Skip to main content

AUDIENȚE. Românii au talent, a doua semifinală, peste 2,3 milioane de telespectatori. Cifrele, sub săptămâna trecută

 
AUDIENȚE. Românii au talent, a doua semifinală, peste 2,3 milioane de telespectatori. Cifrele, sub săptămâna trecută

AUDIENȚE. Publicul a „votat” cu cea de-a doua semifinală și ultima din acest sezon a show-ului Românii au talent, de pe Pro TV. 

Peste 2,3 milioane de persoane au urmărit semifinala live a show-ului de talente. Cifrele au fost însă, pe cele trei targeturi, mai mici decât cele obținute de Pro TV săptămâna trecută

Publicitate

Pro TV s-a menținut la distanță de locurile următoare, ocupate de Kanal D (cu serialul Povestea noastră și emisiunea Bravo, ai stil) și de Antena 1 (cu filmulele Câinii zăpezii și Van Helsing). 

Semifinaliștii show-ului au fost: Corul de copii al Operei Naționale, Aris Negoiță, Elena Gibson, Anton Joseph și Isabela Stănescu.

Tot aseară, jurații și-au folosit și wild card-ul din acest sezon și au ales cel de-al 11-lea finalist: Stevie Starr.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de a doua semifinală Românii au talent, (interval orar 20.30-00.15): 

NAȚIONAL. Show-ul de talente a avut peste 2,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări, cifre sub ediția live de săptămâna trecută. 

Chiar și așa, Pro TV a obținut cifre triple față de locul al doilea, ocupat de Kanal D, cu serialul turcesc Povestea noastră, urmată de emisiunea Bravo, ai stil. 

Antena 1, de pe poziția a treia, a obținut cifre asemănătoare cu cele de săptămâna trecută, peste jumătate de milion de persoane. De data aceasta a pus la bătaie două filme Câinii zăpezii și Van Helsing.  

URBAN. ȘI la orașe show-ul a fost sub live-ul de săptămâna trecută cu aproaximativ 100.000 de persoane. Concret, show-ul de talente a avut o medie de 1,2 milioane de privitori. 

Pro TV a avut cifre de trei ori mai mari decât Kanal D, aflat pe locul al doilea. Antena 1 a fost urmărită pe interval de 280.000 de persoane. 

COMERCIAL. Românii au talent a coborât pe publicul comercial sub jumătate de milion de persoane și sub live-ul de săptămâna trecută. 

Antena 1 și Kanal D au avut cifre aproape la egalitate, pe publicul tânăr. 

Audienta posturilor TV vineri, 24 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.363.000 13.3 34.4
2 Kanal D 767.000 4.3 11.2
3 Antena 1 514.000 2.9 7.5
4 Romania TV 318.000 1.8 4.6
5 Antena 3 281.000 1.6 4.1
6 Prima TV 229.000 1.3 3.3
7 National TV 181.000 1 2.6
8 Pro 2 173.000 1 2.5
9 TVR 1 140.000 0.8 2
10 Antena Stars 135.000 0.8 2
11 TVR 2 99.000 0.6 1.4
12 Digi 24 89.000 0.5 1.3
13 B1TV 84.000 0.5 1.2
14 Minimax 76.000 0.4 1.1
15 Diva 65.000 0.4 0.9
16 DigiSport 1 60.000 0.3 0.9
17 Boomerang 59.000 0.3 0.9
18 Nickelodeon 56.000 0.3 0.8
19 Cartoon Network 52.000 0.3 0.8
20 Disney 52.000 0.3 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 24 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.224.000 12.8 34
2 Kanal D 376.000 3.9 10.4
3 Antena 1 280.000 2.9 7.8
4 Antena 3 167.000 1.7 4.6
5 Romania TV 150.000 1.6 4.2
6 Prima TV 88.000 0.9 2.4
7 National TV 74.000 0.8 2
8 Pro 2 73.000 0.8 2
9 Antena Stars 63.000 0.7 1.8
10 TVR 1 57.000 0.6 1.6
11 TVR 2 55.000 0.6 1.5
12 B1TV 53.000 0.6 1.5
13 Diva 53.000 0.5 1.5
14 Digi 24 50.000 0.5 1.4
15 DigiSport 1 43.000 0.5 1.2
16 Realitatea TV 34.000 0.4 0.9
17 Nickelodeon 33.000 0.3 0.9
18 Paramount 33.000 0.3 0.9
19 Pro Cinema 29.000 0.3 0.8
20 History 28.000 0.3 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 24 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 464.000 10.8 37.6
2 Antena 1 127.000 3 10.3
3 Kanal D 123.000 2.9 10
4 Prima TV 27.000 0.6 2.2
5 Diva 27.000 0.6 2.2
6 Pro 2 26.000 0.6 2.1
7 History 22.000 0.5 1.8
8 National TV 21.000 0.5 1.7
9 Romania TV 19.000 0.5 1.6
10 Kiss TV 18.000 0.4 1.5
11 Digi 24 17.000 0.4 1.4
12 Antena 3 16.000 0.4 1.3
13 TVR 1 15.000 0.3 1.2
14 Antena Stars 14.000 0.3 1.1
15 DigiSport 1 14.000 0.3 1.1
16 TVR 2 13.000 0.3 1.1
17 Pro Cinema 12.000 0.3 1
18 TLC 12.000 0.3 1
19 AXN 11.000 0.3 0.9
20 Nickelodeon 10.000 0.2 0.8

