Skip to main content

TOP ADC. Cele mai creative idei la-nceput de vară. O campanie Lidl, proiectul lunii iunie. KFC, Regina Maria sau reclamele cu Ghiță Ciobanul, pe listă

 
TOP ADC. Cele mai creative idei la-nceput de vară. O campanie Lidl, proiectul lunii iunie. KFC, Regina Maria sau reclamele cu Ghiță Ciobanul, pe listă

TOP ADC | IUNIE 2020. Campanii creative la-nceput de vară. ADC, organizația care reunește creativii din agenții, a publicat cele mai tari idei publicitare lansate în luna iunie. 

Un proiect Lidl este, din nou, în centrul atenției în topul ADC. Campania Bucate ca la Carte a câștigat titlul de Lucrarea lunii și s-a clasat pe primul loc în categoria Digital. 

Publicitate

Al doilea episod, Masa lui Caragiale, continuă seria lansată de agenția MullenLowe pentru Lidl – Cămara Noastră. Seria urmărește modul în care scriitorii celebri ai literaturii române prezentau în operele lor bunătăți tradiționale locale.

Masa lui Rebreanu, primul episod al campaniei, a fost proiectul lunii martie. 

Alex Negoescu (group creative director | Publicis România și membru ADC*RO), despre ideea celor de la Lidl:

„Masa lui Caragiale - o nouă execuție remarcabilă dintr-un proiect remarcabil, de la insight-ul proustian până la madeleinele din instore și un exemplu de cum să deschizi un brand unui target premium. Felicitări echipei!”, a spus acesta. 

VIDEO. Cămara Noastră | Masa lui Caragiale, Bucate ca la Carte


DIGITAL: KFC, The Last of Us Part II și... Lidl


Locul secund, în categoria Digital, este ocupat de campania de lansare a jocului The Last of Us Part II în România. Pentru a celebra momentul, agenția SmartPoint și brandul PlayStation au creat împreună cu Surorile Osoianu un cover românesc al piesei Through the Valley.

Artiștii au interpretat și adaptat soundtrackul cântat de protagonista jocului într-o doină cu accente tradiționale.

Podiumul a fost completat de noul serial online semnat de MRM//McCann pentru KFC: The Croppers. Proiectul prezintă aventurile găștii autonumite The Croppers și modul în care cei patru membri pot transforma orice fotografie în postul perfect de Instagram.

Echipa creativă este formată din: Corina Ion | Head of Art Directors și Ioana Enache | Copywriter.

Mențiunile categoriei: 

Un dintre mențiuni a mers către proiectul Catalogul de Furturi, un proiect semnat de Mercury 360 pentru Poliția Română.

Campania de conștientizare evidențiază faptul că imaginile postate pe rețelele sociale în timpul pandemiei expun bunurile de valoare din locuințe, atrăgând atenția infractorilor.

Creativii din spatele campaniei au fost Alexandru Neculae | Senior Art Director și Camelia Grad | Senior Copywriter.

Pe lista mențiunilor se regăsește și campania de rebranding a Centrului Național al Dansului București, semnată de Daniel&Andrew Studio. Centrul a anunțat schimbarea site-ului pe contul de Instagram ca un gest de apropiere adaptată vremurilor de distanțare socială.

Nu în ultimul rând, o mențiune a mers către un alt proiect Lidl: Campania În familie, facem mereu loc, semnată de Mullen Lowe. 

Proiectul a pornit de următoarea idee, o regulă nescrisă din familiile românești: găsim mereu loc în plus pentru cineva la masă, spun reprezentanții companiei. Mai multe detalii, AICI


TV: Telekom și campania cu Ghiță Ciobanul și „mondenul” Alex Bogdan


Mențiune în categorie are campania Telekonomie, semnată de Leo Burnett pentru Telekom. Spoturile campaniei prezintă sfaturile pe care Ghiță Ciobanu i le dă prietenului său Niță pentru a-l convinge că portarea la Telekom este soluția problemelor sale.

De ce îi spune Telekom Ciobanul Gheorghe și nu Ciobanul Ghiță? Răspunsul, AICI.

În spatele proiectului au stat Andreas Aron | Group Creative Director, Viorel Holovach | Senior Art Director și Șerban Tudorache | Copywriter.


Outdoor: Primul loc pentru o campanie Regina Maria


În categoria Outdoor, primul loc a mers către execuțiile de la metrou pentru campania Ascultă-ți corpul. Proiectul a fost semnat de agenția CAP pentru Regina Maria.

Afișele de la metrou explică motivele pentru care trebuie să fim în continuare precauți și responsabili față de noi și de cei din jurul nostru, chiar dacă restricțiile
încep să se ridice.

Echipa creativă: Attila Hun, Cătălin Rulea | Art Directors, Marius Aldea și Codin Caradimu | Copywriters.


Print: DoR, numărul de vară din 2020


Primul loc a fost adjudecat de coperta cu numărul 40 a revistei DoR - Vară 2020. Acest număr vorbește despre felul în care s-a resimțit perioada de pandemie, ce provocări a adus și ce schimbări s-au produs.

Ilustrația prezintă situația cu care ne confruntăm cu toții și pe care fie o acceptăm cu resentiment, fie o îmbunătățim în avantajul nostru.

Echipa din spatele proiectului: Dan Perjovschi | Ilustrație, Oana Barbonie | Editor vizual și Artemisa Pascu | Designer.

Pe locul doi se află coperta albumului By your Side pentru Matthew Sommers și Adam Fuller. Designul albumului prezentat pe un disc vinil este realizat de Bogdan Ceaușescu și Sebastian Pren.

Mențiune are și afișul Documentary Mondays, creat de Daniel&Andrew Studio pentru Centrul Ceh. Posterul anunță o nouă ediție a programului de proiecții, cu mențiunea că de
această dată evenimentul se va desfășura online. În acest context, Documentary Mondays a devenit parte a unui program internațional, organizat alături de Centrele Cehe din Berlin și Londra.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu