Skip to main content

PREMIERĂ. Vocea României, primul sezon fără Telekom sponsor. Cine sponsorizează acum show-ul de pe Pro TV

 
Vocea României 2018 a fost ultimul sezon în care Marele Premiu a fost oferit de Telekom
Vocea României 2018 a fost ultimul sezon în care Marele Premiu a fost oferit de Telekom

DUBLĂ Premieră în istoria de aproape zece ani a show-ului Vocea României:

Publicitate

1. Este prima dată când Telekom nu mai este sponsor al show-ului

2. Este prima dată când nu mai există un "sponsor principal", ci o serie de sponsori.

Care sunt sponsorii emisiunii de pe Pro TV, în continuare:

Vocea României era sponsorizată, până la acest sezon - ca sponsor principal, de Telekom. Începând cu "fostul" Telekom (Cosmote - diviza de mobile) la primele ediţii, continuând cu actualul Telekom (după achiziţia de către T - Mobile).

Telekom avea cel mai mare pachet de sponsorizare: dădea Marele Premiu, avea expunere în calupurile publicitare, brandul era prezent pe tot parcursul show-ului, se ofereau cartele telefonice, concurenţii stăteau în camere personalizate (camera verde, apoi camera magenta).

În acest sezon, niciunul dintre sponsori nu mai este "principal". Telekom nu se află nici printre aceştia.

Cine sponsorizează show-ul jurizat de Smiley, Irina Rimes, Tudor Chirilă şi Horia Brenciu?

Din capturile Paginademedia.ro, sunt mai mulţi sponsori. Este vorba de:

  • Ciuc
  • Fortifikat (care a fost sponsor principal la show-ul Ninja Warrior)
  • Avon
  • Giusto
  • Splend'Or

GALERIE FOTO. Sponsorii Vocea României, ediţie 2019

Prezenţă mai redusă la Românii au talent

Telekom a fost sponsor principal, ani de-a rândul, şi la Românii au talent (ei ofereau şi premiul). În sezonul din această primăvară, Telekom şi-a redus promovarea în emisiune. A rămas sponsor în show, însă marele premiu a fost oferit de Rompetrol (de asemenea sponsor al show-ului).

La începutul anului, Telekom şi Pro TV au avut şi o dispută comercială.

La sfârşitul lunii februarie, Pro TV anunţa că ar putea ieşi din grila Telekom de la 1 martie, întrucât cele două părţi nu ajunseseră la un acord. Se întâmpla vineri seara, în seara cu Românii au talent, show sponsorizat ani de zile de Telekom.

Ştirea a fost peste tot: pe site-uri, sub formă de ştiri şi prin numeroase bannere publicitare, pe Facebook, chiar şi pe post, cu mesaje pe crawl şi ştiri în Ştirile Pro TV.

Pro TV a pus presiune pe partenerul de business prin toate suporturile pe care le deţine. A fost pentru prima dată când Pro TV şi-a folosit suporturile media în interes comercial, atât de agresiv.

Episoadele disputei Telekom - Pro TV:

VIDEO. Derapaj. Pro TV se foloseşte şi de postul TV în campania de presiune pe Telekom. Ce spun oficialii TV?


VIDEO. Pro TV, "abuz de putere" în cazul Telekom. De ce? Media Podcast by Paginademedia


Disputa Pro TV - Telekom. Membrii CNA, de la „Politica pumnului în gură” la „Nu ne amestecăm într-o relaţie comercială”


Cazul Telekom - Pro TV la CNA: somaţie pentru lipsa informării corecte la Pro TV şi sesizarea Consiliului Concurenţei


Site-urile Pro TV, nicio ştire despre faptul că postul TV rămâne pe Telekom. În timpul negocierilor, erau pline de mesajul că "ar putea ieşi"

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu am pierdut nici o emisiune, dar totuși nici nu mi-a trecut prin cap vreodată să mă abonez la Telekom deoarece ei erau sponsor....
  • Alo,MILE,care bani...ca eu ,inca sunt abonatul lor,si au scumpit ,din nou tarifele..la ce servicii jalnice ofera....mai bine out of game.
  • Pe langa cearta dintre Pro si Telekom un alt motiv sunt si probleme uriase financiare ale Telekom-ului, zvonurile mai mult sau mai putin adevarate ale vanzarii Telekomului si impartirii lui, concedierile masive, etc.
  • Pai Telekom se retreage din Romania, de ce ar mai baga bani in promovare?
  • După cum s-a comportat Pro cu Telekom, nu e de mirare. Iar ca nu mai gasesc alti naivi sa bage bani fără număr in emisiunea lor.

Trimite un comentariu

sus