Skip to main content

TPS Engage, firmă fondată de Matei Psatta, parteneriat cu Carrefour pentru publicitatea în peste 700 de ecrane din magazine

 
TPS Engage, firmă fondată de Matei Psatta, parteneriat cu Carrefour pentru publicitatea în peste 700 de ecrane din magazine

Reclame pe ecranele din Careefour, prin platforma de publicitate TPS Engage, firma care îl are co-fondator pe Matei Psatta. Carrefour a încheiat un parteneriat cu compania de tech, în urma căruia clienţii pot programa campanii contextuale ce poate fi afişate pe cele 700 de ecrane instalate în magazinele Carrefour România

Publicitate

„În acest fel, publicitarii pot programa cu uşurinţă campanii pe ecranele din hipermarketurile Carrefour şi pot folosi datele pentru a afişa conţinut personalizat şi pentru a urmări rezultatele”, anunţă reprezentanţii TPS Engage.

TPS precizează că va începe să instaleze şi camere cu face detection, pentru a raporta date demografice, ce permit difuzarea de conţinut targetat în timp real, anunţă compania.
TPS este un start up de tehnologie pentru publicitate outdoor, lansat de Matei Psatta şi Bogdan Savonea. Anul trecut, business-ul a trecut la un nou nivel după ce a obţinut finanţare de la Techstars Dubai, pentru a realiza prima reţea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor şi outdoor. În vara aceasta, TPS Engage s-a extins în Coreea de Sud.
Concret, este vorba despre o platformă prin intermediul căreia utilizatorii pot demara campanii publicitare pe ecrane digitale oudoor (şi le pot schimba conţinutul în timp real), indiferent de oraşul sau ţara în care sunt instalate.

România în Times Square

Un exemplu de campanie cumpărată „la distanţă” de Aqua Carpatica, de Ziua României, în Times Square.
Pe 1 decembrie, pe panourile digitale uriaşe din Times Square a fost afişat steagul României, alături de mesajul: „La mulţi ani, România”.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus