Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, împărţiţi între România TV, Antena 3, Pro TV şi Antena 1 la ora Exit-Poll-ului. România TV, primul post TV cu dezbaterile

 
Captură România TV
Captură România TV

Audienţe. Seara alegerilor a fost una încăcată pentru televiziuni. Românii au avut trei preferinţe în timp ce se anunţau rezultatele alegerilor, la ora 21.00: România TV, Antena 3 şi Pro TV. Fiecare cu publicul lui.

Publicitate

Primele 15 minute de după ora 21:00 au împărţit preferinţele românilor pe cele trei segmente, acolo unde am avut câte un lider. România TV a dominat pe publicul naţional, iar Antena 3 a fost prima la oraşe.

Egalitate pe publicul comercial între Antena 1 (cu Alessandra Stoicescu) şi Pro TV (cu Cristian Tudor Popescu în studio), posturile care au fost preferate de tineri. Doar 1.000 de tineri a avut Antena 1 în plus la ora 21.00.

În medie, în toată ţară, România TV a înregistrat o audienţă de puţin peste 1 milion de telespectatori la ora 21.00, depăşind la limită Pro TV-ul, care a a avut o ediţie specială a Ştirilor Pro TV prezentată de Cristian Leonte, cu Cristian Tudor Popescu în postura de invitat. Antena 3 a condus oraşele, cu o medie de aproape 700.000 de telespectatori.

Pe publicul tânăr, în primul sfert de oră după 21.00, publicul s-a împărţit în mod egal între Antena 1 şi Pro TV, cu Digi 24 pe locul al treilea.

De notat că România TV nu a prezentat sondajul Exit-Poll, la ieşirea de la urne, făcut de Avangarde (cel cu 47% Nicuşor Dan şi 39% Gabriela Firea). Au dat, în schimb, un sondaj al Sociopol, în care Nicuşor Dan şi Gabriela Firea erau aproape la egalitate (45%-44%) şi în care la Sectorul 1 era dat câştigător Daniel Tudorache, de la PSD, nu Clotilde Armand.

Aceasta a fost situaţia pe sfertul de oră 21.00-21.15, când s-au anunţat rezultatele, dar ce s-a întâmplat după? Unde au fost urmărite dezbaterile dintre orele 21.00 şi 24.00?

România TV a fost cel mai urmărit canal TV pe cele trei ore de dezbateri, detaşat, mult şi în faţa Pro TV şi la nivelul întregii ţări. La oraşe, a fost cu foarte puţin în faţa Antena 3, dar situaţia a fost total diferită în rândul tinerilor.

Pe publicul tânăr, România TV a fost tocmai pe poziţia a şaptea, iar Pro TV a fost pe prima poziţie pe interval (de notat că Pro TV a avut doar o parte de dezbatere pe intervalul 21.00-24.00, restul fiind filme).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

15 minute şi trei lideri pe intervale: România TV, Antena 3 şi Pro TV

Naţional. Primele 15 minute au atras trei învingători pe trei segmente. Au fost minute cruciale în care televiziunile anunţau marele câştigător al Primăriei Capitalei, dar şi primarii de pe sectoare. În toată ţara, România TV a condus topul, având o audienţă de 1.194.000 de telespectatori. Pro TV a încheiat pe locul doi, cu 1.147.000 de urmăritori.

Podiumul a fost încheiat de Antena 3, cu 1.113.000 de privitori. Postul de ştiri al Intact a depăşit chiar Antena 1, care a înregistrat 903.000 de telespectatori cu „Observator special” prezentat de Alessandra Stoicescu.

Dintre posturile de ştiri, Digi 24 s-a clasat pe locul 6, Realitatea Plus pe 9 şi B1 pe 10.

Urban. La oraşe a câştigat Antena 3. Emisiunea de după alegeri moderată de Mihai Gâdea a strâns în faţa televizoarelor 691.000 de telespectatori. A reuşit să depăşească Pro TV, care s-a clasat şi aici pe locul secund, având 553.000 de urmăritori.

Podiumul l-a completat Antena 1, la mică diferenţă - 539.000 de privitori. A urmat România TV, cu 536.000 de urmăritori, în timp ce Realitatea Plus a fost pe 8, iar B1 pe 10.

Comercial. Tinerii au ales să urmărească rezultatul voturilor pe Antena 1 şi pe Pro TV. O medie de 290.000 de tineri la Antena 1 şi de 289.000 la Pro TV.

Dintre staţiile de ştiri, Digi24 a urcat serios şi s-a clasat pe treapta a treia, cu 158.000 de privitori. Urmează Antena 3 cu 133.000 de urmăritori, iar România TV a căzut pe locul 6, cu 86.000 de privitori.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 septembrie, la momentul anunţului rezultatelor votului (21:00-21:15), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Romania TV 1.194.000 6.8 13.4
2 Pro TV 1.147.000 6.5 12.9
3 Antena 3 1.113.000 6.3 12.5
4 Antena 1 903.000 5.1 10.1
5 Kanal D 868.000 4.9 9.7
6 Digi 24 430.000 2.4 4.8
7 TVR 1 368.000 2.1 4.1
8 Prima TV 318.000 1.8 3.6
9 Realitatea Plus 204.000 1.2 2.3
10 B1TV 193.000 1.1 2.2
11 Antena Stars 170.000 1 1.9
12 DigiSport 1 125.000 0.7 1.4
13 Pro 2 121.000 0.7 1.4
14 TVR 2 114.000 0.6 1.3
15 Happy Channel 95.000 0.5 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 septembrie, la momentul anunţului rezultatelor votului (21:00-21:15), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 3 691.000 7.2 14.9
2 Pro TV 553.000 5.8 11.9
3 Antena 1 539.000 5.6 11.6
4 Romania TV 536.000 5.6 11.6
5 Digi 24 336.000 3.5 7.3
6 Kanal D 297.000 3.1 6.4
7 TVR 1 157.000 1.7 3.4
8 Realitatea Plus 153.000 1.6 3.3
9 Prima TV 124.000 1.3 2.7
10 B1TV 122.000 1.3 2.6
11 DigiSport 1 95.000 1 2
12 Antena Stars 71.000 0.7 1.5
13 Disney Junior 61.000 0.6 1.3
14 Happy Channel 54.000 0.6 1.2
15 Diva 48.000 0.5 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 septembrie, la momentul anunţului rezultatelor votului (21:00-21:15), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 290.000 6.9 17.6
2 Pro TV 289.000 6.9 17.5
3 Digi 24 158.000 3.8 9.6
4 Antena 3 133.000 3.2 8
5 Kanal D 111.000 2.7 6.8
6 Romania TV 86.000 2.1 5.2
7 DigiSport 1 53.000 1.3 3.2
8 Prima TV 46.000 1.1 2.8
9 TVR 1 43.000 1 2.6
10 Realitatea Plus 41.000 1 2.5
11 Disney Junior 24.000 0.6 1.4
12 Diva 22.000 0.5 1.3
13 AXN 19.000 0.5 1.2
14 Boomerang 18.000 0.4 1.1
15 B1TV 18.000 0.4 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Românii au urmărit dezbaterile pe România TV. Tinerii au ales filmul de pe Pro TV

Naţional. România TV a fost cel mai urmărit post în timpul dezbaterilor electorale de după încheierea votului. În intervalul 21:00-24:00, postul de ştiri s-a regăsit pe primul loc în ţară, cu 983.000 de telespectatori. Pro TV s-a clasat pe locul secund, dar la ceva distanţă, înregistrând 776.000 de privitori.

Pe podium a urmat Antena 1, cu 689.000 de urmăritori, în timp ce Antena 3 a fost pe locul patru la mică diferenţă, cu 676.00 de telespectatori. Celelalte staţii de ştiri s-au clasat astfel: Digi24 - locul 6 (334.000 de telespectatori), Realitatea Plus - locul 9 (206.000 de telespectatori) şi B1 - locul 14 (112.000 de telespectatori).

Urban. Şi la oraşe cele mai urmărite dezbateri au fost pe România TV. Audienţa a fost de 433.000 de telespectatori, dar diferenţa a scăzut faţă de competitori. Antena 3 a urcat pe poziţia a doua, cu 430.000 de privitori, în medie.

Antena 1 a rămas pe podium, cu 378.000 de urmăritori, iar Pro TV a căzut pe locul al patrulea. Digi24 s-a clasat pe locul 5 (272.000 de privitori), Realitatea Plus a fost pe 8 (128.000 de telespectatori), iar B1 pe locul 11 (82.000 de telespectatori).

Comercial. Tinerii au ales dezbaterile de pe Pro TV, dar şi filmul „300 - Eroii de la Termopile”. Pe postul din Pache Protopopescu s-au uitat 220.000 de privitori tineri. A urmat în clasament Antena 1, cu 194.000 de urmăritori tineri.

Digi24 a ieşit cel mai bine pe acest segment. Postul RCS-RDS s-a clasat pe locul trei, cu 126.000 de telespectatori tineri. A depăşit Antena 3, care a înregistrat o audienţă de 81.000 de privitori tineri.

România TV a terminat pe locul 7, cu 68.000 de telespectatori tineri. Realitatea Plus a avut 32.000 de telespectatori, iar B1 TV - 17.000 de telespectatori.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 septembrie, pe intervalul dezbaterilor electorale (21:00-24:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Romania TV 983.000 5.6 13.9
2 Pro TV 776.000 4.4 11
3 Antena 1 689.000 3.9 9.7
4 Antena 3 676.000 3.8 9.6
5 Kanal D 556.000 3.2 7.9
6 Digi 24 334.000 1.9 4.7
7 TVR 1 292.000 1.7 4.1
8 DigiSport 1 206.000 1.2 2.9
9 Realitatea Plus 206.000 1.2 2.9
10 Antena Stars 205.000 1.2 2.9
11 Prima TV 199.000 1.1 2.8
12 National TV 132.000 0.8 1.9
13 Pro 2 121.000 0.7 1.7
14 B1TV 112.000 0.6 1.6
15 TVR 2 100.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 septembrie, pe intervalul dezbaterilor electorale (21:00-24:00), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Romania TV 433.000 4.5 11.6
2 Antena 3 430.000 4.5 11.5
3 Antena 1 378.000 4 10.1
4 Pro TV 368.000 3.9 9.8
5 Digi 24 272.000 2.8 7.3
6 Kanal D 208.000 2.2 5.5
7 DigiSport 1 148.000 1.5 3.9
8 Realitatea Plus 128.000 1.3 3.4
9 TVR 1 128.000 1.3 3.4
10 Antena Stars 94.000 1 2.5
11 B1TV 82.000 0.9 2.2
12 Prima TV 73.000 0.8 2
13 National TV 60.000 0.6 1.6
14 Diva 56.000 0.6 1.5
15 TVR 2 45.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 septembrie, pe intervalul dezbaterilor electorale (21:00-24:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 220.000 5.2 16
2 Antena 1 194.000 4.6 14.1
3 Digi 24 126.000 3 9.1
4 Antena 3 81.000 1.9 5.9
5 Kanal D 74.000 1.8 5.4
6 DigiSport 1 74.000 1.8 5.4
7 Romania TV 68.000 1.6 4.9
8 TVR 1 32.000 0.8 2.4
9 Realitatea Plus 32.000 0.8 2.3
10 Diva 31.000 0.7 2.2
11 National TV 27.000 0.6 1.9
12 Pro Cinema 22.000 0.5 1.6
13 Prima TV 21.000 0.5 1.5
14 DigiSport 2 19.000 0.4 1.4
15 DigiSport 3 19.000 0.4 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Umorestarul Umorestarul
    Deci iumor lider la comercial , antena 4 zile peste *** aseara fiind o ediție slaba dar totusi ma mira ca e asa succes

    Lider in capul tau de postac antenist cap sec
    Tot Pro a fost lider 5 zile din 7 in primetime comercial postacule , ha ha ha ha , umilinta
    Ia tot primetime 19:00-23:00. Nu 20:30-23:30 cum face Antenuta , ha ha ha ha

    Lasa umorul de 2 parale. De ce nu zici de intervalul 21:00-24:00? Unde Pro a sters pe jos cu Antenuta ta? Hahahaha, umilitor!
  • mile mile
    comercialul a preferat pe alesandra stoicescu , umilinta maxima aseara
  • mile mile
    4 zile antena lider , iar chefi 8 rating e ceva ati fost umiliti de iumor ieftin asa
  • Razvan Razvan
    Dati si audientele iumor ,lider de audienta pe comercial la fel si editia speciala cu Alessandra Stoicescu. Ar fi fost interesant sa dati datele de audienta pe intervalul principalelor jurnale de la 19 , sa vedem cum a fost lupta între Stirile Pro tv si Observator
  • Marian Marian
    Cu cat 0,0000000000000005 las-o balta ca nu tine treci la izolare cu umorul de doi lei
  • mile mile
    ***, pe intervalul iumor ma refer nu fi disperat
  • Marian Marian
    Lolek tu ai citit ce scrie in tabel tinerii au ales pro tv ? esti exact ca si sefii tai de la psd , singura problema este Rom tv multi oameni iesiti de la izolare cu probeme serioase ca si la antena 3 pro condus seara pe comercial citeste cu atentie , cei care urmarea antenuta ta tremura de frica sa vada daca iese ziarista voastra , ma bucur ca se duce Voluntari .
  • Mile Mile
    Deci iumor lider la comercial , antena 4 zile peste *** aseara fiind o ediție slaba dar totusi ma mira ca e asa succes

Trimite un comentariu

sus