Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României și iUmor, duel pentru audiențe. Pro TV, lider detașat. Antena 1, cifre mai bune decât săptămâna trecută

 
AUDIENŢE. Vocea României și iUmor, duel pentru audiențe. Pro TV, lider detașat. Antena 1, cifre mai bune decât săptămâna trecută

AUDIENȚE. Pro TV a fost lider în topul audienţelor de seara trecută, cu show-ul Vocea României. Totuși, cifrele au înregistrat scăderi ușoare față de săptămâna trecută. Antena 1 s-a clasat pe locul doi cu emisiunea iUmor, însă a stat ceva mai bine comparativ cu situația de acum o săptămână. 

Talent show-ul Vocea României a fost urmărit de aproximativ 1,6 milioane de privitori din toată țara, după ce săptămâna trecută ajunsese la o medie de 1,8 milioane de urmăritori. 

Publicitate

Postul Intact a urcat de la 900.000 de telespectatori, vinerea trecută, la o medie de 1,1 milioane de privitori din toată țara aseară. 

Antena 1 a fost peste Kanal D pe toate cele trei targeturi, cu mici creșteri în toată țara și la orașe, față de săptămâna trecută. Atunci, Postul Dogan era pe locul secund la nivel național și în mediul urban.  

Citește și: Audiențele de săptămâna trecută. O nouă întâlnire Vocea - iUmor. Vocea s-a auzit cel mai tare

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:35):

NAȚIONAL. Pro TV a fost primul în toată țara. Vocea României obținut o medie de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul de intersecție cu iUmor, de pe Antena 1. 

Postul Intact s-a clasat pe poziția secundă, cu o medie de 1,1 milioane de privitori în fiecare minut, pe același interval orar. 

Kanal D, de pe locul trei, a reușit să obțină milionul de telespectatori pe interval

Posturile de știri România TV și Antena 3 au completat top cinci-ul. 

URBAN. Nici în mediul urban nu s-a schimbat liderul. Pro TV, cu Vocea României, a scos 870.000 de privitori, în medie, pe minut. Săptămâna trecută reușea să atingă milionul de telespectatori la orașe. 

Antena 1 și iUmor s-au clasat pe locul secund în mediul urban, pe intervalul e intersecție cu Vocea României. Show-ul de comedie a fost urmărit, în medie, de aproximativ jumătate de milion de urmăritori pe minut

Kanal D a fost pe trei, nu la mare distanță de Antena 1. Postul Dogan a avut, pe interval, aproape jumătate de milion de privitori pe minut

România TV și Antena 3 au fost pe locurile patru și cinci și la orașe.

COMERCIAL. Tinerii au zis: „Să fie Voce”. Pro TV s-a clasat pe primul loc pe segmentul comercial, cu o medie de 330.000 de privitori pe minut, pe intervalul de intersecție cu iUmor. 

Pe locul secund a fost Antena 1, cu iUmor. Postul Intact a scos o medie 266.000 de privitori pe minut, pe același interval. 

Pe trei a fost Kanal D, cu o 150.000 de privitori pe minut, pe interval.  

Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.642.000 9.2 20.2
2 Antena 1 1.124.000 6.3 13.9
3 Kanal D 1.066.000 6 13.1
4 Romania TV 633.000 3.6 7.8
5 Antena 3 445.000 2.5 5.5
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.35), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 869.000 9.1 21.3
2 Antena 1 532.000 5.6 13
3 Kanal D 485.000 5.1 11.9
4 Romania TV 329.000 3.4 8.1
5 Antena 3 251.000 2.6 6.2
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 332.000 7.7 24.1
2 Antena 1 266.000 6.2 19.2
3 Kanal D 154.000 3.6 11.2
4 Romania TV 47.000 1.1 3.4
5 Digi Sport 1 47.000 1.1 3.4
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

Vezi audiența primei confruntări Vocea României - iUmor, de săptămâna trecută, AICI

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu