Skip to main content

#PovesteaMea. Laura Moisiu, Graffiti PR: „Viața în agenție nu e un drum lin, e unul cu serpentine”

 
#PovesteaMea. Laura Moisiu, Graffiti PR: „Viața în agenție nu e un drum lin, e unul cu serpentine”

#PovesteaMea.Cum este viața de agenție? Cum ajungi să lucrezi în publicitate și comunicare? Ce este cel mai dificil? Ce îți aduce cele mai mari satisfacții. Povești, la #povesteaMea.

Publicitate

Astăzi, Laura Moisiu, Senior Consultant la Graffiti PR. „Viața în agenție nu e un drum lin, e unul cu serpentin”, susține Laura. Însă de ce a ales să meargă pe acest „drum”?

„Pentru că îmi place să lucrez cu oamenii și să fiu într-o continuă căutare de idei. Pentru că e un loc care forțează limite, lărgește perspective și încurajează dezvoltarea continuă”, spune Laura, pentru Paginademedia.ro.

Laura Moisiu lucrează în departamentul de Comunicare integrată și are drept clienți „Procter & Gamble (Fabric Care, Home Care, Hair Care), CCHBC, Ciuc, Teach for Romania și noul sosit - Concordia”.

Paginademedia.ro: Care sunt cele mai mari „provocări” în a lucra într-un asemenea mediu?

Laura Moisiu: „Să poți să te reinventezi/repliezi în permanență. Să știi să câștigi, dar mai ales să pierzi. Să fii acel partener de călătorie pe care și l-ar dori oricine.

Viața în agenție nu e un drum lin, e unul cu serpentine, răscruci și cu imprevizibil la orice pas. Important e să identifici ce iubești cu adevărat, pentru că de acolo vine puterea de care ai nevoie să găsești noi resurse în tine, să te arunci cu capul înainte, să-ți păstrezi focusul și entuziasmul no matter what.”

Paginademedia.ro: Îți mai amintești primul client cu care ai lucrat?

Laura Moisiu: „UPC. Tocmai lansaseră Smart Nation, o platformă online pentru copiii pasionați de tehnologie și inovație.

Pe de o parte proiectul le dădea acces la informație și mentorship, pe de alta parte îi încuraja să își pună creativitatea la lucru și să vină cu idei care să îi transforme în surse de inspirație.”

Paginademedia.ro: Care a fost cel mai difcil proiect pe care l-ai realizat alături de echipa ta?

Laura Moisiu: „N-aș zice dificil, ci mai degrabă challenging. Un proiect regional, cu o componentă mare de producție, întâmplat anul trecut.

Timp scurt, complexitate ridicată, multe lucruri care puteau să nu meargă conform planului.”

Paginademedia.ro: Clientul preferat?

Laura Moisiu: „Mă consider norocoasă. Am niște clienți faini, cu care am legat o relație bazată pe încredere, respect și suport. N-aș putea sa aleg un singur proiect, dar da, am un brand de suflet. E cumva intuitiv – just take a look at my hair.”

Laura Moisiu, despre publicitatea din România: „Social și mobile advertising-ul s-au transformat din nice to have în must have

Am întrebat-o pe Laura și despre evoluția publicității și transformarea ei în ultimul deceniu. „A evoluat în pas cu consumatorul și cu noile realități din viața lui”, susține ea.

Paginademedia.ro: Cum vezi publicitatea de acum, în comparație cu cea din 2010?

Laura Moisiu: „Publicitatea a evoluat în pas cu consumatorul și cu noile realități din viața lui. Social și mobile advertising-ul s-au transformat din nice to have în must have.

Zona de video a cunoscut o expansiune și o diversificare. Contentul de calitate, relevant, useful a devenit un diferențiator în avalsanșa zilnică de ads, postări și mesaje din feed.

Integrarea noilor tehnologii(AR, VR, etc.) a contribuit la noi moduri de interacțiune – mai meaningful, mai memorabile. User generated content-ul, recomandările din partea prietenilor sau a influencerilor au început să fie din ce în ce mai importante. Accesul la data a ajutat la personalizarea mesajului și la ajustare rapidă.

Autenticitatea și having a brand purpose fac diferența când vine vorba de obținerea deschiderii consumatorului și construirea unei relații cu el pe termen lung.”

Paginademedia.ro: E greu să lucrezi remote în această perioadă?

Laura Moisiu: „Obișnuința e și cel mai bun prieten, și cel mai mare dusman. E clar că pandemia ne-a scos din ea și ne-a dat un test inopinat de adaptabilitate și anduranță.

Ne-a cerut să regândim, reajustăm, reconstruim peste noapte. Ne-a așezat într-o relatie la distanță cu colegii, clienții și partnerii și ne-a făcut să găsim soluții să o facem să funcționeze.

E diferit. Ne-am mutat din aceeași camera în aceeași platforma. De unde în trecut de abia deschideam Teams-ul, acum cred că îl putem manevra chiar și cu ochii închiși. Apoi, într-adevăr, work from home-ul ne-a oferit mai multă libertate în conturarea programului.

Dar a facut și ca liniile separatoare dintre working time și anything else time să nu mai fie clar trasate.”

Paginademedia.ro: Ce fel de cerințe au clienții în această perioadă de pandemie?

Laura Moisiu: „Business as usual ++. Acum mai mult ca oricând clienții au nevoie să vadă agilitate. Dar și proactivitate și inovație în termeni de servicii și produse.”

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu