Skip to main content

RETAILERII AU TALENT. Show-ul Românii au talent, sponsorizat de un retailer. Vedetele emisiunii, și ele imagine pentru diverse magazine

 
RETAILERII AU TALENT. Show-ul Românii au talent, sponsorizat de un retailer. Vedetele emisiunii, și ele imagine pentru diverse magazine

RETAILERII AU TALENT. Show-ul Românii au talent are de anul acesta un nou sponsor. Anul acesta, show-ul de talente, ajuns la sezonul 10, are un nou sponsor, retailerul Lidl. Până la începutul sezonului trecut, sponsor al emisiunii era Telekom (companie cu care postul TV a avut diferende comerciale).

Publicitate

Anul acesta, Românii au talent și-a găsit sponsor nou, după nouă ani de colaborare de Telekom. Este vorba despre Lidl, după cum a anunțat Pro TV în promo-urile de post.

Lidl, sponsorul din acest an Românii au talent, nu este singurul retailer care "curtează emisiunea". Și câteva dintre vedetele show-ului sunt, la rândul lor, „fețele” unor retaileri.

Pavel Bartoș, unul dintre prezentatorii emisiunii, este de mai mult timp imaginea Metro. Apare și în prezent într-un spot al companiei, în care joacă rolului unui ...prezentator de show TV.

Smiley, partenerul lui Bartoș, este și el imagine pentru un retailer. Din acest an, Smiley e „fața” campaniilor Kaufland.

Unul dintre jurați - Andi Moisescu - a apărut până recent în numeroase campanii Selgros. Brandul a fost și unul dintre sponsorii emisiunii Apropo TV, pe care Andi Moisescu o realizează pentru Pro TV.

Divorț după nouă ani de "conviețuire"

Până acum, Românii au talent a fost sponsorizat de Telekom, încă de la începuturi, pe vremea când se numea Cosmote și până în 2019.

Anul trecut, chiar în timpul unei ediții Românii au talent, show sponsorizat de Telekom, Pro TV anunța că posturile sale „ar putea” să nu mai fie disponibile în rețelele Telekom și NextGen.

„ProTV a folosit o tactică brutală de denigrare şi calomniere a grupului Telekom Romania, rulând în emisiunea "Românii au talent" - pe care Telekom a sponsorizat-o nouă ani la rând, din 2011, mesajul referitor la ieşirea din grilele Telekom şi NextGen, minute în şir, pentru a se asigura că a produs un efect cu adevărat copleşitor”, spunea atunci Telekom într-o scrisoare deschisă adresată CNA.

Ca rezultat, compania telecom nu s-a mai regăsit printre sponsorii Vocea României. Anul trecut, marele premiu al show-ului a fost oferit de Splend'or, rețea de magazine de bijuterii.

Citește și: 

PREMIERĂ. Vocea României, primul sezon fără Telekom sponsor. Cine sponsorizează acum show-ul de pe Pro TV

REACȚIE. "Pro TV vrea creșterea prețului." Reacția Telekom după anunțul agresiv al Pro TV că "ar putea ieși" din grila operatoruluiULTIMĂ ORĂ.

Pro TV anunță agresiv că ar putea ieși de pe Telekom și NextGen. Toate site-urile Pro, "inundate" de anunț

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu