Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent, primul loc în Vinerea Mare. Iisus din Nazareth a dublat audienţa Antena 1. O seară în care românii s-au uitat mai puţin la TV

 
AUDIENŢE. Românii au talent, primul loc în Vinerea Mare. Iisus din Nazareth a dublat audienţa Antena 1. O seară în care românii s-au uitat mai puţin la TV

AUDIENŢE. Consum TV mult mai scăzut în Vinerea Mare, faţă de săptămâna trecută. Românii s-au uitat mai puţin la televizor.

Publicitate

Datele de audienţă arată că în Vinerea Mare au "lipsit" de pe TV peste 1,1 milioane de români, comparativ cu săptămâna trecută.

Săptămâna trecută, de exemplu, 7,6 milioane de români aveau televizoarele deschise. În Vinerea Mare, au fost în faţa televizoarele sub 6,5 milioane.

Dintre cei care s-au uitat la televizor, cei mai mulţi au ales Românii au talent (Pro TV) şi, pe locul al doilea, Iisus din Nazaret, filmul dat de Antena 1.

De altfel, Antena 1 a avut o creştere considerabilă. Iisus din Nazareth a dublat audienţa Antenei 1, comparativ cu săptămâna trecută.

De notat şi creşterea TVR 1, tot cu un film cu tematică religioasă: Barabba.

Scădere pentru Kanal D, care difuza un serial turcesc - Povestea noastră.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Românii au talent, ediţia din Vinerea Mare - 26 aprilie (interval orar 20.30-23.35):

NAŢIONAL. Săptămâna trecută, Românii au talent cobora, pentru prima dată în acest sezon, sub trei milioane de români în faţa televizoarelor. Aseară, în ediţia de Vinerea Mare, audienţa a fost cu câteva sute de mii de români mai scăzută: o medie de sub 2,2 milioane de români pentru show-ul prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş.

Românii au talent a rămas pe primul loc, la distanţ, chiar dacă Antena 1 a avut o creştere de audienţă considerabilă. Filmul clasic de Paşte Iisus din Nazaret a dublat audienţa Antenei 1.

Săptămâna trecută, Antena 1 era pe poziţia a treia, cu sub 500.000 de telespectatori pe post. În Vinerea Mare, a urcat pe 2, trecând peste Kanal D (în scădere) cu 900.000 de români în faţa televizoarelor.

Şi TVR 1 a crescut puternic, tot cu un film cu tematică religioasă. Cu filmul Barabba, postul public a sărit de 200.000 de telespectatori şi a urcat pe locul 6, faţă de 90.000 de români pe post săptămâna trecută (locul 15).

Consumul naţional de TV în Vinerea Mare: 6.495.000 de români cu televizoarele deschise (36,5 rating total), faţă de 7.600.000 săptămâna trecută (42,5 rating).

URBAN. La oraşe, Românii au talent a "numărat" 1,2 milioane de români în faţa televizoarelor, faţă de aproape 1,6 milioane săptămâna trecută. Primul loc pentru talent show, cu cifre de trei ori peste locul următor.

Şi la nivel urban, Antena 1 a avut în Vinerea Mare o audienţă de două ori mai mare decât săptămâna trecută: 455.000 media postului Intact cu Iisus din Nazaret, faţă de 200.000 săptămâna trecută.

La oraşe, TVR 1 nu a avut creşterea de audienţă de la nivelul întregii ţări. A fost un plus, dar nu atât de spectaculos: 65.000 de telespectatori, faţă de 50.000 săptămâna trecută.

Consumul urban de TV în Vinerea Mare: 3.435.000 de telespectatori din segmentul 18-49 de ani cu televizoarele deschise (35,5 rating total), faţă de 3.800.000 săptămâna trecută (39,5 rating)

COMERCIAL. Ce s-a întâmplat pe segmentul de public tânăr? O medie de 510.000 de telespectatori pentru show-ul de pe Pro TV cu Andra, Florin Călinescu, Andi Moisescu şi Mihai Petre.

Este o scădere cu peste 100.000 de telespectatori pentru Românii au talent, faţă de săptămâna trecută.

Locul al doilea pentru Antena 1, cu 160.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de 110.000 săptămâna trecută.

Scădere de peste 80.000 de telespectatori tineri pentru Kanal D (care coboară sub 100.000 pe acest segment de public).

Consumul comercial de TV în Vinerea Mare: 1.187.000 de telespectatori la oraşe cu televizoarele deschise (27,1 rating total), faţă de 1.325.000 săptămâna trecută (30,7 rating)

