
Bilanț Paginademedia.ro pentru primul trimestru din 2019. Cât de citite au fost articolele de pe site? Care au fost materialele de interes? Când au fost vârfurile și cu ce subiecte?
Datele, detaliat:
În primul trimestru din 2019, articolele Paginademedia.ro au totalizat peste patru milioane de afișări, potrivit datelor SATI - Studiul de Audiență și Trafic Internet din BRAT - Biroul Român de Audit Transmedia.
Pe luni:
- ianuarie: 1.120.000 de afișări, de la 370.000 de clienți unici
- februarie: 1.440.000 de afișări, de la 490.000 de clienți unici
- martie: 1.495.000 de afișări și 514.000 de unici
Ce au urmărit cititorii Paginademedia.ro:
Subiectele care au adus vârfuri au fost dintre cele mai diverse. De la frământările din Digi 24, cu concedieri, plecări și schimbări de grilă, la situația din TVR, serialul Vlad, audiențele diverselor programe și campanii publicitare virale.
Bilanțul Paginademedia, pe luni, în continuare:
IANUARIE. Anul începe cu peste un milion de afișări. Interes pentru Ferma, dar și pentru interviurile video
În prima lună din 2019, articolele Paginademedia.ro au fost citite de peste 1,1 milioane de ori. Afișările au venit de la aproape 400.000 de unici.
Vârful? Ziua de 30 ianuarie, când site-ul a avut aproape 70.000 de afișări. Cu ce materiale?
Ce a fost și ce a ajuns Antena 3, după cum a povestit, la interviurile Paginademedia.ro, jurnalistul Vlad Petreanu.
"La început, aveam cel mai bun public. Era curat, fără influențe politice", a spus Petreanu. Articolul, aici.
Fragmentul video cu Vlad Petreanu:
De interes au fost și audiențele primei ediții Ferma, de pe Pro TV, în noua formulă cu Mihaela Rădulescu, dar și noutățile Netflix.
Traficul Paginademedia.ro în luna ianuarie:
Sursa: SATI
FEBRUARIE. O lună cu multe vârfuri și subiecte variate: de la Digi 24 și TVR, la Vlad, Matinalele radio și cazul Capital.ro
Subiecte variate care au adus mai multe vârfuri de trafic în luna februarie. O lună scurtă, dar în care Paginademedia.ro a înregistrat aproape jumătate de milion de clienți unici, care au făcut aproape un milion și jumătate de milioane de afișări.
În februarie, au fost și zile cu peste 80.000 de afișări.
Câteva exemple și materialele de interes pentru cititori:
1 februarie
- Tudor Mușat pleacă de la Digi. Jurnalistul a fost anunțat cu doar o zi înainte că "nu mai este nevoie" de el.
- De ce creștea site-ul Capital.ro? Creșterea fenomenală a site-ului (de zece ori în câteva luni) era rezultatul unui bug - o eroare care împiedica utilizatorii să dea back din pagină, ținându-i captivi pe site. "Eroarea" a fost scoasă, BRAT a penalizat site-ul, iar traficul a scăzut de câteva ori
11 februarie
- Ce se ascultă dimineața? O întrebare la care cititorii Paginademedia.ro au găsit răspunsul, într-un articol despre audiența programelor matinale de radio. Morning Glory cu Răzvan Exarhu aproape a dublat audiența Rock FM.
26 februarie
- TVR retrage reporterul de pe PSD și Parlament. Jurnalista Andreea Dumitrescu a fost considerată "prea agresivă" de către șefi. După momentul din TVR, și-a dat demisia și a plecat la Realitatea.
- O știre despre ancheta Recorder "Dumnezeul achizițiilor" este scoasă de pe Digi 24 după o intervenție "de sus".
- Pro TV și-a folosit canalele media pentru a-și rezolva o problemă comercială cu Telekom (caz pentru care aveau să fie somați de CNA, câteva săptămâni mai târziu). Cazul a fost comentat în Media Podcast (video, AICI).
Traficul Paginademedia.ro în luna februarie:
Sursa: SATI
MARTIE. Cea mai bună lună din primul trimestru. Început "în forță" cu Digi 24
În martie, peste jumătate de milion de clienți unici au fost înregistrați pe articolele Paginademedia.ro. Au făcut un milion și jumătate de afișări.
Câteva dintre zilele de vârf și materialele citite:
1 martie:
- Serialele Vlad și Ezel, în Oglindă. Cât a respectat Pro TV din licența serialului turcesc? O analiză cu imagini față în față.
- Site-ul Digi 24, decapitat. Șeful site-ului - Dan Cristian Turturică, adjunctul lui - Laurențiu Mihu și alți doi redactori au fost concediați.
- Primele audiențe ale emisiunii Scena Misterelor, cu Dan Negru.
21 martie
- Un răspuns ironic 5to go la o campanie Starbucks și povestea din spatele lui. #NUDOARLUNI a fost panoul pus de 5 to Go imediat sub reclama Starbucks "Luni la Starbucks ai Caffe Latte la 5 lei."
- Șeful vânzărilor Pro TV, Zoe Vasilescu, pleacă de la postul TV.
Traficul Paginademedia.ro în luna martie:
Sursa: SATI
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Măsurătoarea se face după reguli tehnice clare, implementate ca atare și verificate de BRAT. În cazul unor nereguli, BRAT se sesizează pentru a le remedia. La noi nu este cazul :)
Cifrele SATI sunt confirmate și de datele Google Analytics pentru Paginademedia.ro (traficul este asemănător).
Datele sunt rezultatul unei creșteri organice, în ani (nu avem salturi fenomenale de la o lună la alte).
Că tu crezi sau nu, este alegerea ta. Aici, însă, este o chestiune strict de tehnică.