
AUDIENȚE. Cum a stat în audiențe al doilea episod al serialului Vlad, de pe Pro TV? Câți români s-au uitat? A fost peste debutul de săptămâna trecută?
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiența celui de-al doilea episod Vlad. Cifrele au fost sub premiera de săptămâna trecută, dar Pro TV și-a păstrat primul loc pe interval.
Vlad este un serial realizat de Pro TV după licența producției turcești Ezel. Practic, este varianta românească a serialului. Primul episod, de exemplu, a respectat întocmai scenariul turcesc, având aceleași replici și aceleași cadre, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV pe intervalul episodului doi al serialului Vlad:
NAȚIONAL. Peste 1,5 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la serialul Vlad, cu Adrian Nartea în rolul principal (la primul episod, săptămâna trecută, se uitau peste 1,7 milioane de români).
Pro TV a fost cel mai urmărit post pe interval, având aproape 400.000 de telespectatori în plus peste locurile doi și trei, ocupate, cu cifre aproape egale, de Exatlon (Kanal D) și de Asia Express (Antena 1).
URBAN. La orașe, Vlad a avut, la al doilea episod, până în 800.000 de telespectatori medie. Săptămâna trecută, audiența în mediul urban se apropia de un milion de oameni.
Pro TV a fost pe primul loc, dar la o diferență mai mică decât săptămâna trecută. La al doilea episod din Vlad, Pro TV a avut 180.000 de telespectatori în fața Antenei 1. În urmă cu o săptămână, a avut un plus de 300.000.
COMERCIAL. O scădere pentru Vlad a fost și pe publicul comercial. O medie de 360.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani la al doilea episod, față de 420.000 la debutul de săptămâna trecută.
Locul doi pentru Asia Express, la 50.000 de telespectatori în urmă (la primul episod, Vlad avea 120.000 de telespectatori tineri în fața Antenei).
Kanal D a completat clasamentul pe comercial.
Audienta posturilor TV luni, 4 martie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.551.000 | 8.7 | 18.0 |
2 | Kanal D | 1.176.000 | 6.6 | 13.6 |
3 | Antena 1 | 1.165.000 | 6.6 | 13.5 |
4 | Antena 3 | 552.000 | 3.1 | 6.4 |
5 | Prima TV | 401.000 | 2.3 | 4.6 |
6 | DigiSport 1 | 317.000 | 1.8 | 3.7 |
7 | Happy Channel | 304.000 | 1.7 | 3.5 |
8 | National TV | 241.000 | 1.4 | 2.8 |
9 | Realitatea TV | 219.000 | 1.2 | 2.5 |
10 | Romania TV | 199.000 | 1.1 | 2.3 |
11 | Pro 2 | 198.000 | 1.1 | 2.3 |
12 | Pro Cinema | 171.000 | 1.0 | 2.0 |
13 | Antena Stars | 151.000 | 0.9 | 1.8 |
14 | ETNO | 139.000 | 0.8 | 1.6 |
15 | B1TV | 106.000 | 0.6 | 1.2 |
16 | Diva | 98.000 | 0.6 | 1.1 |
17 | Look Plus | 96.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | Digi 24 | 92.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | TVR 1 | 75.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Minimax | 64.000 | 0.4 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 4 martie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 792.000 | 8.3 | 17.2 |
2 | Antena 1 | 620.000 | 6.5 | 13.5 |
3 | Kanal D | 539.000 | 5.6 | 11.7 |
4 | Antena 3 | 359.000 | 3.7 | 7.8 |
5 | DigiSport | 221.000 | 2.3 | 4.8 |
6 | Happy Channel | 174.000 | 1.8 | 3.8 |
7 | Prima TV | 164.000 | 1.7 | 3.6 |
8 | Realitatea TV | 140.000 | 1.5 | 3 |
9 | National TV | 101.000 | 1.1 | 2.2 |
10 | Romania TV | 100.000 | 1 | 2.2 |
11 | Pro 2 | 100.000 | 1 | 2.2 |
12 | Pro Cinema | 91.000 | 0.9 | 2.0 |
13 | Diva | 85.000 | 0.9 | 1.9 |
14 | B 1TV | 74.000 | 0.8 | 1.6 |
15 | Digi 24 | 66.000 | 0.7 | 1.4 |
16 | Antena Stars | 53.000 | 0.6 | 1.2 |
17 | TVR 1 | 48.000 | 0.5 | 1 |
18 | Minimax | 44.000 | 0.5 | 1 |
19 | Telekom Sport | 43.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Comedy Central | 32.000 | 0.3 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 4 martie februarie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 364.000 | 8.5 | 22.1 |
2 | Antena 1 | 313.000 | 7.3 | 18.9 |
3 | Kanal D | 200.000 | 4.7 | 12.1 |
4 | DigiSport 1 | 77.000 | 1.8 | 4.6 |
5 | Pro Cinema | 57.000 | 1.3 | 3.4 |
6 | Happy Channel | 54.000 | 1.3 | 3.2 |
7 | Prima TV | 41.000 | 1.0 | 2.5 |
8 | Diva | 35.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Antena 3 | 35.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | National TV | 32.000 | 0.8 | 2.0 |
11 | Comedy Central | 28.000 | 0.7 | 1.7 |
12 | Disney Junior | 27.000 | 0.6 | 1.6 |
13 | Realitatea TV | 24.000 | 0.6 | 1.5 |
14 | Digi 24 | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | Pro 2 | 19.000 | 0.5 | 1.2 |
16 | TVR 1 | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | Telekom Sport 1 | 15.000 | 0.4 | 0.9 |
18 | Paramount | 14.000 | 0.3 | 0.8 |
19 | Discovery | 14.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Look Plus | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
CITEȘTE ȘI: Câți români au văzut primul episod din Vlad? Pro TV, cu peste jumătate de milion mai mult decât Antena 1
Citește și: FOTO. Serialele Vlad și Ezel, în oglindă. Cât a respectat Pro TV din licența serialului turcesc?
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Personal mi se pare mai telenovela decat fructul (p)oprit
Oare cum se face ca "un serial mediocru" este peste Asia E ?
televiziunea pensionarilor
Sa nu-mi spui ca-ti place daneza. Este tinta ironiilor.
Faptul ca e si peste "Asia Express", e doar un bonus.