Skip to main content

McCann PR, noua agenție a brandului Huawei

 
McCann PR, noua agenție a brandului Huawei
Sursa foto: Facebook Huawei

Huawei Consumer Business Group lucrează cu o nouă agenție de PR. McCann PR a fost desemnată câștigătoare, în urma unui proces de selecție, desfășurat recent. 

Publicitate

Aceasta se va ocupa de dezvoltarea și implementarea strategiei de relații publice și gestionarea situațiilor de criză, precum și de comunicarea de brand și conținutul creativ, prin intermediul echipei dedicate de Tech PR și al departamentului de creație al agenției, anunță McCann PR.

Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR:

„Ne plac provocările, ne place această industrie foarte mult, suntem oameni pasionați de tehnologie și inovație și credem că această nouă colaborare vine cu noi oportunități.

Echipa noastră are expertiză vastă în domeniu și suntem convinși că tot know how-ul acumulat până în acest moment va reprezenta un atu pentru acest drum pe care îl vom parcurge împreună cu Huawei, unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri la nivel global.

Suntem siguri că acest parteneriat va fi unul bazat pe încredere și entuziasm și abia așteptăm să ducem la bun sfârșit primele proiecte în echipă completă.”

Sabina Știrb, Head of Communication, Huawei Consumer Business Group:

„Dorința de evoluție și inovație, creativitatea, determinarea care ne încurajează să ne depășim limitele, toate fac parte din mixul pe care Huawei îl îmbrățișează în acțiunile sale la nivel local, cât și global.

Iar acest mix vine cu nevoi specifice: un partener de încredere, cu valori și principii asemănătoare, obiective strategice ambițioase dar și cu ceva în plus. McCann PR este un astfel de partener alături de care să dezvoltăm o abordare creativă și specializată pentru domeniul nostru în continuă transformare.”

În ultimii 10 ani, agenția McCann PR a mai lucrat pe zona de IT&Tech, cu clienți precum Microsoft, HTC, Honor, UPC România, Ericsson, Philips TV sau Konica Minolta.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu