Skip to main content

Antena 3: „Emisiunile înregistrate vor fi suspendate momentan”. Cine poate, lucrează de la distanţă. Ce vor face jurnaliştii în perioada următoare?

 
Antena 3: „Emisiunile înregistrate vor fi suspendate momentan”. Cine poate, lucrează de la distanţă. Ce vor face jurnaliştii în perioada următoare?

CORONAVIRUS. „Reporterii si, pe cat posibil, si operatorii, nu vor mai intra in redactie nici pentru a pleca spre si nici cand se intorc de la fimare”, se arată într-un mesaj intern dat în redacţia postului Antena 3.

Publicitate

Staţia de ştiri ia măsuri de prevenire a unei eventuale epidemii de Coronavirus în redacţie. Deciziile vin în contextul în care epidemia ameninţă ţara noastră, ajunsă la un număr de 25 de îmbolnăviri la ora redactării acestei ştiri.

O altă măsură importantă este suspendarea temporară a emisiunilor înregistrate:

„Emisiunile inregistrate vor fi suspendate temporar, pentru a putea asigura o mai mare flexibilitate a echipelor de productie pentru realizarea continutului live (cele deja inregistrate vor fi difuzate)”

Principalele măsuri pe scurt, potrivit informaţiilor Paginademedia.ro:

- vor fi distribuite masti de protectie pentru toti cei care se deplaseaza in medii cu risc ridicat, inclusiv pentru cei care calatoresc cu metroul sau transportul in comun de suprafata

- evitati, pe cat posibil, contactul foarte apropiat cu orice persoana (pastrati distanta, mai ales in interactiunile din teren, in zone vulnerabile).

- reporterii vor primi de la EOD indicatii pentru a limita la maxim contactul direct cu restul personalului din redactie (cei mai multi vor ramane in teren, urmand ca responsabilitatile de redactare sa fie preluate de un numar de 3-4 reporteri care nu vor mai iesi in teren, precum si de catre redactori).

- reporterii si, pe cat posibil, si operatorii, nu vor mai intra in redactie nici pentru a pleca spre si nici cand se intorc de la fimare.

- departamentele Machiaj, Garderoba si cele de suport, HR, Financiar, Contabilitate isi vor reduce efectivele pentru a putea asigura rezerva de personal

- departamentul Promo isi va reduce activitatea in sediul redactiei, preluand o parte din atributiile de la distanta

- emisiunile inregistrate vor fi suspendate temporar, pentru a putea asigura o mai mare flexibilitate a echipelor de productie pentru realizarea continutului live (cele deja inregistrate vor fi difuzate)

- orice angajat care poate sa si desfasoare atributiile de la distanta va intra in acest regim de munca

- orice angajat prezinta simptome specifice va semnala acest lucru, se va prezenta la medic si va fi retras din activitate pentru testare sau, tratament dupa caz.

- se elimina circulatia fizica a documentelor externe si interne de natura financiara. Toate platile se vor realiza pe card

Digi24, Ringier, TVR şi Adevărul au luat câteva decizii prin care încearcă să prevină eventuale îmbolnăviri în redacţii.


COVID-19. Măsuri obligatorii la Digi 24. Ce trebuie să facă angajaţii? Mai puţini invitaţi în platou, mai mulţi prin telefon. Fără machiaj pentru invitaţi şi ziarişti


COVID-19. Măsuri la Ringier. Angajaţii publicaţiilor vor lucra de acasă în următoarele două săptămâni


FĂRĂ SPECTATORI. Măsuri anti-coronavirus în TVR: Toate emisiunile care se produc se vor realiza FĂRĂ public


Prevenţie şi în redacţiile Click şi Adevărul. O parte din angajaţi vor lucra de acasă


Mesajul intern din redacţia postului Antena 3

Pentru siguranta fiecaruia dintre noi si pentru buna functionare a redactiei si serviciilor operationale si de suport ale Antena 3, vom recurge la cateva masuri imediate in contextul situatiei epidemice cu care se confrunta si Romania.

Fiecare dintre aceste decizii isi propune sa evite atat imbolnavirea vreunuia dintre noi cat si posibila raspandire dar sa asigure functionarea in regim cvasi-normal a statiei daca am fi nevoiti sa fim supusi unor masuri extreme, precum carantina sau obligativitatea izolarii la domiciliu a unui numar important dintre angajati si colaboratori.

Masurile de acum vor fi completate cu un alt set, pe masura ce vom fi pregatiti sa le implementam si, desigur, in functie de evolutia starii de fapt.
Va rugam sa tineti cont de fiecare dintre aceste decizii, astfel incat sa putem avea grija unii de altii. De asemenea, va rugam sa semnalati orice lipsa sau disfunctie dar sa furnizati si posibile solutii pentru a face mai eficienta activitatea sau pentru a spori gradul de protectie

-au fost deja distribuite - si vom continua sa o facem - materiale, solutii pentru dezinfectie, la intrarile in cladiri, in automobilele de serviciu, precum si in spatiile unde va desfasurati activitatea (rog semnalati absenta lor daca este cazul si epuizarea lor cu suficient timp inainte)

-vor fi distribuite masti de protectie pentru toti cei care se deplaseaza in medii cu risc ridicat, inclusiv pentru cei care calatoresc cu metroul sau transportul in comun de suprafata (asteptam livrari).

-evitati, pe cat posibil, contactul foarte apropiat cu orice persoana (pastrati distanta, mai ales in interactiunile din teren, in zone vulnerabile).

-reporterii vor primi de la EOD indicatii pentru a limita la maxim contactul direct cu restul personalului din redactie (cei mai multi vor ramane in teren, urmand ca responsabilitatile de redactare sa fie preluate de un numar de 3-4 reporteri care nu vor mai iesi in teren, precum si de catre redactori).

-operatorii vor primi indicatii de la sefii de productie pentru a evita contactul cu restul personalului din redactie (vor folosi cat mai frecvent modalitatile de play-out)

-reporterii si, pe cat posibil, si operatorii, nu vor mai intra in redactie nici pentru a pleca spre si nici cand se intorc de la fimare.

-vor fi constituite echipe de rezerva in departamentele Redactori,

Editori (stiri/emisiuni), Producatori, Coordonare productie, Coordonare teritoriu, Editare video, Eerne, Online care vor activa exclusiv de acasa sau din locatii exterioare redactiei pana la momentul cand vom avea capacitatea tehnica pentru ca toate aceste activitati sa fie efectuate de la distanta (sefii directi vor stabili lista).

- se elimina circulatia fizica a documentelor externe si interne de natura financiara.

- toate platile se vor realiza pe card

-departamentele Machiaj, Garderoba si cele de suport, HR, Financiar, Contabilitate isi vor reduce efectivele pentru a putea asigura rezerva de personal

-departamentul Promo isi va reduce activitatea in sediul redactiei, preluand o parte din atributiile de la distanta

-emisiunile inregistrate vor fi suspendate temporar, pentru a putea asigura o mai mare flexibilitate a echipelor de productie pentru realizarea continutului live (cele deja inregistrate vor fi difuzate)

-orice angajat care poate sa si desfasoare atributiile de la distanta va intra in acest regim de munca

- orice angajat prezinta simptome specifice va semnala acest lucru, se va prezenta la medic si va fi retras din activitate pentru testare sau, tratament dupa caz.

Toate aceste masuri (cu exceptia celor care privesc solutii tehnice pentru care e nevoie de 1-2 zile) vor fi aplicate incepand de miercuri, 11 martie 2020. Tot ceea ce contine acest set de actiuni este menit sa ne dea siguranta si sa ne permita sa ne valorificam si competentele profesionale, cele de care, se vede limpede si in aceste zile, are nevoie publicul pentru a fi corect informat.

Cu calm, disciplina si incredere nu avem de ce sa ne ingrijoram.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus