Skip to main content

AUDIENŢE. Finala Românii au talent 2019. Câți oameni au urmărit-o pe Ana Maria Pantaze câştigătoarea show-ul

 
AUDIENŢE. Finala Românii au talent 2019. Câți oameni au urmărit-o pe Ana Maria Pantaze câştigătoarea show-ul

AUDIENȚE. Pro TV a pus punct celui de-al nouălea sezon al show-ului Românii au talent. Marele premiu de 120.000 de euro a mers către Ana Maria Pantaze, croitoreasa care i-a impresionat pe jurați și publicul cu vocea ei. 

Publicitate

Pe intervalul finalei, Pro TV a fost lider detașat de audiențe, cu puțin peste două milioane de telespectatori, din întreaga țară. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de finala Românii au talent, (interval orar 20.30-00.20): 

NAȚIONAL. Finala Românii au talent a fost urmărită de puțin peste două milioane de persoane în fiecare minut în cele aproape patru ore de show. Emisiunea a avut o cotă de piață de 31%.

Pe același interval, al Românii au talent, Kanal D a fost a doua televiziune cu aproape 750.000 de urmăritori, la nivelul întregii țări. 

Minutul de aur la nivel național a fost la 21.43, când 2,9 milioane de persoane erau pe Pro TV.

Antena 1 are, ca de obicei, poziția a treia cu o medie de 480.000 de telespectatori. 

URBAN. La orașe, show-ul de talente a avut 1,1 milioane de privitori, media. Cifrele au fost de trei ori mai mari față de Kanal D, urmărit în medie de 350.000 de persoane. 

Antena 1, de pe poziția a treia, era urmărită de 270.000 de persoane. 

Minutul de aur în mediul urban a fost la 21.32, când postul a avut 1.578.000 de telespectatori și o cotă de piață de 35,6%

COMERCIAL. Pe publicul comercial, 35% din publicul tânăr care aseară se uita la TV. era pe Pro TV. Show-ul a fost urmărit de 440.000 de persoane, media, cu vârste între 18 și 49 de ani. 

Minurul de aur pe publicul comercial a fost la ora 22.33, când show-ul a avut 587.000 de telespectatori tineri și o cotă de piață de 42%.

Audienta posturilor TV vineri, 31 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   RTG%   Share  
1 Pro TV 2.047.000 11.6 31.2
2 Kanal D 749.000 4.2 11.4
3 Antena 1 488.000 2.8 7.4
4 Romania TV 377.000 2.1 5.8
5 Antena 3 327.000 1.8 5.0
6 National TV 200.000 1.1 3.1
7 Prima TV 194.000 1.1 3.0
8 Pro 2 125.000 0.7 1.9
9 TVR 2 120.000 0.7 1.8
10 Antena Stars 115.000 0.6 1.8
11 TVR 1 106.000 0.6 1.6
12 B1TV 100.000 0.6 1.5
13 DigiSport 1 99.000 0.6 1.5
14 Digi 24 98.000 0.6 1.5
15 Realitatea TV 82.000 0.5 1.2
16 Film Cafe 59.000 0.3 0.9
17 Favorit TV 54.000 0.3 0.8
18 ETNO 51.000 0.3 0.8
19 Disney 49.000 0.3 0.7
20 AXN 48.000 0.3 0.7
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 31 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.20), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   RTG%   Share  
1 Pro TV 1.159.000 12.1 32.2
2 Kanal D 354.000 3.7 9.9
3 Antena 1 270.000 2.8 7.5
4 Romania TV 200.000 2.1 5.6
5 Antena 3 178.000 1.9 4.9
6 National TV 123.000 1.3 3.4
7 DigiSport 1 75.000 0.8 2.1
8 Digi 24 75.000 0.8 2.1
9 Antena Stars 65.000 0.7 1.8
10 Prima TV 59.000 0.6 1.7
11 B1TV 59.000 0.6 1.7
12 Pro 2 59.000 0.6 1.6
13 TVR 2 56.000 0.6 1.6
14 Realitatea TV 54.000 0.6 1.5
15 TVR 1 52.000 0.5 1.5
16 Disney Junior 30.000 0.3 0.8
17 Boomerang 29.000 0.3 0.8
18 Diva 29.000 0.3 0.8
19 Disney 27.000 0.3 0.7
20 AXN 27.000 0.3 0.7
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 31 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   RTG%   Share  
1 Pro TV 446.000 10.4 35.2
2 Antena 1 161.000 3.7 12.7
3 Kanal D 117.000 2.7 9.3
4 National TV 47.000 1.1 3.7
5 Digi 24 28.000 0.7 2.2
6 DigiSport 1 26.000 0.6 2.1
7 Disney Junior 26.000 0.6 2.0
8 Comedy Central 22.000 0.5 1.7
9 Pro 2 21.000 0.5 1.6
10 Romania TV 17.000 0.4 1.3
11 Diva 15.000 0.4 1.2
12 TVR 2 15.000 0.4 1.2
13 B1TV 15.000 0.3 1.2
14 Antena 3 14.000 0.3 1.1
15 Antena Stars 13.000 0.3 1.1
16 Prima TV 12.000 0.3 0.9
17 TVR 1 12.000 0.3 0.9
18 Realitatea TV 10.000 0.2 0.8
19 TNT 10.000 0.2 0.8
20 History 10.000 0.2 0.8
 

Vezi Audiența Românii au talent de săptămâna trecută, aici


Citește și:

Prima ediție, 8 februarie: Românii au talent și în acest an. Pro TV a avut cifre de aproape opt ori peste Antena 1 și Kanal D, pe publicul comercial


A doua ediție, 15 februarie: Românii au talent a fost peste ediția de debut. Pro TV, cifre e șapte ori peste Antena 1 și Kanal D


A treia ediție, 22 februarie: Câți oameni au văzut „Românii au talent”, ediția a treia


A patra ediție, 1 martie: De 1 martie, cu ochii pe Românii au talent. Cifrele ediției


A cincea ediţie, 8 martie: Românii au talent de Ziua Femeii? Aproape jumătate de milion de telespectatori sub 1 martie


A șasea ediție, 15 martie: Show-ul Românii au talent a dominat seara de vineri


A șaptea ediție, 22 martie: Românii au talent, o nouă rundă de audiții. Câți telespectatori au urmărit show-ul


A opta ediţie, 29 martie: Românii au talent, audiențe cât următoarele 20 de posturi la un loc pe publicul tânăr

A noua ediţie, 5 aprilie: Românii au talent, audienţe în pielea goală. Câți români s-au uitat la ediția cu un moment de striptease


A zecea ediţie, 12 aprilie: Golden Buzz-ul Smiley și Pavel Bartoș, văzut de peste trei milioane de români. Pe comercial, Pro TV a făcut cât douăzeci de posturi la un loc


A unsprezecea ediție, 19 aprilie: Românii au talent coboară sub trei milioane de telespectatori, prima dată în acest sezon. Show-ul, liderul serii pe toate segmentele


A douăsprezecea ediție, 26 aprilie: Românii au talent, primul loc în Vinerea Mare. Iisus din Nazareth a dublat audiența Antena 1. O seară în care românii s-au uitat mai puțin la TV


A douăsprezecea ediție, 2 mai: Românii au talent, din nou peste trei milioane de privitori. După vârful cu Iisus din Nazaret, Antena scade cu Terminator


A treisprezecea ediție, 10 mai: Românii au talent se apropie de live-uri. Ediția în care s-au decis semifinaliștii, sub trei milioane de telespectatori

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Am vazut ca antenuta a inceput sa se laude ca a castigat ceva audienta ba pe national sau pe urban dar nu pe comercial ,poate mai castiga dar dupa ce s-a terminat programele de primavara la pro ca altfel e jale , la diferente mici si retinguri minuscule .
  • "Pro TV", aproape triplu pe comercial fata de "Antena 1".

    Si buna "strategia" de a reduce din live-uri. Finala sezonului 9 a avut cea mai mica audienta pe comercial (10.4). Nu ca anul trecut, cand 3 semifinale au avut sub 10 rating pe comercial (ultima chiar 7.8):
    https://www.paginademedia.ro/2018/04/audiente-romanii-au-talent-27-aprilie
    https://www.paginademedia.ro/2018/05/audiente-romanii-au-talent-4-mai
    https://www.paginademedia.ro/2018/05/audiente-romanii-au-talent-25-mai-ultima-semifinala
  • Mari audiențe pentru Digi 24 primul loc in categoria program de stiri pe comercial
    Așteptat și audientele pe toată ziua sa vedem cât a scos cu vizita Papei in Bucuresti

Trimite un comentariu