Skip to main content

AUDIENȚE. Vocea, 1,4 milioane de români rating. Staționează. X Factor (în)gheață la mal

 
AUDIENȚE. Vocea, 1,4 milioane de români rating. Staționează. X Factor (în)gheață la mal

AUDIENȚE. Cotele ratingului TV, vineri, 9 noiembrie: Vocea României, Pro TV, 17,3 rating național. Staționează. Exatlon, Kanal D, 15,5. În creștere. X Factor, Antena 1, 8,2 rating (în)gheață la mal.

Publicitate

La ce s-au uitat românii vineri seara. Ca de obicei, Vocea României a fost prima opțiune a românilor, cu cifre de audiență foarte apropiate de săptămâna trecută. Aproape egale. Locul doi pentru Exatlon, cu audiențe asemănătoare cu vinerea trecută, cu un mic plus pe național.

X Factor "îngheață" pe poziția a treia, cu cifre la jumătate, în comparație cu show-ul concurent de pe Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de vineri, 9 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05): 

NAȚIONAL. Vocea României și-a menținut audiența la nivel național. O medie de 1,36 milioane de români pentru emisiunea cu Tudor Chirilă, Andra, Smiley și Irina Rimes. Cifra este aproape egal cu valoarea de acum o săptămână.

Poziția a doua pentru Exatlon: 1,2 milioane de români pe Kanal D, cu peste 100.000 mai mulți decât săptămâna trecută.

X Factor rămâne pe locul trei. Audiența: 640.000 de români (cu 30.000 sub săptămâna trecută).

URBAN. Și la orașe, emisiunea cu Pavel Bartoș prezentator are date aproieate de săptămâna trecută, chiar ușor peste: 780.000 de telespectatori pentru Voce, față de 750.000 la ediția precedentă.

Și la nivel urban, topul este completat de Kanal D: 530.000 de telespectatori (un ușor plus de 10.000).

Ce a făcut X Factor? 330.000 media la orașe, cu 30.000 sub săptămâna trecută.

COMERCIAL. Pu publicul comercial, Vocea a numărat aproape 370.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, fix ca și săptămâna trecută.

Fix ca și săptămâna trecută a performat și Exatlonul de pe Kanal D: 205.000.

Dacă primele locuri staționează, X Factor, poziția a treia, se duce în jos. Emisiunea de pe Antena 1 pierde 50.000 de telespectatori din targetul comercial și numără, în total o medie de 130.000 de persoane din acest segment.

Audienţa posturilor TV vineri, 9 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.366.000 7,6 17,3
2 Kanal D 1.221.000 6,8 15,5
3 Antena 1 644.000 3,6 8,2
4 National TV 434.000 2,4 5,5
5 Antena 3 365.000 2 4,6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 9 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 778.000 8,1 18,6
2 Kanal D 529.000 5,5 12,7
3 Antena 1 329.000 3,4 7,9
4 Antena 3 233.000 2,4 5,6
5 National TV 193.000 2 4,6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 9 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05),pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 366.000 8,3 24,2
2 Kanal D 204.000 4,6 13,5
3 Antena 1 130.000 2,9 8,6
4 National TV 80.000 1,8 5,3
5 TVR 1 67.000 1,5 4,4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audiența Vocea României de săptămâna trecută, AICI

Citește și: 
 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • In loc sa va duelati pe aici pentru nimic, mai bine v-ati intreba daca, intr-adevar, atunci cand faci un rating de 3 puncte mai merita sa stai in piata tv. Se vede ca televiziunea clasica e pe moarte...
  • "Te cunosc de undeva!", lider incontestabil de audiență.Emisiunea a adunat în fața micilor ecrane 1.801.000 de telespectatori.(sursa:a1.ro)
  • La cât de jalnic arată și showul și jurații Antenei, e uimitor că au și audiența asta. Mari șanse să asistăm la ultimul sezon, după ce nu a reușit să se impună nici când a fost mutat în zile în care nu exista concurența reprezentată de Voce.

Trimite un comentariu