Skip to main content

Patru ani de la relansarea Guerrilla. Astăzi. Și-au făcut un fel de „Revolut”, card bancar pentru comunitatea Avanpost

 
Patru ani de la relansarea Guerrilla. Astăzi. Și-au făcut un fel de „Revolut”, card bancar pentru comunitatea Avanpost

Radio Guerrilla împlinește, astăzi, patru ani de la relansare. Pe 27 mai 2016, se auzeau, din nou, în FM-ul românesc vocile postului Radio Guerrilla. 

Stația radio marchează patru ani de la relansare, cu o promoție pentru ascultători. Este vorba despre un card - Cardul Radio Guerrilla - care dă reduceri la produsele vândute de afacerile intrate în comunitatea Avanpost Radio Guerrilla. E un fel de Revolut. 

Publicitate

Înainte de toate detaliile despre Cardul Guerrilla, câteva detalii despre inițiativa Avanpost. 

Reamintim că proiectul își propune să promoveze mici afaceri, din diverse domenii - de la clinici la cafenele și mici făbricuțe. Acestea primesc „ștampila" Avanpost Radio Guerrilla. În fiecare zi, cei care au aceste afaceri sunt invitați să intre în direct pe Radio Guerrilla. Mihai Dobrovolschi a vorbit, pe larg, despre acest proiect la Interviurile Paginademedia.ro

Acum, ce este cardul lansat astăzi? 

Este un card de debit Mastercard Gold, emis Libra Internet Bank, cu un comision de 9 lei taxă de administrare (pe lună). Funcționează ca un fel de „Revolut”, cu transferuri pe loc cu prietenii, salon VIP in aeroport, asigurare automata sau cursuri de schimb valutar. 

Mai mult, dă o reducere de 10% în orice loc, restaurat, hotel sau magazin, care are „ștampila” Avanpost: 

„La plata cu Cardul Radio Guerrilla intr-un Avanpost Radio Guerrilla ai automat 10% reducere instant. Da, in orice Avanpost, fie el restaurant, hotel, clinica, magazin, din orice domeniu, cumperi cu 10% reducere instant”, spun reprezentanții stației radio. 

Cardul poate fi comandat prin aplicația Avanpost Radio Guerrilla. Vine în două variante: Roz sau Camuflaj.

Citește și: Dobrovolschi și proiectul Avanpost Guerrilla: "Și noi putem ajuta, așa cum și noi am fost ajutați"

VIDEO. Dobrovolschi, despre proiectul Avanpost Guerrilla

 

Patru ani de la relansarea Radio Guerrilla

Astăzi se împlinesc patru ani de la relansarea Radio Guerrila, din 27 mai 2016. Stația revenea după trei ani de pauză. Pe 23 septembrie 2013, Radio Guerrilla își oprea emisia în FM. Cele 24 de licențe ale Guerrilla (23 terestre și una prin satelit) fuseseră retrase de Consiliul Național al Audiovizualului.

De ce?

Proprietarul de atunci al radioului, Realitatea Media (aflată și atunci în insolvență), a încercat să vândă la licitație frecvențele Guerrilla, lucru interzis de Legea Audiovizualului. Prin urmare, membrii au decis, prin vot, retragerea frecvențelor

Radio Guerrilla a fost lansat în anul 2004.

Numele a fost dat de Dragoș Mușat (Tetelu), după cum a povestit Adrian Popescu, Managing Partner Radio Guerrilla, într-un articol pentru IQads.

Citește și: 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Mi-a placut ca in matinal, cand au prezentat produsul, chiar inainte sa zica ce produs lanseaza a trebuit sa zica Popescu de Revolut ca e naspa si toti *** isi fac (ei venind pe piata cu un produs aproape identic in afara de reducerea la avanposturi, care putea sa fie un membership card si gata - dar nu le aducea bani). Asta-i nivelul de la Guerrilla acum, asta-i mentalitatea de grup acolo, *** nu colegi de breasla pe umarul carora s-a cladit colectiv ceva. Au ajuns si ei fix post de radio comercial generalist. Inteleg plecarile din ultimul an, nici eu nu mi-as fi compromis niste principii doar pentru bani.
  • @guvernatorul pensionar
    Alooo ! Ciocu’. mic si joc din glezne ca nici guvizii nu mai musca la prosteala voastra. Cifrele vorbeste. Cifrele invinge. Agentiile si clientii sa se uite cu atentie la market share-ul Guerila la ultimul val de audiente :
    (Prime-Time) în valurile ianuarie - aprilie 2019 și ianuarie - aprilie 2020
    BUCURESTI Daily Reach 2019 Market Share 2019 (%) Daily Reach 2020 Market Share 2020 (%)
    12 Guerrilla 42.000 3.5 26.400 2.1
    O scadere catastrofala comparTiv cu anul trecut . De la 3,5 % la 2,1%.
    De vina-s Exarhu, Tanase, Vintila, Craioveanu, Petru si *** care de fapt au construit acesr radio .Dar cum se intampla pe la noi Impostorii devin eroi. Rusinica Dragnea, Ciolacu, Adrean Popicu si Dobro.
  • Gizzz! Aici s-au strâns sa comenteze tonti expiratii mătrășiti de la Gorrilla? Postează sub diverse nickuri toți baterii, alde: Iulian Tanase, Petru, Ventila, ‘’Iexarcu’’ regele la gumele iexpirate Dona...
  • Tot hipsterii sint vinovati de prabusirea audientelor Guerila ?
    Asta-i mai lipsea chelului : cardul de margaitar.
    Schimbati directorul postului si playlistul pina nu e prea tirziu.
  • Penibil. Economia arde si Dragnea de Braila isi lanseaza card de sanatate.
    Treziti-va pana nu va fi prea tarziu. Audientele cum au iesit Dobro? Linisteee.
  • Guerilla lanseaza un card acum cind toate afacerile din zona de horeca si evenimente sint la pamant !!! Mai bine si-ar schimba muzica si o parte din emisiuni care sint tot mai prafuite.
    Management amatorial dublat de criza care vine va termina trist acest radio pe vremuri elitist.
  • Usor usor vad ca cei de la guerrilla ajung ca Nasul TV, si acolo si-au facut aia o comunitate a lor, isi imparteau actiuni cu chipul lui trump pe ele...nu mai stiu ce s-au ales de ei. Pacat de ce a fost acest radio si ce a ajuns. Emisiunea de dimineata a devenit neascultabila,
  • Fusesem fan, în trecut. Mi s-a citit numele, la relansare. Voiam Guerrilla înapoi.

    Din păcate, nu mai este ce a fost, "not by a long shot". A murit și Tamango, Dumnezeu să îl ierte...

    Atât ca orientare "politică", dar și ca orice vreți voi, nu mai este ceea ce ar fi trebuit să fie.

    Sunt alternative, inclusiv locale, cum este EBS Radio, mult, mult mai bune, cu stream-uri variate și infrastructură. Nici măcar emisiunile care "deschid minți" nu mai sunt astfel.

    Păcat să "nu te retragi în glorie"...

    PS: Paginademedia.ro, tot mai aveți butonul de "Google+"?! Au trecut totuși ceva ani...

Trimite un comentariu