Skip to main content

VIDEO. Marian Ionescu - Mariciu: influencerii și reclama mascată. Ce concluzii tragem după scandalul cremelor Plush Bio

 
VIDEO. Marian Ionescu - Mariciu: influencerii și reclama mascată. Ce concluzii tragem după scandalul cremelor Plush Bio

VIDEO. Interviurile Paginademedia. După scandalul ultimelor zile - crema cu probleme promovată de o serie de influenceri care nu au marcat publicitatea - o discuție deschisă cu Marian Ionescu - Mariciu.

Publicitate

Cum se poate rezolva problema publicității mascate nemarcate practicate de către influenceri? Cine este de vină, influencerul care nu marchează sau publicul naiv? Ce nu se (prea) marchează?

Una dintre idei: Clienții ar trebui să fie mai atenți cu ce influenceri se asociază, să nu se uite doar la cifre. Iar influencerii să fie mai responsabili.

Marian Ionescu, unul dintre cei care a semnalat că nu a fost în regulă ce au făcut influencerii în cazul Plush Bio, în dialog cu Petrisor Obae, editorul Paginademedia.ro.

Înainte, cazul Pluh Bio, pe scurt:

Mai mulți influenceri au promovat o cremă de la Plush Bio fără a marca publicitatea, iar mai multe cliente au reclamat că produsul le-a făcut rău.

Dorian Popa, Bianca Drăgușanu, Gina Pistol, Lidia Buble, Andreea Tonciu, Andreea Antonescu, Adelina Pestrițu sau Nicole Cherry sunt printre vedetele care au promovat crema pe rețelele sociale.

După izbucinrea scandalului, scria Libertatea, Adelina Pestrițu a renunțat la contract, iar alți influencer - Dorian Popa, Bianca Drăgușanu - au spus în continuare că nu au probleme cu crema. Dorian Popa a făcut chiar un clip în fabrică, la care a blocat comentariile, după care l-a șters.

Detalii, aici: Cazul Plush Bio - din nou despre influenceri și publicitatea mascată nemarcată. Recomandă produse, dar nu spun că primesc bani

VIDEO. Marian Ionescu, despre influenceri și publicitatea nemarcată:

Citește și: Cazul Plush Bio: din nou despre influenceri și publicitatea mascată nemarcată. Recomandă produse, dar nu spun că primesc bani


Citește și: Influencerii și reclama mascată. Cum se face "la ei"? Modelul Kendall Jenner 90.000 penalizare pentru reclama la Fyre Festival, un eveniment fals


Citește și: BUCUREȘTIUL PARALEL. Cât cheltuie STB pe campania cu vloggeri și cine s-a ocupat. Nume și cifre. Autobuzele, promovate printr-o campanie "fără P"


Citește și: EFECTE. După articolul Paginademedia.ro, BRomania și Alex Ghidush au marcat campania pentru mersul cu autobuzul


Citește și: Reclamă nemarcată: Andreea Marin a lăudat un centru medical, dar nu a spus că avea contract cu Primăria care le administra

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu