Skip to main content

Radu Budeanu, patronul Cancan, Ciao și Gândul, a recunoscut că i-a dat mită Elenei Udrea

 
Radu Budeanu, patronul Cancan, Ciao și Gândul, a recunoscut că i-a dat mită Elenei Udrea
Foto | Tolo.ro

Radu Budeanu, patron Cancan, Ciao și Gândul, a recunoscut că i-a dat mită Elenei Udrea. Omul de afaceri a declarat, la DNA, că a intermediat o mită de 3,8 milioane de euro pentru Elena Udrea, din partea unui alt om de afaceri, scrie Libertatea

Budeanu a încheiat un acord de recunoaştere a vinovăţiei cu DNA în dosarul Hidroelectrica, în care este acuzat că a intermediat o mită de 3,8 milioane dolari, primită Elena Udrea, ministru al Dezvoltării Regionale şi Turismului la acea vremea. 

Publicitate

În schimbul banilor, Udrea ar fi urmat să-și folosească influența pentru menținerea unor contracte cu compania de stat Hidroelectrica.

În perioada noiembrie 2011 – februarie 2012, Radu Budeanu ar fi predat, printr-un intermediar, fostului ministru suma de 3,8 milioane de dolari, pusă la dispoziție de omul de afaceri, mai transmite Libertatea care citează DNA.

Pentru că și-a recunoscut fapta, Budeanu ar urma să primească o pedeapsă de doi ani cu suspendare, menționează aceeași sursă.

În dosarul Hidroelectrica, Elena Udrea a fost trimisă în judecată de DNA, în decembrie 2017, pentru trafic de influenţă şi spălare de bani. În același dosar, Dan Andronic (acționar majoritar al Editurii Evenimentul Zilei și Capital) este acuzat pentru mărturie mincinoasă, notează și Europa FM.

Budeanu a preluat mai multe titluri de la Mediafaxul lui Sârbu

Reamintim că Radu Budeanu, fondatorul Cancan și Ciao, a cumpărat mărcile Gândul, Descoperă, CSID, Apropo TV și Go4IT, de la Adrian Sârbu, proprietarul Mediafax Group. Mișcarea s-a produs în toamna lui 2019. Și mărcile ProSport și ProMotor au trecut la Budeanu, în mai 2019

Grupul lui Radu Budeanu, cei mai mulți bani de la Guvern pe campania „Poartă Mască”

De notat că grupul lui Radu Budeanu încasează cei mai mulți de la Guvern pe campania „Poartă mască”, dintre jucătorii de pe online.

Jumătate de milion de euro, pentru patru luni, se duc către grupul lui Radu Budeanu (prin două firme), care are site-urile prosport.ro (cu secțiunea tacataca.ro, axată pe generarea de clickuri, de care Paginademedia.ro a scris în trecut), gândul și cancan.ro.

Cifrele însă vor putea fi mai mari, în noile condiții, în care prețurile au fost mărite, pe de o parte și, pe de altă parte, perioada campaniei a fost prelungită.


Citește și: Schimbări majore în Ordonanța bani pentru presă: încă 10 milioane în plus. Prețuri mai mari pentru TV, dar și pentru online. Campania, prelungită


 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu