Skip to main content

PREMIERĂ ISTORICĂ. iUmor a fost mai tare ca Vocea. Roasturile au făcut Antena 1 lider pe comercial și în toată țara

 
PREMIERĂ ISTORICĂ. iUmor a fost mai tare ca Vocea. Roasturile au făcut Antena 1 lider pe comercial și în toată țara

AUDIENȚE. Premieră în istoria confruntărilor dintre Antena 1 și Vocea României, de pe Pro TV. A fost pentru prima dată când show-ul iUmor a fost peste Vocea României, pe două targeturi (inclusiv pe publicul tânăr, zona pe care Pro TV e cel mai greu de depășit).

Publicitate

Antena 1 a fost lider la nivel național și pe publicul comercial, pe intervalul de intersecție al show-urilor Vocea României și iUmor (20.30 - 22.10). 

iUmor a avut aseară o ediție specială, cu „roast-uri”, în care jurații au fost ironizați de vedetele invitate, printre care Maia Morgenstern, Dan Bittman, Gina Pistol sau Marian Godină. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intersecția Vocea României - iUmor (20:30-22:10):

NAȚIONAL. Antena 1 a condus la nivel național pe intersecția Vocea României - iUmor. Peste 1,5 milioane de persoane erau pe Antena 1, în timp ce pe Pro TV erau aproape 1,4 milioane de persoane. 

Kanal D a fost pe trei, cu peste 1,1 milioane de persoane. 

URBAN. Orașele au fost ale Pro TV. Postul TV a avut o medie de 790.000 de privitori pe minut. În timp ce pe Antena 1 erau 750.000 de persoane, cifre peste media postului. 

Postul Kanal D, aflat pe locul al treilea, se apropia de 550.000 de persoane, media. 

COMERCIAL. Antena 1 a fost prima pe publicul comercial, pe intersecția iUmor - Vocea. Aproape 370.000 de telespectatori a fost media postului (23,5% cotă de piață). 

În același timp, Pro TV a avut o medie de 350.000 de privitori (22,4% cotă)

Citește și: Povestea actorului care a scris roasturile din emisiunea iUmor, într-un interviu video

Citește și: Cine este omul din spatele roasturilor iUmor, într-un interviu video

Intervalul Vocea României

Show-ul Vocea României a avut vineri seara un interval mult mai lung (20.30 - 00.35). Pe toată durata de patru ore a Vocii, show-ul a fost lider pe toate targeturile. 

La nivel național, show-ul de talente a avut peste 1,1 milioane de privitori. Antena 1, la mică distanță, era urmărită de aproape un milion de persoane. 

La orașe, Vocea a avut peste 710.000 de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau aproape 480.000 de persoane. 

Pro TV a fost primul pe comercial, pe intervalul Vocea României, cu o medie de 310.000 de persoane (23,6% cotă de piață). Pe același interval, Antena 1 obținea o medie de 250.000 de persoane (18,7% cotă de piață). 

 

Audienţa posturilor TV vineri, 29 noiembrie, pe intersecția Vocea României - iUmor (20.30-22.10), la nivel NAŢIONAL:

 

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 1.533.000 8.6 17.7
2 Pro TV 1.399.000 7.9 16.2
3 Kanal D 1.170.000 6.6 13.5
4 Romania TV 451.000 2.5 5.2
5 Prima TV 378.000 2.1 4.4
6 Antena 3 330.000 1.9 3.8
7 National TV 283.000 1.6 3.3
8 DigiSport 1 236.000 1.3 2.7
9 TVR 2 198.000 1.1 2.3
10 Pro 2 181.000 1.0 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 29 noiembrie, pe intersecția Vocea României - iUmor (20.30-22.10), în mediul URBAN:

 

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 790.000 8.3 17.8
2 Antena 1 751.000 7.8 16.9
3 Kanal D 548.000 5.7 12.3
4 Romania TV 247.000 2.6 5.6
5 Antena 3 191.000 2.0 4.3
6 DigiSport 1 176.000 1.8 4.0
7 Prima TV 161.000 1.7 3.6
8 National TV 112.000 1.2 2.5
9 Digi 24 104.000 1.1 2.3
10 Diva 98.000 1.0 2.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 29 noiembrie, pe intersecția Vocea României- iUmor  (20.30-22.10), pe publicul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 369.000 8.6 23.5
2 Pro TV 351.000 8.1 22.4
3 Kanal D 149.000 3.5 9.5
4 Prima TV 58.000 1.4 3.7
5 DigiSport 1 54.000 1.3 3.5
6 Diva 50.000 1.1 3.2
7 National TV 43.000 1.0 2.7
8 TVR 1 27.000 0.6 1.7
9 Boomerang 27.000 0.6 1.7
10 Romania TV 23.000 0.5 1.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

Citește și:

Povestea actorului care a scris roasturile din emisiunea iUmor, într-un interviu video

Cine este omul din spatele roasturilor iUmor, într-un interviu video

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Bine ar fi ca Antena si alte posturi sa mai ia din audienta si din banii pro_ului. Prea si-au luat lumea-n cap si isi bat joc de angajați. Iarasi bine ar fi ca alte posturi sa mai ridice salariile oamenilor ca a ajuns un reporter sau cameraman sa ia 2500-4000 lei, salarii nemodificate de 10 ani
  • Audientele de ieri ,Antena 1 lider detasat de piata pe toate targeturile atat în prime time cat si în day time ,si pe întreaga zi Neatza cu Razvan si Dani ,Observator 13,Amintiri din copilarie. ,Mereu în offside ,Acces Direct ,Observator 19 a condus detasat pe publicul comercial cu 6,8 puncte de rating. ,Stitirile Pro tv19 pe doi cu 5,5 puncte de rating,Te cunosc de undeva record pe comercial 7 puncte de rating si peste 20 cota de piata!
  • De pensionarii de la "iUmor" nu zici nimic ? Te faci ca nu ii vezi ? Doar a fost lider pe national. Iar "Vocea", mai bine pe comercial decat pe national.

    Acum 2 saptamani ce a facut "Vocea" ? A "spulberat" "iUmor", nu ? Diferenta de 3,7 pe comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-romania-suedia-pro-tv-vocea-romaniei
    Sau pe 25 octombrie, diferenta de 4 rating pe comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-vocea-romaniei-ultima-editie-de-auditii-pe-nevazute
    Sa vedem cand ajunge "umorul" peste "voce" cu 3-4 puncte rating comercial. Dar sanse foarte mici...

    Si "iUmor" "bate" "Vocea Romaniei" doar acum, cand mai sunt 2-3 saptamani si se termina emisiunea (intra in live; audiena mult mai mica) ? De la ultima editie, au trecut mai mult de 2 luni de la prima "confruntare", ce a facut "umorul" pana atunci ? Mereu locul 2 pe comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-primul-duel-dintre-vocea-romaniei-si-iumor

    Dar ce conteaza e ca "Pro TV" a fost lider si dupa miezul noptii:
    "show-ul a înregistrat 7.3 puncte de rating și 23.6% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut 5.8 puncte de rating și 18.8% share"
  • "mile", te supara adevarul si nu stii ce sa zici ? La aceste comentarii nu raspunzi ?

    "Chefii" tai cand o sa ajunga la 12 rating pe comercial ? "Pro TV" a avut peste; 12,3 pe comercial, dublu fata de "antena":
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-exit-poll-24-noiembrie

    Iar "Vocea", peste "Chefii" lui "milica" pe comercial in septembrie si octombrie:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/top-emisiuni-divertisment-septembrie-2019
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-emisiuni-divertisment-octombrie-2019

    Ai revenit, "milica" ? "umorul", pe national egal cu comercial (pensionarii nu ?). "Vocea", mai bine pe comercial decat pe national (tineretul).
    Si sa nu uit de "Visuri la cheie", lider miercuri cu 9,9 comercial (ca "Chefii" lui "mile"). Dar audientele, pauza...

    "romanii aleg antene"
    Pensionarii au ales "Antena 1" (national). Cei de la oras au mers pe "Pro" (urban). Dar daca alegem intervalul prime-time (si dupa miezul noptii), ce au ales romanii ?

    "ati rezistat la lalaituri ieftine"
    Cum rezisti tu la "Te cunosc de undeva" (lider la pensionari). Si audientele aceste emisiuni, pauza... Probabil nici maine nu apare stirea respectiva.

    Aici nu comentezi, "milica" ? 12,3 pe comercial, dublu fata de "antena":
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-exit-poll-24-noiembrie
  • Cool, dar poate sa faca asta saptamana de saptamana? Nu prea. Si x factor a batut o data vocea si tot in umbra vocii a ramas. Altfel, banuiesc ca trebuia sa se intample la un moment dat. Vocea scade dupa preselectii in fiecare an. I a luat antenei cam mult sa profite de asta.
  • Pfai, câțiva ani de-acum încolo nu le mai ajungi anteniștilor cu prăjina la nas. Vocea României s-au dus ***. Prezența unor jurați de doi bani ca Brenciu și Rimes și repezeala cu care este realizată emisiunea i-au făcut să fie întrecuți de o emisiune patetică de auto-ironie.
  • Mama, ce se excita astia cu antenuta. Au vazut ca nu mai au cu ce sa faca umor si au adus vedetute sa le faca roast-uri scrise de altii, ce sa-ti zic? Cat credeti ca o sa va tina?
  • "marian" *** ,daca vorbea un întelept mai ziceam dar asa,un prost ca tine sa comenteze în acest fel.... Vai de viata ta ***!

Trimite un comentariu