Skip to main content

TOP ADC. Cele mai creative idei la-nceput de vară. O campanie Lidl, proiectul lunii iunie. KFC, Regina Maria sau reclamele cu Ghiţă Ciobanul, pe listă

 
TOP ADC. Cele mai creative idei la-nceput de vară. O campanie Lidl, proiectul lunii iunie. KFC, Regina Maria sau reclamele cu Ghiţă Ciobanul, pe listă

TOP ADC | IUNIE 2020. Campanii creative la-nceput de vară. ADC, organizaţia care reuneşte creativii din agenţii, a publicat cele mai tari idei publicitare lansate în luna iunie.

Publicitate

Un proiect Lidl este, din nou, în centrul atenţiei în topul ADC. Campania Bucate ca la Carte a câştigat titlul de Lucrarea lunii şi s-a clasat pe primul loc în categoria Digital.

Al doilea episod, Masa lui Caragiale, continuă seria lansată de agenţia MullenLowe pentru Lidl – Cămara Noastră. Seria urmăreşte modul în care scriitorii celebri ai literaturii române prezentau în operele lor bunătăţi tradiţionale locale.

Masa lui Rebreanu, primul episod al campaniei, a fost proiectul lunii martie.

Alex Negoescu (group creative director | Publicis România şi membru ADC*RO), despre ideea celor de la Lidl:

„Masa lui Caragiale - o nouă execuţie remarcabilă dintr-un proiect remarcabil, de la insight-ul proustian până la madeleinele din instore şi un exemplu de cum să deschizi un brand unui target premium. Felicitări echipei!”, a spus acesta.

VIDEO. Cămara Noastră | Masa lui Caragiale, Bucate ca la Carte


DIGITAL: KFC, The Last of Us Part II şi... Lidl


Locul secund, în categoria Digital, este ocupat de campania de lansare a jocului The Last of Us Part II în România. Pentru a celebra momentul, agenţia SmartPoint şi brandul PlayStation au creat împreună cu Surorile Osoianu un cover românesc al piesei Through the Valley.

Artiştii au interpretat şi adaptat soundtrackul cântat de protagonista jocului într-o doină cu accente tradiţionale.

Podiumul a fost completat de noul serial online semnat de MRM//McCann pentru KFC: The Croppers. Proiectul prezintă aventurile găştii autonumite The Croppers şi modul în care cei patru membri pot transforma orice fotografie în postul perfect de Instagram.

Echipa creativă este formată din: Corina Ion | Head of Art Directors şi Ioana Enache | Copywriter.

Menţiunile categoriei:

Un dintre menţiuni a mers către proiectul Catalogul de Furturi, un proiect semnat de Mercury 360 pentru Poliţia Română.

Campania de conştientizare evidenţiază faptul că imaginile postate pe reţelele sociale în timpul pandemiei expun bunurile de valoare din locuinţe, atrăgând atenţia infractorilor.

Creativii din spatele campaniei au fost Alexandru Neculae | Senior Art Director şi Camelia Grad | Senior Copywriter.

Pe lista menţiunilor se regăseşte şi campania de rebranding a Centrului Naţional al Dansului Bucureşti, semnată de Daniel&Andrew Studio. Centrul a anunţat schimbarea site-ului pe contul de Instagram ca un gest de apropiere adaptată vremurilor de distanţare socială.

Nu în ultimul rând, o menţiune a mers către un alt proiect Lidl: Campania În familie, facem mereu loc, semnată de Mullen Lowe.

Proiectul a pornit de următoarea idee, o regulă nescrisă din familiile româneşti: găsim mereu loc în plus pentru cineva la masă, spun reprezentanţii companiei. Mai multe detalii, AICI.


TV: Telekom şi campania cu Ghiţă Ciobanul şi „mondenul” Alex Bogdan


Menţiune în categorie are campania Telekonomie, semnată de Leo Burnett pentru Telekom. Spoturile campaniei prezintă sfaturile pe care Ghiţă Ciobanu i le dă prietenului său Niţă pentru a-l convinge că portarea la Telekom este soluţia problemelor sale.

De ce îi spune Telekom Ciobanul Gheorghe şi nu Ciobanul Ghiţă? Răspunsul, AICI.

În spatele proiectului au stat Andreas Aron | Group Creative Director, Viorel Holovach | Senior Art Director şi Şerban Tudorache | Copywriter.


Outdoor: Primul loc pentru o campanie Regina Maria


În categoria Outdoor, primul loc a mers către execuţiile de la metrou pentru campania Ascultă-ţi corpul. Proiectul a fost semnat de agenţia CAP pentru Regina Maria.

Afişele de la metrou explică motivele pentru care trebuie să fim în continuare precauţi şi responsabili faţă de noi şi de cei din jurul nostru, chiar dacă restricţiile
încep să se ridice.

Echipa creativă: Attila Hun, Cătălin Rulea | Art Directors, Marius Aldea şi Codin Caradimu | Copywriters.


Print: DoR, numărul de vară din 2020


Primul loc a fost adjudecat de coperta cu numărul 40 a revistei DoR - Vară 2020. Acest număr vorbeşte despre felul în care s-a resimţit perioada de pandemie, ce provocări a adus şi ce schimbări s-au produs.

Ilustraţia prezintă situaţia cu care ne confruntăm cu toţii şi pe care fie o acceptăm cu resentiment, fie o îmbunătăţim în avantajul nostru.

Echipa din spatele proiectului: Dan Perjovschi | Ilustraţie, Oana Barbonie | Editor vizual şi Artemisa Pascu | Designer.

Pe locul doi se află coperta albumului By your Side pentru Matthew Sommers şi Adam Fuller. Designul albumului prezentat pe un disc vinil este realizat de Bogdan Ceauşescu şi Sebastian Pren.

Menţiune are şi afişul Documentary Mondays, creat de Daniel&Andrew Studio pentru Centrul Ceh. Posterul anunţă o nouă ediţie a programului de proiecţii, cu menţiunea că de
această dată evenimentul se va desfăşura online. În acest context, Documentary Mondays a devenit parte a unui program internaţional, organizat alături de Centrele Cehe din Berlin şi Londra.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vali, dar audientele serialului *** de la Pro nu te intereseaza?
  • Mai tineti minte de Joburi si de ala care urla ***? Astea sunt reclame de aur,bravo!!!
  • Ce se întâmplă cu voi? Ma așteptăm sa puneti audiențele premierei "Jurământul" de pe Antena

Trimite un comentariu

sus