă. La ce distanţă, de data aceasta. Cum s-a descurcat X Factor marţi

AUDIENŢE. Ţara a ars-o pe comedie. Din nou. Sezonul 14 al serialului de comedie Las Fierbinţi a pus postul pe prima poziţie în audienţe. Pro TV a avut pe interval cifre duble faţă de Kanal D şi de Antena 1 pe toate targeturile.

Publicitate

X Factorul, mutat marţea, a făcut cifre apropiate pe varianta difuzată duminica seara, timp de două săptămâni. Cifrele, în continuare.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Las Fierbinţi:

NAŢIONAL. Aproape un sfert din publicul care avea aseară televizoarele deschise era pe Pro TV, la Las Fierbinţi. Serialul de comedie s-a apropiat de două milioane de telespectatori din întreaga ţară, şi o cotă de piaţă de 24,2%.

Locul secund a fost al Kanal D, cu 960.000 de telespectatori media. Antena 1, cu X Factor pe interval. Locul patru a fost happy Channel, care a avut aseară un serial turcesc „Femeie în înfruntarea destinului”, producţie difuzată peste vară de Antena 1.

URBAN. Serialul de comedie, scris de Mimi Brănescu, a avut la oraşe aproape 930.000 de telespectatori, cifre peste media Pro TV, din prime-time. Kanal D a avut poziţia a oua cu cifre la jumătate: 450.000 de privitori, media.

Antena 1 a fost a treiacu o medie de 390.000 de persoane, media, urmată de Happy Channel.

COMERCIAL. Pro TV a dominat detaşat pe publicul tânăr, cu peste 440.000 de privitori, media şi o cotă de piaţă de 27,3%. Antena 1 a fost pe locul secund, cu aproape 180.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL

NATIOANL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.998.000 11.2 24.2
2 Kanal D 961.000 5.4 11.6
3 Antena 1 756.000 4.2 9.2
4 Happy Channel 412.000 2.3 5.0
5 Pro X 384.000 2.1 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 927.000 9.6 21.0
2 Kanal D 454.000 4.7 10.3
3 Antena 1 390.000 4.1 8.8
4 Happy Channel 287.000 3.0 6.5
5 Antena 3 218.000 2.3 4.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30) pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 441.000 10.0 27.3
2 Antena 1 177.000 4.0 11.0
3 Kanal D 147.000 3.3 9.1
4 Happy Channel 129.000 2.9 8.0
5 Pro X 61.000 1.4 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Intervalul X Factor

X factorul de marţi seara a fost uşor peste ediţia de duminică, 2 septembrie, pe publicul comercial. De la 177.000, media (4 rating), la 213.000 de persoane (4,8 rating).
Show-ul de talente a pus Antena 1 pe trei la nivel naţional şi în mediul urban şi pe locul al doilea, pe comercial.
Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.509.000 8.4 19.8
2 Kanal D 952.000 5.3 12.5
3 Antena 1 831.000 4.6 10.9
4 Antena 3 387.000 2.2 5.1
5 Romania TV 328.000 1.8 4.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-23.00), în mediul URBAN:
URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 741.000 7.7 17.9
2 Kanal D 448.000 4.7 10.8
3 Antena 1 444.000 4.6 10.7
4 Antena 3 262.000 2.7 6.3
5 Happy Channel 208.000 2.2 5.0
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-23.00) pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 384.000 8.7 24.9
2 Antena 1 213.000 4.8 13.8
3 Kanal D 145.000 3.3 9.4
4 Happy Channel 89.000 2.0 5.8
5 Prima TV 59.000 1.3 3.8
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Adi Adi
    Si daca iti propui sa distrugi un format si nu iti iese asa bine cum reuseste Antena.
  • jk jk
    Vedem ca x factor va fi pusa vinerea si insulița revine marțea?
  • claudiuu claudiuu
    Porcarie mai mare ca Chix Factor nu am mai vazut numai jurarti expirati Brenciu si Stefan Banica Jr plus mascatul ala gay de la Carlas Dreams plus doi prezentatori expirati ca Dragulin si Mihai Beandeac plus muti avoni care vin doar sa se lalaie pe sticla asta e Chix Factor un produs in colaps in moarte clinica
  • marian marian
    Cine a zis ca lumea sa saturat de acest serial deocamdata este singurul serial cel mai bun din Romania , asa va fi si joi , tot pe primul loc sar putea ca si Triplusec sa fie bun

Trimite un comentariu

sus