Skip to main content

VIDEO. Marian Ionescu - Mariciu: influencerii şi reclama mascată. Ce concluzii tragem după scandalul cremelor Plush Bio

 
VIDEO. Marian Ionescu - Mariciu: influencerii şi reclama mascată. Ce concluzii tragem după scandalul cremelor Plush Bio

VIDEO. Interviurile Paginademedia. După scandalul ultimelor zile - crema cu probleme promovată de o serie de influenceri care nu au marcat publicitatea - o discuţie deschisă cu Marian Ionescu - Mariciu.

Publicitate

Cum se poate rezolva problema publicităţii mascate nemarcate practicate de către influenceri? Cine este de vină, influencerul care nu marchează sau publicul naiv? Ce nu se (prea) marchează?

Una dintre idei: Clienţii ar trebui să fie mai atenţi cu ce influenceri se asociază, să nu se uite doar la cifre. Iar influencerii să fie mai responsabili.

Marian Ionescu, unul dintre cei care a semnalat că nu a fost în regulă ce au făcut influencerii în cazul Plush Bio, în dialog cu Petrisor Obae, editorul Paginademedia.ro.

Înainte, cazul Pluh Bio, pe scurt:

Mai mulţi influenceri au promovat o cremă de la Plush Bio fără a marca publicitatea, iar mai multe cliente au reclamat că produsul le-a făcut rău.

Dorian Popa, Bianca Drăguşanu, Gina Pistol, Lidia Buble, Andreea Tonciu, Andreea Antonescu, Adelina Pestriţu sau Nicole Cherry sunt printre vedetele care au promovat crema pe reţelele sociale.

După izbucinrea scandalului, scria Libertatea, Adelina Pestriţu a renunţat la contract, iar alţi influencer - Dorian Popa, Bianca Drăguşanu - au spus în continuare că nu au probleme cu crema. Dorian Popa a făcut chiar un clip în fabrică, la care a blocat comentariile, după care l-a şters.

Detalii, aici: Cazul Plush Bio - din nou despre influenceri şi publicitatea mascată nemarcată. Recomandă produse, dar nu spun că primesc bani

VIDEO. Marian Ionescu, despre influenceri şi publicitatea nemarcată:

Citeşte şi: Cazul Plush Bio: din nou despre influenceri şi publicitatea mascată nemarcată. Recomandă produse, dar nu spun că primesc bani


Citeşte şi: Influencerii şi reclama mascată. Cum se face "la ei"? Modelul Kendall Jenner 90.000 penalizare pentru reclama la Fyre Festival, un eveniment fals


Citeşte şi: BUCUREŞTIUL PARALEL. Cât cheltuie STB pe campania cu vloggeri şi cine s-a ocupat. Nume şi cifre. Autobuzele, promovate printr-o campanie "fără P"


Citeşte şi: EFECTE. După articolul Paginademedia.ro, BRomania şi Alex Ghidush au marcat campania pentru mersul cu autobuzul


Citeşte şi: Reclamă nemarcată: Andreea Marin a lăudat un centru medical, dar nu a spus că avea contract cu Primăria care le administra

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • un ascultator un ascultator
    Eeee....influenteaza sensul apei curgatoare!
  • margot margot
    Nenea asta cine e si cu ce se ocupa , ce JOB poseda ? Spala vase in Italia ca influencer ?

Trimite un comentariu

sus