Skip to main content

AUDIENŢELE de vineri. Pro TV a fost Vocea întâi, la oraşe şi pe publicul comercial. Exatlonul a ţinut Kanal D peste Antena 1 pe toate targeturile

 
AUDIENŢELE de vineri. Pro TV a fost Vocea întâi, la oraşe şi pe publicul comercial. Exatlonul a ţinut Kanal D peste Antena 1 pe toate targeturile

AUDIENŢE. Doar Vocea a contat. Pro TV a fost liderul serii de vineri pe publicul comercial şi la oraşe. La nivelul întregii ţări, Pro TV a fost al doilea, după Kanal D, dar cu cifre aproape la egalitate.

Publicitate

Pentru Antena 1 seara de vineri este pierdută, la capitolul audienţe. Cu show-ul X Factor la bătaie, Antena 1 a fost aseară...Antena 3, la distanţă de primele două televiziuni clasate, pe toate cele trei targeturi de audienţă.

Vocea României a dat aseară ultima rundă de confruntări din acest sezon. Săptămâna viitoare concurenţii intră în etapa „knock-out-urilor”. Fiecare antrenor va intra cu câte nouă concurenţi. Toţi vor pregăti câte o piesă, dar vor urca în ring, pe rând, câte trei, aflând de la antrenori, înainte de a intra pe scenă, cu cine urmează să se lupte.

Fiecare antrenor va avea misiunea de a alege un singur concurent dintre cei trei. La finalul rundei de knockout-uri cele patru echipe vor rămâne doar cu câte trei membri.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de vineri, 16 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05):

NAŢIONAL. Kanal D şi Pro TV au avut cifre aproape la egalitate după media la nivel naţional, cu un mic avans pentru postul Dogan. Peste 1,4 milioane de telespectatori au avut, în medie, cele două posturi, pe intervalul show-ului Vocea României. Antena 1 a fost pe trei, mult în urma primelor două, cu cifre la jumătate: aproape 700.000 de privitori.

Clasamentul este completat de România TV şi Antena 3.

URBAN. Pro TV s-a distanţat de concurenţi, după media de la oraşe. Aproape 770.000 de telespectatori a fost media postului, cu Vocea României. Kanal D, cu Exatlon pe interval, a atras o medie de 560.000 de persoane de la oraşe. Antena 1, cu X Factor, a avut poziţia a treia cu 390.000 de orăşeni, cu 60.000 de persoane peste săptămâna trecută.

COMERCIAL. Vocea a fost văzută, pe publicul comercial, de 330.000 de persoane, media, sub ediţia de săptămâna trecută când era urmărită de 370.000 de persoane. Pe acelaşi interval, 20.30 - 23.10, pe Kanal D erau, în medie, 220.000 de telespectatori tineri. Antena 1 a avut poziţia a treia cu aproape 180.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV vineri, 16 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 1.440.000 8.0 18.0
2 Pro TV 1.413.000 7.9 17.7
3 Antena 1 688.000 3.8 8.6
4 Romania TV 411.000 2.3 5.1
5 Antena 3 353.000 2.0 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 16 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 763.000 7.9 18.8
2 Kanal D 559.000 5.8 13.8
3 Antena 1 386.000 4.0 9.5
4 Antena 3 240.000 2.5 5.9
5 Romania TV 209.000 2.2 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 16 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10),pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 329.000 7.4 22.6
2 Kanal D 219.000 5.0 15.1
3 Antena 1 177.000 4.0 12.2
4 Romania TV 41.000 0.9 2.8
5 Prima TV 40.000 0.9 2.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa Vocea României de săptămâna trecută, AICI

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iar s-a dus Antena in beci dupa castraveti ....
  • Mile, ca și în anii trecuți va măsură de acum creșterile antenei. Dar chiar nu mai contează când ești pe 3 pe comercial. Singura diferenta este ca acum îl cheamă Putina. :))
  • N-am nicio treaba cu showurile astea, nu ma uit, numa intereseaza, dar totusi.....cat de urat este Smiley, are gura aia de baba cu un neg paros in barbia aia uriasa :)))))
  • X Factor a crescut pe toate targeturile, aseara a fost grupa lui Carla's Dreams !

Trimite un comentariu

sus