Vezi Audiența Românii au talent de săptămâna trecută, aici


Citește și:

Prima ediție, 8 februarie: Românii au talent și în acest an. Pro TV a avut cifre de aproape opt ori peste Antena 1 și Kanal D, pe publicul comercial


A doua ediție, 15 februarie: Românii au talent a fost peste ediția de debut. Pro TV, cifre e șapte ori peste Antena 1 și Kanal D


A treia ediție, 22 februarie: Câți oameni au văzut „Românii au talent”, ediția a treia


A patra ediție, 1 martie: De 1 martie, cu ochii pe Românii au talent. Cifrele ediției


A cincea ediţie, 8 martie: Românii au talent de Ziua Femeii? Aproape jumătate de milion de telespectatori sub 1 martie


A șasea ediție, 15 martie: Show-ul Românii au talent a dominat seara de vineri


A șaptea ediție, 22 martie: Românii au talent, o nouă rundă de audiții. Câți telespectatori au urmărit show-ul


A opta ediţie, 29 martie: Românii au talent, audiențe cât următoarele 20 de posturi la un loc pe publicul tânăr

A noua ediţie, 5 aprilie: Românii au talent, audienţe în pielea goală. Câți români s-au uitat la ediția cu un moment de striptease


A zecea ediţie, 12 aprilie: Golden Buzz-ul Smiley și Pavel Bartoș, văzut de peste trei milioane de români. Pe comercial, Pro TV a făcut cât douăzeci de posturi la un loc


A unsprezecea ediție, 19 aprilie: Românii au talent coboară sub trei milioane de telespectatori, prima dată în acest sezon. Show-ul, liderul serii pe toate segmentele


A douăsprezecea ediție, 26 aprilie: Românii au talent, primul loc în Vinerea Mare. Iisus din Nazareth a dublat audiența Antena 1. O seară în care românii s-au uitat mai puțin la TV


A douăsprezecea ediție, 2 mai: Românii au talent, din nou peste trei milioane de privitori. După vârful cu Iisus din Nazaret, Antena scade cu Terminator


A treisprezecea ediție, 10 mai: Românii au talent se apropie de live-uri. Ediția în care s-au decis semifinaliștii, sub trei milioane de telespectatori

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Emisiunea este prea lungita; ar trebui sa se incadreze in 2 ore jumate maxim cu tot cu publicitate sau macar sa se urce toate momentele pe youtube.
  • "Pro TV", triplu pe comercial fata de "Antena 1".

    Si "Romanii au talent" sta mult mai bine fata de anul trecut, pe data de 25 mai, cand a avut doar 7.8 rating pe comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2018/05/audiente-romanii-au-talent-25-mai-ultima-semifinala
  • Cifre mai slabe fata de prima semifinala probabil din cauza momentelor de publicitate foarte dese. Probabil cei care nu voteaza si vor sa vada doar numerele concurentilor au preferat sa le vada si dupa exact momentul concurentului. Sa stai 4 ore pentru doar 12 concurenti este destul de mult. Dar uitandu-ne si la celelalte posturi concurente nici nu exista vorba de concurenta, momentan cand sunt RAT exista PRO TV si restul.

Trimite un comentariu