
Investigația "Reclamele mincinoase". Clienții pentru suplimente alimentare au "pedepsit" doar ziarul Libertatea pentru investigația care arăta că anumite reclame sunt înșelătoare.
Dacă în Libertatea, astăzi, au mai rămas doar două mici reclame la suplimente alimentare, tabloidul Click este plin de astfel de publicitate.
Monitorizarea Paginademedia.ro arată că astăzi, în Click, au fost opt machete publicitare care ocupă șase pagini din ziar.
Practic, un sfert din ediția Click de astăzi e ocupată cu reclame care, până ieri - când Libertatea a pornit investigație - erau prezente și în ziarul Ringier.
Reclamele din Click sunt pe "calapodul" cunoscut: testimoniale ale unor clienți mulțumiți și ale unor doctori de specialitate, Libertatea a demonstrat, astăzi că, în cazul unei reclame, unul dinte "doctori" nu exista, iar poza cu el era dintr-o bază foto.
Din machetele de azi, din Click:
- "După ce ani de zile m-am chinuit să scad colesterolul și trigliceridele, în final am reușit. Nu pot să spun cât sunt de fericită!" M.P. Craiova, într-o reclamă pentru Inozitol Bio Life, care se comandă doar prin internet și telefon
- "Am scăpat de micoză - fără rețete, efecte adverse și revenirea bolii", spune Doamna Lucia.
- Spuneți stop zgomotului din urechi (client: Direct Office, care era prezent și în Libertatea, până ieri).
- Viață sexuală: Activ Forte, prezentat ca parte a "Campaniei Europene pentru sexualitate și libido".
Reclamele din Click, de azi, vineri, 1 februarie:
Reclamele din Libertatea, de azi, vineri, 1 februarie:
EFECTE. Clienții cu machete pentru suplimente s-au retras din Libertatea, la doar o zi după ancheta "reclamelor mincinoase"
"E o reacție de anii '90: nu scrii de bine, scot reclamele" - șeful Ringier, Mihnea Vasiliu, despre retragerea clienților după ancheta Libertatea
Citește și: Libertatea, anchetă despre reclamele mincinoase la medicamente din propriul ziar
Citește și: Ziarele Libertatea și Click, pline de reclame cu "leacuri" comandate prin telefon și online
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii