Skip to main content

AUDIENŢE. Visuri la cheie şi Fructul Oprit şi-au împărţit frăţeşte audienţa de miercuri seară. Kanal D a avut prima miercuri fără Exatlon

 
AUDIENŢE. Visuri la cheie şi Fructul Oprit şi-au împărţit frăţeşte audienţa de miercuri seară. Kanal D a avut prima miercuri fără Exatlon

AUDIENŢE. Visuri la cheie şi Fructul Oprit şi-au împărţit frăţeşte audienţele de miercuri seară. Cele două au avut cifre apropiate la oraşe şi la nivel naţional.

Publicitate

Serialul Fructul Oprit a câştigat la limită audienţa de pe targetul naţional miercuri seară, când s-a aflat la bătaie cu emisiunea de makeover Visuri la cheie de pe Pro TV şi serialul turcesc Mireasa din Istanbul de pe Kanal D. Pe targetul urban, Pro TV şi Antena 1 s-au aflat la mică distanţă, iar pe targetul comercial, Visuri la cheie s-a detaşat de Fructul Oprit.

Miercuri a fost prima seară fără Exatlon pe Kanal D. Reamintim că postul turcesc a înlocuit ediţia de miercuri a emisiunii Exatlon cu un episod din serialul turcesc Mireasa din Istanbul, după cum a scris Paginademedia.ro aici

Paginademedia.ro prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie

NAŢIONAL. La nivel de ţară, serialul Ruxandrei Ion a fost urmărit de o medie de 1.472.000 de telespectatori. Imediat, în spatele Antenei s-a aflat Pro TV, cu media de 1.439.000 de urmăritori. Kanal D a scăzut faţă de săptămâna trecută, când miercuri seară la bătaie se afla Exatlon şi a obţinut media de 1.116.000 de telespectatori

URBAN. La oraşe, Pro TV a trecut pe primul loc, însă Antena a ţinut aproape. Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor o medie de 735.000 de persoane, în timp ce Fructul a avut 717.000 de privitori. Kanal D a obţinut o medie de 458.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pe targetul 18-49 Urban, Visuri la cheie s-a distanţat de Fructul Oprit. Emisiunea de makeover a avut o medie de 390.000 de telespectatori, iar serialul românesc de inspiraţie turcească, media de 319.000. Serialul turcesc de la Kanal D a avut audienţe patru ori mai mici decât primul loc din topul audienţelor pe comercial, 92.000 de telespectatori.

În targetul comercial intră şi Digi Sport pe locul patru, care a difuzat două meciuri din Champions League TSKA Moscova - AS Roma şi Juventus Manchester United.

GALERIE FOTO Visuri la cheie 7 noiembrie

Audienţa posturilor TV miercuri, 7 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Antena 1 1.472.000 8.2 17.4
2 Pro TV 1.439.000 8.0 17.0
3 Kanal D 1.116.000 6.2 13.2
4 Antena 3 416.000 2.3 4.9
5 National TV 314.000 1.8 3.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 7 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel URBAN

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 735.000 7.6 16.5
2 Antena 1 717.000 7.5 16.1
3 Kanal D 458.000 4.8 10.3
4 Antena 3 295.000 3.1 6.6
5 National TV 162.000 1.7 3.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 7 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel COMERCIAL

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 390.000 8.8 23.7
2 Antena 1 319.000 7.2 19.4
3 Kanal D 92.000 2.1 5.6
4 DigiSport 1 79.000 1.8 4.8
5 National TV 78.000 1.8 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • bing bing
    nu si-au împărțit nimic...Pro tv a castigat in audiente, din pacate
    Fructul Oprit e mai fain
  • marian marian
    Mai baiatule cred ca esti dus cu capul cine imi cunoaste preferinta in televiziune stie ca nu este numele meu ai terminat cu Doru si acum incepi cu mine ,te rog sa-ti faci un control ,
  • Ciprian Ciprian
    Prima seară fără "Exatlon".
  • mile mile
    sant socat , am o caruta de nervii , aceste tabele arata ca la antena se uita batrani si oameni de la sate, nu cum tot aberam eu pe aicii ,trebuie sa fie o frauda pe undeva, cred ca e mana lu statu paralel care vrea sal bage pe don profesor la sapa de lemne, serial fruct e bun, e cu actori marii , si poveste intersanta , dar nu stiu de ce tineri si cei educati nu se uita
  • D D
    "Antena 1" doar in ziua de luni prinde locul 1 pe comercial...

Trimite un comentariu

sus