Audienta posturilor TV vineri, 26 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.186.000 12,3 30,9
2 Antena 1 907.000 5,1 12,8
3 Kanal D 870.000 4,9 12,3
4 Antena 3 242.000 1,4 3,4
5 Romania TV 220.000 1,2 3,1
6 TVR 1 201.000 1,1 2,8
7 Pro 2 194.000 1,1 2,7
8 National TV 188.000 1,1 2,7
9 DigiSport 1 142.000 0,8 2
10 Prima TV 116.000 0,7 1,6
11 Antena Stars 94.000 0,5 1,3
12 B1TV 92.000 0,5 1,3
13 TVR 2 87.000 0,5 1,2
14 Cartoon Network 80.000 0,5 1,1
15 Realitatea TV 66.000 0,4 0,9
16 Digi 24 60.000 0,3 0,9
17 Pro Cinema 54.000 0,3 0,8
18 Disney Junior 49.000 0,3 0,7
19 Boomerang 48.000 0,3 0,7
20 ETNO 47.000 0,3 0,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 26 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.201.000 12,5 32,2
2 Antena 1 455.000 4,7 12,2
3 Kanal D 344.000 3,6 9,2
4 Antena 3 166.000 1,7 4,5
5 Romania TV 137.000 1,4 3,7
6 Pro 2 105.000 1,1 2,8
7 DigiSport 1 88.000 0,9 2,4
8 National TV 73.000 0,8 2
9 TVR 1 65.000 0,7 1,7
10 B1TV 54.000 0,6 1,4
11 Antena Stars 52.000 0,5 1,4
12 Realitatea TV 48.000 0,5 1,3
13 Digi 24 47.000 0,5 1,3
14 Prima TV 45.000 0,5 1,2
15 TVR 2 45.000 0,5 1,2
16 Boomerang 37.000 0,4 1
17 Cartoon Network 35.0000 0,4 0,9
18 Diva 33.000 0,3 0,9
19 Nick JR 30.000 0,3 0,8
20 History 29.000 0,3 0,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 26 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 510.000 11,9 39
2 Antena 1 158.000 3,7 12,1
3 Kanal D 97.000 2,3 7,4
4 Pro 2 45.000 1 3,4
5 DigiSport 1 27.000 0,6 2,1
6 Romania TV 22.000 0,5 1,7
7 History 21.000 0,5 1,6
8 Antena 3 20.000 0,5 1,5
9 Nick JR 18.000 0,4 1,4
10 Digi 24 16.000 0,4 1,2
11 National TV 15.000 0,3 1,1
12 Paramount 14.000 0,3 1,1
13 Prima TV 13.000 0,3 1
14 Diva 13.000 0,3 1
15 Kiss TV 13.000 0,3 1
16 Disney Junior 13.000 0,3 1
17 Comedy Central 14.000 0,3 1
18 Cartoon Network 12.000 0,3 0,9
19 Happy Channel 12.000 0,3 0,9
20 Pro Cinema 11.000 0,3 0,9


Vezi Audienţa Românii au talent de săptămâna trecută, aici


Citeşte şi:

Prima ediţie, 8 februarie: Românii au talent şi în acest an. Pro TV a avut cifre de aproape opt ori peste Antena 1 şi Kanal D, pe publicul comercial


A doua ediţie, 15 februarie: Românii au talent a fost peste ediţia de debut. Pro TV, cifre e şapte ori peste Antena 1 şi Kanal D


A treia ediţie, 22 februarie: Câţi oameni au văzut „Românii au talent”, ediţia a treia


A patra ediţie, 1 martie: De 1 martie, cu ochii pe Românii au talent. Cifrele ediţiei


A cincea ediţie, 8 martie: Românii au talent de Ziua Femeii? Aproape jumătate de milion de telespectatori sub 1 martie


A şasea ediţie, 15 martie: Show-ul Românii au talent a dominat seara de vineri


A şaptea ediţie, 22 martie: Românii au talent, o nouă rundă de audiţii. Câţi telespectatori au urmărit show-ul


A opta ediţie, 29 martie: Românii au talent, audienţe cât următoarele 20 de posturi la un loc pe publicul tânăr

A noua ediţie, 5 aprilie: Românii au talent, audienţe în pielea goală. Câţi români s-au uitat la ediţia cu un moment de striptease


A zecea ediţie, 12 aprilie: Golden Buzz-ul Smiley şi Pavel Bartoş, văzut de peste trei milioane de români. Pe comercial, Pro TV a făcut cât douăzeci de posturi la un loc

A unsprezecea ediţie, 19 aprilie: Românii au talent coboară sub trei milioane de telespectatori, prima dată în acest sezon. Show-ul, liderul serii pe toate segmentele

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Top 20. Mulțumesc. Să postați mereu așa.
  • JFK JFK
    Mai bun Game of thrones,ca tot vorbim de fictiuni!
  • Cris Cris
    Mesajul meu pt protvisti antenistii,de prin zona....Sa va duceți sa ii numarati"***"lui *** ***...apoi, sa vi le *** reciproc..Nu va puteti abține, de la balacareala,nici de Paști...Bravo , nație,halal sa-ti fie,ca audienta,tine de foame,,fiecare se uita la ce vrea,dar mai ales,cum o vrea,de la Nord spre sud,sau Est spre Vest..pe toate traseele.. Ce sa va spun..Merry Christmans. Vai de capul vostru,mai inchinati-va,cand băgați *** in *** alea ***.Baniuesc,ca acasa,sunteti"sfinti"
  • geo geo
    Bai, antenistilor, ati scos capul...Pro Tv-ul sta pe comercial de aproape 4 (patru) ori mai bine decat A 1 si voi comentati aiurea !
  • marian marian
    Mile era de stiut ca va scadea saptamana aceasta doar era Vinera Mare , lumea mai merge si la biserica si filmul a scos destul de bine doar e tema religioasa ,iti doresc Paste Fericit ,si lasa rautatile ca nu castigam nimic.
  • R R
    A scos cifre bune filmul ,dupa zeci de difuzari! Un film extraordinar de bun ! Felicitari!
  • Adi Adi
    TVR 1 și TVR 2 nu sunt intre primele 20 de televiziuni nici pe comercial nici pe urban? 20 ???? Si au avut 100 de milioane de euro buget? 100.000.000 euro!! Cine isi pune manageri de la Pro se duce spre ...0,01!
  • mile mile
    o sa faca crize postaci protevisti, cum sa le scada postul preaiubit asa de mult
  • D D
    Mult mai bine pe comercial fata de anul trecut (primul live):
    https://www.paginademedia.ro/2018/04/audiente-romanii-au-talent-27-aprilie

    Si prima oara, in sezonul acesta, cand diferenta intre national si comercial e asa de mica. Doar 0,4 rating.
    Cam multi pensionari la "Antena 1"...
  • jk jk
    Ce pozitie bună pe national si urban pentru Tvr1
    Păcat ca pe comercial mai ca nu exista

Trimite un comentariu

sus