Skip to main content

AUDIENŢE. X Factorul de marţi, al doilea pe comercial, al treilea la oraşe şi în toată ţara. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi

 
AUDIENŢE. X Factorul de marţi, al doilea pe comercial, al treilea la oraşe şi în toată ţara. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi

AUDIENŢE. X Factor se vede de două săptămâni marţi, însă în topul audienţelor s-a clasat tot pe locul trei, la nivel naţional şi tot al doilea pe publicul comercial. Pro TV şi Kanal D au fost peste Antena 1, pe primul şi respectiv al doilea loc.

Publicitate

Talent show-ul muzical, de pe Antena 1, a strâns o medie de aproximativ 825.000 de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut.

Pe interval, emisiunea s-a intersectat cu serialul turcesc Mireasă din Istanbul şi cu producţiile de pe Pro TV, Las Fierbinţi şi filmul Răpirea.

La oraşe şi pe publicul comercial, Digi Sport 1 s-a regăsit pe locul cinci, respectiv locul patru în topul audienţelor. Postul de televiziunea a difuzat meciul de fotbal Barcelona - PSV Eindhoven, din debutul noului sezon UEFA Champions League.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul X Factor:

NAŢIONAL. X Factor a avut cifre apropiate de cele de săptămâna trecută. Aproximativ 825.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de talente. Producţia a avut o cotă de piaţă de 10,8%.

Pe intervalul X Factor, Kanal D a avut o medie de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut şi o cotă de piaţă de 13,5%.

Pro TV, postul de televiziunea de pe primul loc, a avut pe intervalul X Factor o medie de 1,3 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 18,1%.

Posturile de ştiri Antena 3 şi România TV au completat top cinci, la nivel naţional.

URBAN. În mediul urban, emisiunea prezentată de Mihai Bendeac şi Vlad Drăgulin a avut o medie de audienţă de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut.

La oraşe, Kanal D a avut pe intervalul X Factor o medie aproximativ 517.000 de telespectatori.

Pro TV şi-a păstrat poziţia pe prima poziţie cu o medie de aproape 600.000 de telespectatori, pe intervalul X Factor.

COMERCIAL. Pe publicul vârsta între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a urcat pe poziţia a doua. Postul de televiziunea a avut o medie de aproape 250.000 de telespectactori, în fiecare minut.

Pro TV a avut, la oraşe, o medie de aproximativ 300.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a coborât pe trei, iar pe intervalul X Factor a avut o medie de aproximativ 165.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.50), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.384.000 7.7 18.1
2 Kanal D 1.033.000 5.8 13.5
3 Antena 1 824.000 4.6 10.8
4 Antena 3 389.000 2.2 5.1
5 Romania TV 347.000 1.9 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.50), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 584.000 6.1 14.5
2 Kanal D 517.000 5.4 12.8
3 Antena 1 491.000 5.1 12.2
4 Antena 3 271.000 2.8 6.7
5 DigiSport 1 226.000 2.3 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 316.000 7.2 21.0
2 Antena 1 246.000 5.6 16.4
3 Kanal D 165.000 3.7 11.0
4 DigiSport 1 91.000 2.1 6.1
5 Realitatea TV 42.000 0.9 2.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Intervalul Las Fierbinţi

Pro TV a condus detaşat topul audienţelor, pe intervalul orar al serialului Las Fierbinţi. Postul de televiziune a adunat o medie de aproximativ 1,9 milioane de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, a avut o cotă de piaţă dublă faţă de Kanal D, următorul post clasat, adică 23,2%.

În minutul de aur, la ora 21:10, aproximativ 2,3 milioane de telespectatori urmăreau serialul de comedie.

Kanal D şi Antena 1 şi-au împărţit locurile doi şi trei. Postul Dogan a pe poziţia secundă la nivel naţional şi la oraşe, iar postul Intact a ocupat poziţia secundă pe publicul comericial.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.903.000 10.6 23.2
2 Kanal D 1.031.000 5.8 12.6
3 Antena 1 760.000 4.2 9.3
4 Romania TV 390.000 2.2 4.7
5 National TV 352.000 2.0 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 770.000 8.0 18.1
2 Kanal D 507.000 5.3 11.9
3 Antena 1 490.000 5.1 11.5
4 Antena 3 256.000 2.7 6.0
5 DigiSport 1 238.000 2.5 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 18 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 390.000 8.8 25.1
2 Antena 1 234.000 5.3 15.0
3 Kanal D 159.000 3.6 10.2
4 DigiSport 1 84.000 1.9 5.4
5 Happy Channel 60.000 1.3 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ahab ahab
    cifre ok, daca ma intrebi. pe comercial sunt chiar bine. cred ca au gresit ca au mutat x factor de vineri, dar cu cifrele astea isi asigura un nou sezon. la urma urmei era evident ca nu puteau invinge las fierbinti ,dar locul doi pe comercial si inca destul de aproape de protv, chiar e bine.
    *
    mi-e greu sa inteleg galceava de pe aici, nu sunt pt moderare, dar uneori unii trebuie banati. pt ca sa ii citesti cum ling bocancii protvului sau antenei, fara discernamant, mai bine nu intri la rubrica de comentarii.
    *
    digisport are cifre rele. cand aduci liga campionilor si nu contezi in primele trei, ai bagat banii degeaba.
  • Razvan Razvan
    Observ un lucru destul de grav, individul ăsta "Doru" cand vede ca cineva zice ceea ce gandeste si spune lucruri în potriva Pro tv-ului, spune ca individul "mile" are mai multe conturi cum ar fi contul meu ,al Liviu Sora" te rog sa nu mai aberezi ordinarule,si eu pot zice despre tine ca esti un *** cu mai multe conturii,ceea ce eu nu cred.
  • Mile Mile
    Fierbintenii mult sub anul trecut scad
  • Doru Doru
    "Pro tv mai bun la national decât la comercial"
    "Mile", pai e lider unde conteaza cu adevarat, pe comercial. Adevarata problema e cand esti lider doar pe national si pe locul 2-3 pe comercial. Nu ?
    Vezi "Te cunosc de undeva". In unele zile emisiunea era prima pe national, dar pe 2 pe comercial dupa niste filme...
  • Doru Doru
    "Cresteri pt x factor, un produs ieftin"
    Ce "Mile" ? "X Factor" produs ieftin ? Ti-a raspuns bine "F", cu atatea vedete "scumpe" la "Antena 1". De ce crezi ca au plecat Brenciu, Banica de la "Pro TV" ? Nu cumva au cerut marire de salariu ? Au venit la "Antena 1" pentru mai multi bani... Deci unde vezi tu "produs ieftin" ?
  • Bing Bing
    Un top 10 ar fi mai util.
    Top 3 se știe de fiecare data Pro Tv, Kanal D, Antena 1
  • Mile Mile
    Pro tv mai bun la national decât la comercial,devine un post pt medicamente doar , nu mai ziceți de antena acum ca are bătrâni, pesedisti
  • F F
    Dacă și X Factor este ieftin cu toate vedetele alea importate de la pro pe bani mulți, înseamnă ca totul este ieftin. :))

    Razvan face cam ce făcea mile anii trecuți. Cum antena nu prinde 1, se uita după urcări și scăderi de zero și ceva. :))
  • Mile Mile
    Cresteri pt x factor, un produs ieftin
  • Doru Doru
    "iar Antena 1 aseara a avut locul doi pe comercial si o sa urce în continuare de la o sapt. la alta!."
    "Razvan", cum am zis saptamana trecuta. "Antena 1" a avut audiente mici pentru ca publicul feminin s-a mutat pe "Happy Channel" la serialul turcesc. Cum serialul a ajuns la un episod pe zi, femeile s-au intors pe "Antena 1". Simplu.
    "Diseara Fructul Oprit va trece peste Visuri la Cheie"
    Esti sigur ? Asa ai zis de toate emisiunile, dar nici una nu a fost lidera...

    "Pro TV" mai bine renunta la stirile sportive (sa le mute pe "Pro X") si sa inceapa emisiunile de la ora 20:00, cum face in week-end.
  • marcu marcu
    vremuri grele pentru chiX factor. a trebuit sa cada delia in cap si bendeac sa inceapa sa linga concurentele ca sa ia locul doi. formatul e distrus total.
  • LM LM
    Audiențe destul de bune pentru Digi 1 cu meciurile de Champions League.
    Ați putea să ne dați și audiențele pe tot intervalul meciurilor? E totuși un eveniment important că Liga Campionilor s-a întors pe canalele Digi după câțiva ani buni, și poate că îi interesează pe unii ce audiențe a făcut la debut.
  • Razvan Razvan
    Diseara Fructul Oprit va trece peste Visuri la Cheie "marian" iar Antena 1 aseara a avut locul doi pe comercial si o sa urce în continuare de la o sapt. la alta!.
  • marian marian
    Ce zici Mile SI Razvan , audiente bune pentru pro, si ceva pentru antenuta , daca nu va convine cititii CNP lui Firicel asa va fi si deseara cu Visuri la cheie , la sta fructul in gat

Trimite un comentariu

sus